Hakutulokset

  1. Rockwood

    Uskovaiset, halloweenista

    Järki käteen nyt hyvä ihminen noissa uskonto asioissakin, tuohan on sama jos minä keksisin vaikka joulupukista hurjan tarinan, että se on paha ja jäädyttää kaikki lapset jääpuikoiksi ja me ei voida nyt joulua sen takia viettää?:D Mut enhän mä voi ymmärtääkkään kun mulle jeesus ja saatana...
  2. Rockwood

    Uskovaiset, halloweenista

    Onneksi olen ateisti, ei ole uskonnot rajoittamassa meidän perheen elämää millään lailla, ei voi muuta kun ihmetellä, joidenkin uskovaisten kirjoituksia tässä ketjussa?:O
  3. Rockwood

    Tietääkö joku, Viking Gracen alkoholimyynnistä...?

    Alkoholin myynti Viking Gracella | Viking Line
  4. Rockwood

    Kauhean kiva, kun naapurin juoppopariskunta antaa dobermanninsa kaikenlaisten känniläisten ulkoilutettavaksi.

    Osta se koira pois muutamalla sattaralla ja kossupullolla, pyydät ihan nimet paperiin, jos et voi itse pitää, etsi uusi hyvä koti, noin mä tekisin!:)
  5. Rockwood

    Lapsen mummo laittanut lapsestani kuvia nettiin ilman lupaani, osa alastonkuvia.

    Onko fb:ssä joku poisto pyyntö, ilmoitat tämän henkilön julkaisseen kuvia ilman lupaa?
  6. Rockwood

    Voinko laittaa masuasukin kuvan joulukortteihin?

    Mieheltä voisin toivoa tuollaista korttia:heart:, muilta tuttavilta??:x:O
  7. Rockwood

    Lapsille tekemistä telkkari ohjelmien ajaksi?

    No just:D, kun juuri kerroin että edes joskus, olisi kiva olla itsekäs, kun muutoin meillä mennään lasten ehdoilla joka päivä, tuskin se lapsilta on nyt mitenkään pois jos äiti katsoo puolituntia kestävän ohjelman telkkarista!:O
  8. Rockwood

    Voinko laittaa masuasukin kuvan joulukortteihin?

    :laugh: Repesin:ashamed:
  9. Rockwood

    kummassa näistä asuisit?

    Rivari ehdottomasti.
  10. Rockwood

    Lapsille tekemistä telkkari ohjelmien ajaksi?

    No niin meilläkin yleensä katsotaan illemmalla, mutta nyt olisin halunnut katsoa neljän tähden illallisen, ei noita kiinnosta ruokaohjelmat, joskus olisi niin ihanaa olla välillä itsekäs, kun muutoin meillä mennään aina lasten ehdoilla!
  11. Rockwood

    Neuvolassa tänään.

    Tekisin valituksen ko.tädin toiminnasta ylemmälle taholle, liekö vale terkkari?:xmas:
  12. Rockwood

    Lapsille tekemistä telkkari ohjelmien ajaksi?

    Huoh mitähän noille lapsille keksis kun illalla haluttais miehen kanssa katsoa telkkaria rauhassa, niin lapset mölyää ja tulee olkkariin leikkimään(=mölyämään)? Olisko jotain ideoita?:D
  13. Rockwood

    Mamut murtautuvat öisin asuntoihin joissa kotiväki nukkuu kaikessa rauhassa.

    Koirista on iso apu noissa tilanteissa!:D
  14. Rockwood

    mitä silikonirinnat suomessa tehtynä maksaa?

    Muista kertoa tuo summa sitten, sanotaanko vaikka viidellä, tiesitkö että silarit pitää uusia, 8-10.vuoden välein! Joillain alka kapseloitua jo 4.vuoden päästä laitosta=uusiminen ja taas rahaa palaa!?
  15. Rockwood

    Uudistukseen liittyvät ruusut ja risut

    Haku ei toimi? Mulle tulee ilmoitus ettei ole käyttöoikeuksia?:D
  16. Rockwood

    Mitä lemmikkejä teillä on?

    Pari rottista, kaneja, hamstereita, akvaario harrastus on tauolla.
  17. Rockwood

    Nyt juhlitaan!!!!!!

    Onnittelut!:flower::)
  18. Rockwood

    Miksi näille avun pyytäjille ei koskaan kelpaa ruokakassi?

    Pöh olipas rumasti sanottu!:stick: Luulen että se johtuu häpeästä, vaikkei tietenkään asiassa ole mitään hävettävää, jos kerran apua hakee itselleen ja perheelleen, enemmän se on häpeä pitää lapsia nälässä! Ruoka-kassin tuojan joutuu kohtaamaan, rahan voi laittaa tilille, itse avustan myös...
  19. Rockwood

    Siisti koti vie aikaa muulta elämältä?!

    No kyllä mulla menee enemmän aikaa, vaikka olis kuinka perussiistiä? Tosin meillä on neljä lasta, kaksi isoa koiraa, ja pienempiä lemmikeitä, jo pelkästään koirat saavat kivasti sotkua aikaan, puhumatikaan lapsista. Olen kyllä välillä tuskaillut siivouksen kanssa, ja mieluummin senkin ajan...

Yhteistyössä