Hakutulokset

  1. M

    raskaana vai ei?

    Se on kyll kamalaa kun ei oo varma, onko vai eikö ole raskaana. Ja kaikkein kamalin osa tossa kaikessa on se vainoharhaisuus : /. Multa meinas mennä järki silloin kun ite yhessä vaiheessa mietin oonko raskaana.
  2. M

    Mitä rakastatte kumppanissanne eniten? Mikä taas pistää hermot koetukselle?

    Mikä siis on parasta kumppanissanne ja mikä sitten taas tuottaa harmaita hiuksia? Mun poikaystävässä on ihanaa se, että se on opettanu mua kokkaamaan niin suurella kärsivällisyydellä varustettuna. Mä en oo (vielä) kovin kummonen kokki, perusasiat menee, mutta sitte muutoin on aika kurasta se...
  3. M

    paljon teillä on ikäeroa sun ja puolisosi välillä

    Mä itse olen 18v ja poikaystävä 22v. Eli se neljä vuotta ikäeroa on. Ja nytte sitte odotellaan sitä meidän esikoista tähän maailmaan :heart:. Kahen viikon päästä saadaan tietää, onko tytttö vai poika tulossa, jännittää!:D
  4. M

    Paljasta itsestäsi jotain....

    En voi sietää kuivunutta juustoa. Jos kaapissa on sellasta valmiiks paloteltua juustoa, en ota sitä päällimmäostä palaa, vaan sitä seuraavan palan. Ja sellasessa höylättävässä juustossa höylään ne pari ekaa palaa ja heitän roskiin. Tiedän, että tuhlaan hyvää ruokaa tuolla tavalla ja voisin...
  5. M

    Yökukkujat tänne!!

    Ite pesin vasta äsken hampaat ja oon valmis nukkumaan, tosin oon aika varma, että tässä menee vielä hetki ennen kuin oon oikeesti menossa nukkumaan. Taidan tosiaan olla koneriippuvainen :laugh:.
  6. M

    MIks toi Jake ei ottanut Tenleytä??!!

    Jake teki mustaki kamalan virheen! En sanois, että Vienna olisi kamala monsteri, joka ei ansaitse rakkautta tai joka ei ole kykenevä rakastamaan, mutta kun rupesin kattomaan ohjelmaa jostain puolen välin kohilta, niin jotenki siinä Vienassa oli kuitenki joku aina vinossa. Jaken kanssa treffeillä...

Yhteistyössä