Hakutulokset

  1. T

    Sijaisvanhemmaksi ryhtyvät ja sijaisvanhempina olevat

    Pakko vielä jatkaa. Meilläkin käytiin aika pitkää keskustelua lapsen taustoista kulttuurin ja etnisyyden osalta. Itse sanoimme, että me emme halua ryhtyä sijaisperheeksi vieraasta kulttuurista tulevalle. Siihen on yksinkertaisesti syynä se, että koemme ettei meillä olisi rahkeita ottaa selvää ja...
  2. T

    Adoptioneuvonta alkaa 2012

    Tulin uteliaisuuttani tätä vanhaa porukkaani kurkkimaan. :) Kesätsempit kaikille odotteluun!!! :) <3 Meidän tie tosiaankin johti sitten ekan adoptioneuvonnan kautta Pride-valmennukseen ja sijaisvanhemmuudesta haaveilemaan. Nyt on Pride käyty ja toukokuun lopulla päästiin perhelistalle lasta...
  3. T

    Sijaisvanhemmaksi ryhtyvät ja sijaisvanhempina olevat

    Niin, koskaanhan sitä ei etukäteen voi ihan varmaksi tietää... Voi olla, että kaikki tuntuukin juuri sellaiselta kuin on etukäteen ajatellut tai sitten kaikki on monin verroin vaikeampaa ja haastavampaa tai ei kykenekään siihen. Nyt hyvin vahvasti tuntuu, että tämä on JUURI se oikea tie...
  4. T

    Adoptioneuvonta alkaa 2012

    Heipä hei, tsemppiä kaikille loppuvuoteen! :) Kiitos Kaarin sekä muut onnea toivottaneet. Meillä täällä odotellaan kaupungin yhteydenottoa pride-valmennusasiassa. Tosiaankin, meidän tienyt sitten vaihtui aika varmastikin adoptiosta sijaisvanhemmuuteen (joka toki joskus harvoin voi...
  5. T

    Adoptioneuvonta alkaa 2012

    OI!!! Onnea Liliales! Meillä oli eilen se PeLan info. Minä kyllä sain siitä aika paljonkin irti. :) Ja huomasin, että asia konkretisoitui myös miehelle. Myös maa selkeni kuin salama kirkkaalta taivaalta. Kotimaa se on, tosin meille ehdotettiin sitten, että miettikää vielä...
  6. T

    Adoptioneuvonta alkaa 2012

    Huh! Niin pian!!! ;) Mie ajattelin jotain 3 kuukautta. :D Kerro sitten heti kuinka pian saitte ajan! :) Mä olen nyt tosiaan koittanut suunnata energiani tuohon tukiperhe asiaan ja jotenkin tuo infon aikakin meinasi hujahtaa ohi. Luin paperit heti kun ne Pelasta tuli, mutta en jostain syystä...
  7. T

    Adoptioneuvonta alkaa 2012

    Huiii, täällähän tapahtuu!!! ^_^ itselläni ollut hienoinen ahdistuskausi menossa... :P kaikki tuntuu niin jotenkin kaukaiselta ja saavuttamattomalta. Liekö tuo sade sää syynä. Vaikkakin tällä viikolla lähti tukiperhe asioiden suhteen viimeiset paperit kaupungille (rikosrekkari ja verokortti)...
  8. T

    Adoptioneuvonta alkaa 2012

    Kyllpäs se lokakuu nyt tulee hitaasti. Myös paniikki on alkanut nostaa itseään, vaikka syytä ei ole. Mutta kovasti mietityttää rahapolitiikka tämän asian kanssa. :/ Kuitenkin sen verran menty asian kanssa eteenpäin, että otettiin adoptio puheeksi lähisukulaisten kanssa ja nyt kaikki...
  9. T

    Adoptiolista

    A-ERIKA: N38/M31 Lapsettomuustausta. Adoptiovalmennus loppusilausta vaille valmis. Siirtyminen sijaisvanhemmiksi mielessä. Loppulausunto annetaan elokuussa. A-ML: N25/M29, Lapsettomuustausta, Kotimainen adoptio, 2.neuvonta 12/2012 DRAUMSYN N33/M32, 1 biolapsi, 2 adoptiolasta. Yrittää...
  10. T

    Adoptioneuvonta alkaa 2012

    Ah, Trallallaa, helpotit oloani! :D
  11. T

    Adoptioneuvonta alkaa 2012

    kiitos. :) joo, mä olen vaan niin hätäilijä vähän kaiken kanssa. :D Koitan kovasti opetella siihen, että en ihan kaikkea pohdi aina etukäteen. :D Meillä on molemmilla pari ammattia, että töitä kyllä joltakin niistä neljältä alalta luulisi löytyvän ;) Kunhan hätäilen. :) Ja itseasiassa...
  12. T

    Adoptioneuvonta alkaa 2012

    Olen seurannut tätä ketjua taustalla jo jonkun aikaa, mutta en ole uskaltautunut osallistumaan. :) Me ollaan 6 vuotta naimisissa ollut pari, lapsettomuutta taustalla n. 5 vuotta. Hoidot olisi ollut edessä, mutta mun sairaalakammo nosti niin pahasti päätään, että luovuttiin ajatuksesta heti...

Yhteistyössä