Hakutulokset

  1. N

    Helmikuiset 2019

    Onnittelut uusille odottajille :) Voisin myös liittyä Faceryhmään, laitan @succubus viestiä. Mulla on nyt reilun viikon ajan ollut pahoinvointia. Heti jos on vähän pidempään syömättä niin tulee etova olo.:sick: Ensimmäinen neuvola on 27.6.
  2. N

    Helmikuiset 2019

    Onnea uusille odottajille :) Mulla ei vieläkään mitään tyypillisiä oireita. Menkkamaista kipua ollut välillä mikä mennyt sitten ohi. Ajattelin huomenna soittaa neuvolaan ja varata aikaa. Ninn1 / LA 2.2. / HYS / 29 / 3
  3. N

    Helmikuiset 2019

    Onnea @Matruskaja Itse lopetin pillerit jo joulukuun lopussa ja nyt sitten vihdoin tärppäs :love:Vähän jännittää ja tuntuu epätodelliselta ku mitään oireita ei ole. No huomenna ois pitäny menkkojen vasta alkaakin niin ehkä näin aikaisessa vaiheessa ei mitään vielä olekaan. En malttanu odottaa...
  4. N

    Helmikuiset 2019

    Moi ja onnea molemmille plussasta :) Tänään tein testin ja raskaana 1-2 :love: Mulla la 2.2.19 ja myös kolmas lapsi tulossa.
  5. N

    Rakennetaanko tukiverkko pk-seudulle?

    Hei, täällä myös yksi 4kk ikäisen tytön äiti Helsingistä. :) Laitan viestiä wilma79:lle
  6. N

    Joulukuun toivevauvat 2012 *Syyskuussa*

    Hei, vihdoin saan tänne itsekin kirjoitettua. :) Silloin tällöin olen teidän juttuja käynyt lukemassa ja mukava kuulla miten muilla on raskaus mennyt. Eli tiedot:Ninn1/23/ensimmäinen/Kät/tyttölupaus. Tällä hetkellä menossa rv 24+3 ja la on 25.12.12 :heart: :) Kaks viikkoa sitten alko koulu...

Yhteistyössä