Hakutulokset

  1. Wolf's Tear

    Kesäkuun kastehelmet 2012

    Heippa, piiiiiitkästä aikaa. Meillä nyt ikää 10kk 1vko. Ja edelleen hitaita hämäläisiä ollaan. Tuettuna poika istuu, takaperin ryömii, kävelytuolilla kävelee, tukea vasten seisoo jo hyvin ja nousee konttausasentoon käväisemään. Juo itse tuttipullosta ja ööh...mitähän muuta. Ei kuitenkaan itse...
  2. Wolf's Tear

    Eilinen Susi ilta

    surullista yllä on ihminen ajatellut ennenin että "jos nyt niitä tappaa niin tuskinpa häviävät suomen luonnosta" Vaan miten kävi mm. tunturipeuran? Mustarotan? Tammihiiren? Vesikon? Sitä paitsi ihminen ihan itse kaataa tieltään metsät, rakentaa asutukset ja ihmettelee kuinka nyt karhutkin ja...
  3. Wolf's Tear

    Ekan lapsen syntymän kesto?

    6h, joista 47min ponnistusta
  4. Wolf's Tear

    Kenen suomalaisen näyttelijän kanssa harrastaisit seksiä jos saisit valita kenet vaan?

    Mikko Leppilampi, Salkkareiden Jiri, Samuli Vauramo, Jasper Pääkkönen, Peter Franzen, Salkareiden Kentsu.
  5. Wolf's Tear

    Homovastainen kasvatus?!

    No niin tulihan se sieltä <3 Ihanaa miten aina vedetään nää eläimet ja homot samaan keskuteluun. Rakkaus missään sen muodossa EI OLE VÄÄRIN jos osapuolet suhteessa ovat SAMANARVOISIA JA SAMOISSA LÄHTÖKOHDISSA. Pedofiliassa tai eläimiin sekaantumisessa ei näin ole ystävä hyvä, joten älä siis...
  6. Wolf's Tear

    Eilinen Susi ilta

    Miksi, oi miksi? Miksi ihmiset hyvät haluatte hävittää kaikki eläinlajit luonnosta? Miksi pelkäätte ja inhoatte kaikkia metsästäviä eläinlajeja? Miksi haluatte säilyttää ainostaan talitintit? Miksi vuosittain tapetaan satoja mäyriä, supikoiria, näätiä, hillereitä, eläimiä joilla ihminen ei edes...
  7. Wolf's Tear

    Vain elämää - Puhelinlangat laulaa

    Erin onpi ihan paras!
  8. Wolf's Tear

    Kesäkuun kastehelmet 2012

    5kk Neuvola: 7950g ja 67,5cm. Plus tietenkin kolme hammasta suussa :) Mico kannattelee päätään viimeinkin! Ja kääntyy oikean kyljen kautta selältä mahalleen, ei vielä toisen kyljen kautta. Kirjoittelen enempi paremmalla ajalla, nyt hyvää yötä.
  9. Wolf's Tear

    Kesäkuun kastehelmet 2012

    Soseet/Ruokailu: Joku näytti kyselevän monestikko päivässä soseita muut antavat, niin meillä ruokailu siis näin, aamulla klo 8 saapi riisipuuroa ja maitoa, lounaaksi n. klo 11 kasviksia ja maitoa (nyt aloiteltu ottamaan broileri mukaan), välipalaksi klo 14 maitoa ja marjoja, päivälliseksi...
  10. Wolf's Tear

    Muita, jotka tykkää käydä sateella kävelemässä?

    :wave: Minä myös!
  11. Wolf's Tear

    Alle 1-vuotiaan avosydänleikkaus!

    Kiitos vastauksestasi! Vähän paniikkia helpotti...
  12. Wolf's Tear

    Sanokaa itsestänne ainakin 3 positiivista asiaa :)

    -Kiltti -Pitkäpinnainen -Nätti
  13. Wolf's Tear

    Ketä PS. ehdokasta äänestit?

    En ketään kyllä niistä äänestä!
  14. Wolf's Tear

    Kotikoirat pitäisi kieltää kaupungissa

    Niinpä! Ehkä jo parin vuoden päästä uutisissa kerrotaan suomen ensimmäisestä koirattomasta kunnasta! Nythän uutisoitiin kuinka Sipoo julistautui savuttomaksi kunnaksi.
  15. Wolf's Tear

    LA_KYSELY: mikä miehessä on ehdoton turn-off?

    -Jos mies on mua lyhyempi! -Selkeä ylipaino -Alkoholismi -Huumorintajuttomuus -Överi lävistetty/Tatuoitu -Selkäkarvat ja Rintakarvat jos niitä on sikana
  16. Wolf's Tear

    Millainen on hyvä ÄITI?

    Mun äiti! Elikkä siis: -Kiltti -Ymmärtäväinen -Läsnä -Osaa kuunnella -Kannustava -Rakastava ja Hellä -Avoin -Antaa omaa tilaa -Ei tunge nokkaansa väkisin aikuisten lastensa asioihin -Auttaa tarvittaessa -Taloudellisesti toimeentuleva -Ei hillu humalassa lastensa kanssa koskaan...
  17. Wolf's Tear

    Kotikoirat pitäisi kieltää kaupungissa

    Mitä vikaa on barf-ruuassa? :O Meidän koirat syö Barf-ruokaa, karvan lähtö vähentynyt, jopa sonnan määrä vähentynyt puoleen sillä koira pystyy käyttämään tässä ruokavaliossa suurenosan syömästään ravinnosta hyödyksi siksi siis ulosteen määrä vähenee. Lisäksi koira saa purkaa luontaista...
  18. Wolf's Tear

    Ketä paikalla?

    :wave:
  19. Wolf's Tear

    Kesäkuun kastehelmet 2012

    Kiinteiden maistelu: Meillä on maistelu aloitettu siis 3,5kk, nyt syöty/maisteltu jo mm. Parsakaalia, kukkakaalia, perunaa, porkkanaa ja maissia. Nuo siis kasviksista. Hedelmiä ja marjoja on syöty mm. mustikkaa, vadelmaa, puolukkaa, persikkaa, ananasta, banaania ja ruusunmarjaa. Seuraavaksi...
  20. Wolf's Tear

    Kesäkuun kastehelmet 2012

    Aanna Mico ei siis myöskään pidä päätään ylhäällä käsistä vedettäessä, eikä masullaan. Masulla ollessa siis nostaa päätään sen verran että kääntää sen puolelta toiselle, mutta ei siis pidä päätä pystyssä ja katsele ympärilleen. Sylissä kun pitää pystymmässä asennossa niin silloin pitää päätään...

Yhteistyössä