Hakutulokset

  1. L

    rv 38+5 iho kutiaa!! APUA!

    Mua kans tympi käynnistys, mut hyvi se menee. Usko pois. Mä tosiaan soitin pe iltana ja sanoivat ett oottele maanantaihin, ett niitten mielestä ei ollu kiire(viikkoja oli viikko vähemmän). Mä en uskalla antaa mitään ohjeita, ett uskaltaako oottaa. Voihan sinne soittaa näin illallaki. Vauvan...
  2. L

    rv 38+5 iho kutiaa!! APUA!

    Kyllä käynnistävät, jos arvot on koholla. Soitahan heti polille miten toimia, ni saat enemmän informaatioo =)
  3. L

    rv 38+5 iho kutiaa!! APUA!

    Itellä oli tuo hepatoosi. Kutina oli toisinaan ja just jalkapohjissa, kämmenissä ja masussa. Kannattaa kyl käydä verikokeissa. Ite soitin sillon ä-polille, ni sanoivat vaan ett oottele maanataihin(oli perjantai). NEuvolasta sit laittovat lähetteen polille ja arvot olui koholla. Viikkoja oli...
  4. L

    G: MISSÄ OLIT 4D ULTRASSA ja hinta...?

    saako olla utelias, miksi olet menossa 4D -ultraan? Jos siihen on todellista aihetta, lääkäri antaa lähetteen. yksityisen lääkäriaseman osakas mulle hiljattain totesi, että 4D -ultrasta on tullut varakkaiden hupi ja palvelua tarjoaville yrityksille todella tuottava bisnes...
  5. L

    mielestäsi helpoin ammatti?

    Kotiäiti :kieh:
  6. L

    Tässä ei enää miehen hivelyt auta

    Toi toiselle naiselle lentolippurahojen lähettäminen saisi ainakin minun päässä hälytyskellot soimaan aika kovaa...
  7. L

    Miten työssäkäyvät vanhemmat

    Olen työssäkäyvä yksinyhuoltaja ja nettotulot 1300 ?/kk + lapsilisä + elari 180 ?. Kuukauden vakimenot: - asuntolainan lyhennys 500 ? - yhtiövastike 130 ? - rahoitusvastike 50 ? - sähkö n. 100 ?/kk (sähkölämmitys) - vakuutukset n. 50 ?/kk - päiväkotimaksu 145 ?/kk - puhelinkulut n. 20 ?/kk -...
  8. L

    Auttakee tarjoiluvinkkejä kaivataan!!!!

    Kiitos vinkeistä.
  9. L

    Auttakee tarjoiluvinkkejä kaivataan!!!!

    Mulla pe synttärit 36 tulee mittariin eli sika paljon.on tulossa pieni porukka kyläilee ehkä 10 henkee.mitä ihmettä tarjoan jotakin makeaa mut ennen kaikkea suolasta.pää lyö ihan tyhjää joten auttakaa vähän.
  10. L

    Lasten pikkutapaturmia pinoon..

    Tää ei oo mikää tapaturma mut kerrompa nyt kuitenkin.Meidän neiti 2,5vuotias pääsi käsiksi mun kynsilakkoihin;oli molemmat kädet maalannu ja toisen kulmakarvan ja just kaikista punaisimmalla lakalla.Vähän kämppä hais lakalle ja asetonille,onneks ei menny silmää.
  11. L

    Tässä on huutismyyjä varmasti yllättynyt!

    Oliskohan nyt korkeimman hinnan tarjoajalle tullut pieni näppäilyvirhe? Ei kai nyt kukaan täyspäinen noin paljon haluan noista vaatteista maksaa.
  12. L

    Kysymys autollisille: Onko lapsenne koskaan käyneet junassa

    Ei ole vielä matkustanut junassa, mutta tulevana kesänä olisi tarkoitus se puute korjata. Sen sijaan lentokone, laiva ja bussi ovat kylläkin moneen kertaan tuttuja.
  13. L

    mä aloin laskeen kenkiä, monet kengät lapsellasi on?

    9-vuotiaalla pojalla lenkkarit, skeittikengät ja siistimmät lenkkarit kesää odottamassa. Kesäksi hankitaan sandaalit ja talvella oli käytössä kahdet talvikengät.
  14. L

    Lievestuore, huhuu?

    En asu enää Lievestuoreella, mutta käyn siellä vanhempieni luona säännöllisesti. Se on pieni, nykyisin aika hiljainen kylä, josta löytyy toki kaikki peruspalvelut. Asunnot siellä ovat suhteellisen edullisia ja maine likaisena sellutehdas-kylänä on taakse jäänyttä elämää. Jyväskylään on matkaa...
  15. L

    Kuinka monta kuvaa mahtuu...

    ...digikameran muistikorttiin, jossa merkintä 512 Mb?
  16. L

    Pinoon kaikenmoisia raskausoireita :)

    ENNEN PLUSSAA: -krapulainen olo dpo9 -menkkamainen jomotus, paine munasarjojen kohdilla varsinkin iltapuolella -Poskien punoitus ja kuumotus. -Välillä tosi kylmä ja taas yhtäkkiä ihan mieletön hiki. Pääasiassa hiki -Etova olo kp28 asti. Tuona päivänä autossa tuli oikein kunnon ällötys...
  17. L

    Mummolla isot tissit

    Meillä oli kyläilemässä pojan 10-vuotias luokkakaveri Veeti. Veeti siinä sitten mainitsi mummonsa kuolleen viimeviikolla. Pahoittelin tietysti asiaa ja siinä juteltuamme tulin kysyneeksi,että mitä sulle jäi päällimmäiseksi mummosta mieleen. No, Veeti vastasi, että sillä oli kauheen isot tissit...
  18. L

    helmikuusta asti jännäilleet =)

    Hei! Kiitos ihan mielettömästi teille kaikille!!! Ootte ihania!!! en mä täältä Nelhm: Luteaali vaihe voi olla 10-16 vuorokautta pitkä joten se dpo 14 ei välttämättä ole vielä se menkka päivä. La olis vissiin 6.1 tai 8.1. Neuvolassa lasketaan sen 28 päivän kierron mukaan joten pidetään tuo...
  19. L

    helmikuusta asti jännäilleet =)

    :laugh: enemmän raskaaksi.... miten voi tulla enemmän raskaaksi. Tarkoitin että paremmin raskaaksi! Juu tää lähtee nyt tutimaan. Menee näköjään senat sakaisin. Lellu :laugh:

Yhteistyössä