Hakutulokset

  1. M

    Vuolukivitakka

    Ennen minäkin haaveilin vuolukivitakasta, mutta nyt olen sitä mieltä et se on jotenkin liian tumma...tekee huoneen synkäksi. Nyt haaveissa on muurattu sellainen kermanvärinen(?) takka/leivinuuni.Vuolukivitakat myös todella kalliita ja kuulema leivinuuneissa huono paistaa.Kuumenevat nopeasti ja...
  2. M

    Onko enää kohtuuhintaisia tontteja 50km säteellä Helsingistä

    me ollan ihan tvallisia duunareita!olen lastentarhanopettaja -palkka n.1980e/kk ja mies ihan myyjänä rautakaupassa-palkka n.2000e/kk(eikö hassua et olen koulutetumpi,mutta silti huonompi tuloinen?) ostettiin 3v sitten tontti vihdin kirkonkylästä n. 7km päästä ja tuolloin maksettiin puolen...
  3. M

    Millaisia kumppaneita lapsillanne on ?

    Siis kertokahan millainen poika/tyttöystävä lapsellanne on? Tuletteko hyvin toimeen? Miten hän käyttäytyy/miten nuoripari käyttäytyy? Oletko iloinen lapsesi puolesta?
  4. M

    Mikä on Peppi Pitkätossun hevosen nimi

    Nonni. Mies väitti että se on vaan Ukko ja minä olin sitä mieltä että Pikku-ukko se on :kieh:
  5. M

    Mikä on Peppi Pitkätossun hevosen nimi

    Kertokaa...
  6. M

    Laittakaas kuvia keittiöistänne

    Siinäpä se tulikin. Ja pihoista myös. Minulla ei ole kuvia tietokoneella,mutta kiinnostaa kun vanhemmilla on alkamassa remontti.
  7. M

    Yläkäyrällä vauva- onko tullut minkäkokoisia vauvoja?

    Nyt menossa rv 31 ja käyrän mukaan yläkäyrällä mennän kasvussa. Olen vieläpä pitkä ihminen (177cm), joten pelkään että vauvasta tulee jättikokoinen.... :snotty: ;) Onko kokemuksia ja voiko tuosta jotain ennustaa?
  8. M

    Paljonko keittiönne tuli maksamaan?

    Ihan mielenkiinnosta kyselen...ite ollaan just kilpailuttamassa. Otitteko muuten valot,hanat ym.samassa paketissa vai erikseen?Me otetaan ainakin kodinkoneet ihan itse, koska niissä ainakin oli aika paljon ylimääräistä keittiöfirmoilla.
  9. M

    Paljonko keittiönne tuli maksamaan?

    Ihan mielenkiinnosta kyselen...ite ollaan just kilpailuttamassa. Otitteko muuten valot,hanat ym.samassa paketissa vai erikseen?Me otetaan ainakin kodinkoneet ihan itse, koska niissä ainakin oli aika paljon ylimääräistä keittiöfirmoilla.
  10. M

    Paljonko keittiönne tuli maksamaan?

    Ihan mielenkiinnosta kyselen...ite ollaan just kilpailuttamassa. Otitteko muuten valot,hanat ym.samassa paketissa vai erikseen?Me otetaan ainakin kodinkoneet ihan itse, koska niissä ainakin oli aika paljon ylimääräistä keittiöfirmoilla.
  11. M

    KYS, pelkosektio?

    \ Pyrin sypelle nimenomaan saamaan sektiota, koska synnytyspelkoni ei ole keskusteltavissa ja itse olen ollut aiemminkin niin monessa leikkauksessa (en tosin niin suuressa), ettei sektio pelottanut lainkaan. Jo heti ensimmäisellä käynnillä (rv20, rakenneultra) helpotti suuresti minut...
  12. M

    KYS, pelkosektio?

    \ Itselläkin oli vähän samat aatokset, kun pelkosektiota "hommasin", että minkähänlaista kohtelua siellä saa, mutta täysin turhiksi osottautuivat pelkoni!!! Kun sen sektioajan sitten sain synnytystapa-arviossa viikolla 36, niin sen jälkeen koko pelkosektio-sanaa ei edes mainittu missää...
  13. M

    koska neuvolaan?

    mitäs siellä ihan ensimmäisellä neuvolakäynnillä tapahtuu? kannattaako ukko ottaa mukaan? :laugh:
  14. M

    Ehkäisyrengas

    Itselleni ei ehkäisyrengas käynyt.. vei totaalisesti KAIKKI halut. ei hyvä.muuten ok. Nyt käytän Evra- laastaria. rinnat on paisunut ja halut tallella. Ainut miinuspuoli on tietenkin laastarin paikallaan olo.. vähän kutittaa joskus, mutta siihen alkaa tottua, ei välttämättä käy herkempi...
  15. M

    tonalin

    Minä käytin noin pari vuotta ja sitten sanottiin et hyvä pitää väliä no pisinkin taas jonkun parisen vuotta ja nyt taas aloitin yhen purkin oon kohta vetässyt. Voin suositella tonalinia nimittäin minä ainakin kiinteydyin ja vaikak söin välillä kuin sika ei paino noussut. Sitten jos vielä liikkuu...
  16. M

    Työpöytä lapselle?

    Kiitos rauhoittavista vastauksista! Annan saksalaisten siis pitää tekniset pöytänsä (ovat niin rumiakin) ja hommaan pojalle jonkun yksinkertaisen systeemin. Mutta säilytykseen pöytää + laatikoita varmastikin tarvitaan, että on niinkuin joku oma paikka koulutavaroille.
  17. M

    Työpöytä lapselle?

    Hei! Onko ekaluokkalaisilla Suomessa omat työpöydät? Asumme Saksassa ja täällä koulunaloitus on hirmu iso asia: sitä juhlitaan suvun ja ystävien kesken ja "oikeaoppinen" reppu maksaa 150 euroa. Koko lastenhuone pannaan uusiksi, työpöytien hinnat liikkuvat 300 ja 700 välillä ja lyijykynien...
  18. M

    1:n raskauden käynnistys

    Heippa! mulla käynnistettiin 1.raskaus kun kalvoihin oli tullut reikä ja siitä tihkutteli lapsivettä.Se aloitettiin käynnistys pillereillä ja niitä annettiin 3h välein.ne ei tehonneet ja omatkin supistukset loppuivat. Jouduin synnytyssaliin ( kun verikokeista ilmeni "saga" bakteeri joka ilm.on...
  19. M

    Kerrotteko hoidoista tuttavapiirille?

    Kahdelle ystävälleni kerroin, omille tai mieheni vanhemmille emme ole kertoneet.
  20. M

    Korkea verenpaine ja ehkäisy

    Mikähän ehkäisymuoto sopii kun verenpaine nousee taivaisiin ainakin e-pillereillä?

Yhteistyössä