Hakutulokset

  1. HyacinthBucket

    FrontierVille! Kysymyksiä.

    Sitten kun olet luonut jonkun ryhmän ja menet kohtaan muokkaa kavereitasi tjms. tulee sellainen luettelo ja riveissä siinä lopussa on sellainen raksi(lukko kai), mene sen päälle niin pitäisi tulla esiin kaikki ryhmät jotka olet luonut, hiiri sen ryhmän nimen päälle johon haluat laittaa ja...
  2. HyacinthBucket

    FrontierVille! Kysymyksiä.

    Sama juttu mulla, ei aukea marketit ei mitkään ekalla kerralla, kerran kun käy pois, niin sit toimii. Mulla on noit badget ihan vaiheessa. klikkauksia on, mutta eläimiä olen myynyt vasta jotain kymmeniä. :( PS.Saa lisätä kaveriksi joo, laittaa vaan yksäriä tulemaan, ellei ole viel naapuri.
  3. HyacinthBucket

    Nyt iski paniikki.

    Omien kokemuksieni perusteella uskoisin, että heidän tavoitteenaan on löytää syy ongelmaan ja tukea kotia ongelman ratkaisussa. Etenkin jos vanhempi on yhteistyöhaluinen, niin he tekevät varmasti kaikkensa teidän eteen. Uskon, että pelottaa. Olen oman lapsen kanssa istunut psykiatrin...
  4. HyacinthBucket

    "Antokse sulle ilmaseks? Hyvä!"

    :D Sait ilman, voi onnekasta:laugh:
  5. HyacinthBucket

    Voisipa lyödä leiville omalla rakkaalla harrastuksella..

    Samasta olen haaveillut, ja todennut tosiasiat, harvat Suomessa on valmiita maksamaan sellaisia summia käsitöistä, että sillä elää. :wave:
  6. HyacinthBucket

    Kehtaanko käyttää?

    Mustakin se on todella kaunis, enkä ajatellut sitä myydä. (Mullehan se on ilmaislahja ;) ) Nyt voin jopa käyttää sitä hyvin mielin, kun tekin ajattelette noin. Kallis koruhan se on!=)
  7. HyacinthBucket

    Tää on aivan kamalaa!

    Onnea odotukseenne. Aika yllätys varmasti, mutta uskoisin, että lopulta kuitenkin ihan kiva sellainen=)
  8. HyacinthBucket

    Kehtaanko käyttää?

    Niin juu, on mullakin ihan halppiskoruja ja itse asiassa kun nyt mietin, niin on mulla kirppariltakin ostettuja koruja. Mä vaan häpeen jotenkin noita kylkiäislahjoja, en tie mistä se johtuu :ashamed:
  9. HyacinthBucket

    Olisitko huolissasi jos raskaana alapaine on 90-100 luokkaa?

    Olisin huolissani ainakin omalla kohdallani, kun ei ole verenpainetautiakaan todettu, ja ennen on ollut 75 luokkaa. Ja kyllä 90-100 on kova alapaine kenelle vaan. Ottaisin sinuna yhteyttä neuvolaan ja aika nopeastikin.
  10. HyacinthBucket

    Kehtaanko käyttää?

    Tilasin Anna -lehden ja olen saanut sen Tapio Wirkkalan Tähtitaivas tjms korun kaupantekijäisenä. Nyt mietin, että kehtaanko pitää sitä... kaikkihan tietää, että se on ilmaislahja. Musta se on nätti kyllä, mutta... Kehtaisitko sinä?
  11. HyacinthBucket

    Jos nyt saisit makkaraperunat niin millä mausteilla ottaisit?

    Sinappi, kurkkusalaatti, sipuli ja majoneesi. Juomaksi keltaista jaffaa.
  12. HyacinthBucket

    Miten ihmeessä selviätte okt:n maksuista?

    Eipä niin, kyllä ne kaupungit ja kunnat pakkolunastaa tontteja ja yleensä voittavat, vaikka kuinka yrittäis oikeuttaan saada. Mutta luulis, että kunnan/kaupungin kaavoittamat asuinalueet olis turvallisimpi tuon varalta. Mutta jos on joku alue, jossa ei satu olemaan kaavaa viel, niin sellasen...
  13. HyacinthBucket

    Miten ihmeessä selviätte okt:n maksuista?

    Varmaan riippuu vähän tontistakin ja missä se on. Meidänkin 1,2 ha tontti maksoi kunnalta vaan 10000 e, ei ollut edes vuokrausmahdollisuutta.
  14. HyacinthBucket

    Hei, kuka oli täällä se joka teki niitä neulomishommia? Siis villahousuja yms..

    Niitä on varmaan tehnyt monetkin, mutta mieleeni on jäänyt semmoset ihanat joissa oli häntä. Ne tais olla kookostan tekemät. Voi olla, että et kyllä tarkoita niitä, niistä on jo muutama vuosi vierähtänyt kun niitä viimeks täällä ihastelin=)
  15. HyacinthBucket

    Miten leikkimökin saa poltettua?

    Kysys vaikka kunnan/kaupungin teknisestä virastosta... jos teillä olis siellä joku lämpökeskusfirma tjms, joka vois vaikka hakea koko mökin pois ja poltella keskuksessaan. Muutenhan sitä ei nykyään saa oikein edes roskiaan polttaa pihalla, eikä nuo palokuntalaisetkaan meinaa saada lupia polttaa...
  16. HyacinthBucket

    Tää on aivan kamalaa!

    Tietty voi jäädä stressin takia pois, toisilla helpommin kun toisilla. Mutta kyllä sä helpoimmalla pääset kun teet sen testin, kun se toinenkin vaihtoehto on mahdollinen ja klipsitkin voi joskus pettää.
  17. HyacinthBucket

    Neulojat!

    Kavennat juu.
  18. HyacinthBucket

    Neulojat!

    Elikä kun sä neulot sitä työtäsi, päätät ensin yhden kerran kuusi silmukkaa alusta, sitten kahdesti kolme silmukkaa ja vielä neljä kertaa yhden silmukan, ja noiden välissä neulot aina yhden kerroksen ilman kavennusta. Eli kavennukset tulee silloin aina toiseen reunaan. Muoks: Luinpa tosi...
  19. HyacinthBucket

    Äänestätkö sinä seurakuntavaaleissa?

    Tietysti äänestän, ja silloin kun olen ekaa kertaa äänestänyt, seurankunnassa sai äänioikeuden vasta 21 vuotiaana.
  20. HyacinthBucket

    FrontierVille! Kysymyksiä.

    Mitä ihmettä se meinaa, kun naapuri on käynyt tiluksillani ja annan hänen hoitaa eläimiä tai kasveja, jää avatar siihen ja kun klikkaa lukee jotain bums rush tai jotain. Jos siitä klikkaa lähtee avatar pois... entä jos ei paina, jääkö ne kaikki sinne maailman tappiin asti nököttämään? :o

Yhteistyössä