Hakutulokset

  1. L

    Helmikuun helmet 2013 *helmikuu* meidän kuu!!

    heipat, meille syntyi poika ma 25.2 klo 04.12. synnytyksen kesto 4h 20min mutta sairaalassa viihdyin edellisestä perjantaista koska osa vedestä meni sillon. la ja su jumpattii pitkin sairaalan portaita ja pihaa kun ei säännöllisiä supistuksia vaan kuulunut. su-ma yönä meni sit loput vedet ja...
  2. L

    Helmikuun helmet 2013 *helmikuu* meidän kuu!!

    heipat, onnea kaikille vauvan jo saaneille :) täältä vain ilmottelen että kasassa ollaan ja huomenna neuvola.
  3. L

    HELMIKUUN HELMET 2013 *joulukuu*

    tervehdykset täältäkin kiirettä on pitänyt koulun ja muuton suhteen mutta nyt alkaa helpottaa. Juttuja olen käynyt täällä lueskelemassa :) tänään oli viimonen koe ja kotikin alkaa näyttää jo kodilta. neuvolassa kävin eilen. eka kerta uudella paikkakunnalla. tai paikka oli tuttu kun...
  4. L

    HELMIKUUN HELMET 2013 *marraskuu*

    latautuuko muuten muilla tää sivusto tosi huonosti? on alkanut tökkimään ja pahasti
  5. L

    HELMIKUUN HELMET 2013 *marraskuu*

    tervehdykset täältä muuttolaatikoiden keskeltä aika samanlaisia oireita on muillakin kuin itsellä. painajaisia, unettomuutta, turvotusta ja suonenvetoja :) istuminen tekee myös tiukkaa. onko muilla ollut pidätysvaikeuksia? lähinnä on ilkeä olla kun pitää mennä vessaan aivastamaan jottei...
  6. L

    HELMIKUUN HELMET 2013 *marraskuu*

    heipat, en ees muista mitä tänne viimeks höpisin mutta viime pe oli neuvola. Kyseli kuulumisia ja vointia ja kun kerroin että sieltä täältä kolottaa, oli vastaus no voi voi.. viime käynnin jälkeen laitoin viestiä potilasasiamiehelle tädin käytöksestä ja nyt oli tilanne ehkä hitusen parempi...
  7. L

    HELMIKUUN HELMET 2013 *lokakuu*

    Tsemppiä täältäkin levossa oleville :flower: Oma neuvola oli aamulla ja kaikki ok, viikkoja nyt 23+6. Paino oli hoitajan mielestä noussut liikaa mutta kun katsottiin käyriä niin oli alle rajojen eli ihan hyvä :) skerirasitukseen ei ole näillä näkymin tarvetta mennä uudestaan koska edellinen...
  8. L

    HELMIKUUN HELMET 2013 *lokakuu*

    Piia-Liisa täällä sama tilanne eli mies lukee koko ajan ja välillä asiasta huomautan niin heti tulee kysymys että häiritseekö tää sua jotenkin? no öö joo, en mä siitä muuten huomauttelis :D Oltiin lähdössä mummon hautajaisiin ja mies istui eteisessä odottamassa minua ja äitiäni ja luki samalla...
  9. L

    HELMIKUUN HELMET 2013 *lokakuu*

    Heipat taas täältäkin Pitkä aika kun on kirjotellu mutta juttuja aina välillä lueskeltu :) Haalarista Meillä on se onni kun oma äitini on ompelija niin saa mittatilaustyönä sellasia vaatteita kuin haluaa ja tarvitsee. Lupasi ommella ainakin lämpimän haalarin ja potkareita. isän...
  10. L

    Ilmottaisitteko? (nuori hatkoilla lastenkodista)

    Nuoresta on tod. näk. tehty etsintäkuulutus joten esim. oman paikkakunnan poliisille kun rimpauttaa niin osaavat ehkä tehdä jotain
  11. L

    HELMIKUUN HELMET 2013 *lokakuu*

    Heipat, Meillä oli kanssa ultra eilen ja kaikki hyvin. Kaveri möllötti ja pyöriskeli ympyrää minkä kerkes :D viikot vastas hyvin ja painoa n.400g eikä mitää epäilyttävää löytyny. Sukupuolta yritti selvittää mutta kaveri vetäs vaan molemmat jalat pepun alle. Lopulta saatiin ehkä pieni...
  12. L

