Hakutulokset

  1. H

    Huhtikuun Hurmurit 2013 *Tammikuussa*

    Moikalle paljon voimia! :hug: Kauheeta, en ole täällä käynyt kirjoittelemassa sitten alkuraskauden! :o Viikkoja on nyt kertynyt yhteensä 25+3 ja rakenneultrassakin on tullut käytyä. Rakenneultrassa kaikki oli oikein hyvin ja Myttynen kasvaa niin kuin pitääkin. Sukupuoltakaan ei tarvinnut...
  2. H

    Monennella viikolla tunsit liikkeet?

    Ensimmäiset liikkeet tunsin rv 16 aikaan.
  3. H

    Nuorten äitien blogeja

    Myttysen matka
  4. H

    Raskauskysely :) Okei, oli tylsää niin tein moisen.

    1. Missä kuussa on laskettu aikasi? - Huhtikuussa 2. Pelottaako synnytys miten kovin asteikolla 1-10 ? - Aika-ajoin se ei pelota yhtään, mutta välillä kun miettii liikaa, saattaa pelko kivuta jopa 8-9. 3. Oletko voinut pahoin? - En sitten yhtään. 4. Haluatko saada etukäteen selville...
  5. H

    Nuoret äidit TURKU+lähialueet!

    Raisiolainen 19v. nainen, huhtikuussa äiti. :)
  6. H

    Huhtikuun hurmurit 2013 *syyskuussa*

    Esikoista odottelen Oompa kärsimätön. Hirveen pitkältä tuntuu tää aika tuohon ensimmäiseen neuvolaan kun se aika olisi 24.9. Jotenkin ei vaan millään kärsisi odottaa sinne saakka!
  7. H

    Köröttelin toistä kotiin 30 km/h vauhtia, ja jonkun mielestä ajoin liian hiljaa...

    ^Kyllä on saanut. Ja saa edelleen. Ja joku kyseli mihin laitellaan noita 30km/h rajoituksia, niin täälläpäin niitä ainakin on asuinalueiden poikki kulkevilla teillä. Kyllä itse ainakin ajan täysin rajoitusten mukaan. Eihän se nyt ole rajoitusten mukaan ajavan vika jos jollain menee hermot...
  8. H

    Maailma musteni ja mieli särkyi

    Paljon voimia sinne! :hug:
  9. H

    Huhtikuun 2013 helmet *elokuussa*

    Täällä ilmoittautuu uusi tänne huhtikuisiin! Ikää tulee lokakuussa 19 ja LA olis laskurin mukaan 26 huhtikuuta ja TYKSissä me synnyteltäisiin! 4 viikon päästä olis eka neuvolakäynti ja sitä täällä odotellaan sormet syyhyten, että sais varmistuksen siihen onko kaikki kunnossa. :)
  10. H

    Olisiko kellään neuvoa ?

    Itse täytän lokakuussa 19 ja vauvauutisia pitäisi kertoa. Tosin ajattelin kertoa vasta aikaisintaan rv12, kun nyt tuntuu jotenkin aikaiselta. :s Mutta ajateltiin miehen kanssa että kutsuttaisiin mun äiti ja hänen äitinsä meille kahville (isien kanssa kun ei olla kumpikaan oltu tekemisissä herra...
  11. H

    paljon teillä on ikäeroa sun ja puolisosi välillä

    Meillä ei ole kuin vuosi
  12. H

    kertokaas viisaammat mitä tää on?

    ^Näinhän se meilläkin meni. Niin kauan kun päänsisällä hoki että "oon raskaana, me saadaan vauva", niin ei totta tosiaan tullut muuta kuin negaa. Mutta kun lakkas miettimästä ja stressaamasta asiaa, niin nythän se kolmen negan jälkeen tänään vahvaa plussaa näytteli! :) Tsemppiä sinne!

Yhteistyössä