Hakutulokset

  1. M

    Vuolukivitakka

    Ennen minäkin haaveilin vuolukivitakasta, mutta nyt olen sitä mieltä et se on jotenkin liian tumma...tekee huoneen synkäksi. Nyt haaveissa on muurattu sellainen kermanvärinen(?) takka/leivinuuni.Vuolukivitakat myös todella kalliita ja kuulema leivinuuneissa huono paistaa.Kuumenevat nopeasti ja...
  2. M

    Onko enää kohtuuhintaisia tontteja 50km säteellä Helsingistä

    me ollan ihan tvallisia duunareita!olen lastentarhanopettaja -palkka n.1980e/kk ja mies ihan myyjänä rautakaupassa-palkka n.2000e/kk(eikö hassua et olen koulutetumpi,mutta silti huonompi tuloinen?) ostettiin 3v sitten tontti vihdin kirkonkylästä n. 7km päästä ja tuolloin maksettiin puolen...
  3. M

    Millaisia kumppaneita lapsillanne on ?

    Siis kertokahan millainen poika/tyttöystävä lapsellanne on? Tuletteko hyvin toimeen? Miten hän käyttäytyy/miten nuoripari käyttäytyy? Oletko iloinen lapsesi puolesta?
  4. M

    Mikä on Peppi Pitkätossun hevosen nimi

    Nonni. Mies väitti että se on vaan Ukko ja minä olin sitä mieltä että Pikku-ukko se on :kieh:
  5. M

    Mikä on Peppi Pitkätossun hevosen nimi

    Kertokaa...
  6. M

    Laittakaas kuvia keittiöistänne

    Siinäpä se tulikin. Ja pihoista myös. Minulla ei ole kuvia tietokoneella,mutta kiinnostaa kun vanhemmilla on alkamassa remontti.
  7. M

    Yläkäyrällä vauva- onko tullut minkäkokoisia vauvoja?

    Nyt menossa rv 31 ja käyrän mukaan yläkäyrällä mennän kasvussa. Olen vieläpä pitkä ihminen (177cm), joten pelkään että vauvasta tulee jättikokoinen.... :snotty: ;) Onko kokemuksia ja voiko tuosta jotain ennustaa?
  8. M

    Paljonko keittiönne tuli maksamaan?

    Ihan mielenkiinnosta kyselen...ite ollaan just kilpailuttamassa. Otitteko muuten valot,hanat ym.samassa paketissa vai erikseen?Me otetaan ainakin kodinkoneet ihan itse, koska niissä ainakin oli aika paljon ylimääräistä keittiöfirmoilla.
  9. M

    Paljonko keittiönne tuli maksamaan?