    HELMIKUUN HELMET 2013 *lokakuu*

    Hei, Muistaakseni joku joskus kyseli jos joku on Turussa nähnyt stratoksen suklaata. Tätä on bongattu parista siwasta ja Wikken s-marketista :)
  13. L

    HELMIKUUN HELMET 2013 *lokakuu*

    Tänään kävin yhdellä lastentarvikekirpparilla ja mukaan tarttui kolme bodya. Löytyi ihania neuraaleja värejä ja siistejä vaatteita niin oli pakko ostaa :) Massussa aina välillä tuntuu sille kuin joku varovasti neulalla tökkäsis. Ihan pieni ja hento pisto joka kutittaa hiukan. Tuntuu myös että...
  14. L

    HELMIKUUN HELMET 2013 *lokakuu*

    Heipat, viikonloppuna käytiin vauvatavaraliikkeessä kyselemässä "tyhmiä" kun on noi vaunu ja kaukalo sun muut asiat hankinnassa. Netistä kun lukee niin lukee niin monia erilaisia kommentteja ja mielipiteitä että menee ihan sekasin :D kummallakaan kun ei ole hajuakaan siitä mitä pitää ottaa...
  15. L

    HELMIKUUN HELMET 2013 *syyskuu*

    Hellou. Ollu sen verran kiirettä että ei oo kerenny täällä piipahtaa. Pitää tosiaan saada puolessa vuodessa vuoden opintopisteet kasaan jotta saa koulun vaihtohakemuksen tehtyä. Oon ollu pari ekaa vuotta sen verran laiska ettei oo ihan normi tahtiin pisteet kertyny :D Laitoin meidän...
  16. L

    HELMIKUUN HELMET 2013 *syyskuu*

    Kiitokset onnitteluista :) hääpäivästä ei ole vielä tietoa mutta eipä sillä ole kiirettäkään. Viivi Me oltiin silja Europalla pe-la illat. Flunssa vaivannut pari päivää ja tänää seuraksi liittyi myös sydämentykytykset :( inhottava tunne kun sydän lyö aina välillä pari ylimääräistä lyöntiä...
  17. L

    HELMIKUUN HELMET 2013 *syyskuu*

    Meillä oli vauhdikas viikonloppu. Oltiin seilaamassa Itämeren aalloilla ja illalla oltiin kannella katsomassa auringonlaskua. Mies sitten päätti että nyt tai ei koskaan ja polvistui yhtäkkiä ja kosi.Eihän siihen muuta voinut sanoa kuin että kyllä ja niin sai vasen nimetön rinkulan :) Masussa...
  18. L

    HELMIKUUN HELMET 2013 *syyskuu*

    itse täytän 26 ens viikolla :) Tänään kävin neuvolassa ja aika mielenkiintoinen oli käynti. Paikalla oli opiskelija ja neuvolan täti keskusteli oikeastaan kokoajan tämän opiskelijan kanssa. Tunsin itseni hieman ulkopuoliseksi. Kaiken lisäksi omat paperini oli sotkeutuneet jonkun toisen saman...
  19. L

    HELMIKUUN HELMET 2013 *syyskuu*

    itse pyysin omaa äitiäni ompelemaan kantoliinan niin ei tarvitse hommata kuin kankaat ja saa juuri sellaisen kun haluaa. kätevää kun on oma ompelija :) MyDream sama homma täälläkin. pahoinvointia ei enää ole mutta mitään ei tunnu niin tuntuu itsestä ihan hassulle.
  20. L

    HELMIKUUN HELMET 2013 *elokuu*

    meillä kävi niin että ekan kerran nähtiin 01.2010 jolloin kumpikin vielä seurusteli omilla tahoillaan. 04.2010 nähtii yhteisen ystävän juhlissa. mies oli eronnut mutta minä vielä suhteessa. itse erosin sitten syksyllä ja joulukuun 18.2010 menin nykyisen mieheni luokse kylään ja sille tielle...

Yhteistyössä