Hakutulokset

  1. H

    ~*~Joulukuun tonttuset 2013 marraskuussa ~*~

    Kummien valinta tuntuu vaikealta kun kukaan ei tunnu tarpeeks hyvältä mun lapselle. Hah. No siis mulla kun ei ole kirkollista velvoite kummeille niin en mä tiiä. Ehkä mun veljet saa sen homman hoitaa kun siskoja multa ei löydy vaikka tyttö on itselleni tulossa.
  2. H

    Kysymyksiä isyyden tunnustamisesta...

    Okei mulla on päinvastainen kysymys. Jos tiedät kuka on lapsen isä ja et halua olla hänen kanssaan missään tekemisissä, -edes elatusmaksujen merkeissä. Voiko isä vaatia testiä, onko äidin pakko suostua siihen? Koska pelkään että isä saattaisi vaatia tapaamisoikeutta testilla.
  3. H

    ~*~Joulukuun tonttuset 2013 marraskuussa ~*~

    Hei Diipadaapa! Teillähän on kiva pieni masuasukki siellä, mitä lukemia on aikaisemmin ollut muistatko? Mulla on seuraava ultra varmaan sen neuvolalääkärin yhteydessä rv 36 jolloin saan tietää paljon vauvani painaa mutta olo on kyllä valaalla täällä päässä. Uskon kyllä että keskikäyrällä mennään...
  4. H

    ~*~Joulukuun tonttuset 2013 marraskuussa ~*~

    Hei! 32+0 poks! Töissä ollaan pitkää vuoroa. Onneksi takana jo 7 tuntia, edessä enää 5 tuntia. Miten facebook ryhmään voi liittyä? Viimeksi vauvan paino arvioitiin rv 26 neuvolalääkärissä ja se oli vain 750g. Nyt oon täysin tietämätön paljon hän painaa. Maha on kyllä kasvanut todella...
  5. H

    ~*~Joulukuun tonttuset 2013 lokakuussa ~*~

    Mulla on nyt vauva alkanut liikkumaan todella paljon ja neuvolatäti oli varmaan oikeassa että pää on alas päin, koska nyt on pari päivää tuntunut liikeet ylhäällä. Vielä ei satu mihinkään. Eilen illalla lenkillä oli varmaa harjoitus suppareita. Ainakin vatsa oli kivikova, pingottunut ja tuntui...
  6. H

    ~*~Joulukuun tonttuset 2013 lokakuussa ~*~

    Lisconen, sama täällä. Talviloma + äippäloma alkaa 13.11 ja odotan sitä kuin kuuta nousevaa. Oon taistellut kun olo huononee viikko viikolta. Mitään hätää ei ole, kunhan tuntuu että selkä, jalat ja koko kroppa tekee kipeetä ja en saa nukuttua kovin hyvin. Oon tästä johtuen jatkuvasti uupunut...
  7. H

    ~*~Joulukuun tonttuset 2013 lokakuussa ~*~

    syyselo puututtiinko sun painoon? mulla oli eilen neuvola rv 30+2 ja siellä sain noottia ekan kerran kun painoa oli +800g per viikko viimesen 4 viikon ajan. ennen sitä olin vaan päälle 2 kg saanut koko raskauden aikana painoa-alko ahdistamaan kun se uhkaili uudella sokerirasitustestillä. sf...
  8. H

    ~*~Joulukuun tonttuset 2013 lokakuussa ~*~

    Kelan päätöksistä Mulla ei tosiaan päätökset ole vielä tulleet vaikka jätin kaikki hakemukset verkossa 16.9. Mutta sain tietää vasta viime viikon lopulla että ne oli pyytänyt liitteitä joista osan liitin netitse ja loput postitin tällä viikolla. Tänään huomasin heidän kommentoineen verkossa...
  9. H

    ~*~Joulukuun tonttuset 2013 lokakuussa ~*~

    Täällä pohditaan samaa, mikä on lapsen paino, onko käyrillä, mikä on sf mitta jne jne. Viimeksi 3 viikkoa sitten kävin neuvolalääkärissä. Viikon päästä on neuvola, siellä ei kyl ultrata :( Mut sydänäänet kuunnellaan yms. Kunto huononee edelleen. Yöt menee valvotessa, jalkoja ja selkää särkee...
  10. H

    ~*~Joulukuun tonttuset 2013 lokakuussa ~*~

    Heippa kaikille! En ole käynyt tarkistamassa mitään kun on ollut hyvä mieli ja vauva on liikkunut. Silti tuntuu että maha on jotenkin liikahtanut? Oisko kyse vaan siitä että lapsi on vaihtanut asentoaan? En osaa kuvailla mutta pientä painetta on vatsassa, onko sitten hälyttävää vai ei...
  11. H

    ~*~Joulukuun tonttuset 2013 lokakuussa ~*~

    Mä kaaduin eilen illalla kun olin palaamassa koiran kanssa lenkiltä. Kaaduin aikaisemmin pari viikkoa sitten mutta silloin selvisin vain säikähdyksellä. Tänään on vähän pelottanut onko kaikki hyvin ja kun tajusin soittaa neuvolaan, kello oli jo yli 13 jolloin sieltä ei vastata. Soitan huomenna...
  12. H

    ~*~Joulukuun tonttuset 2013 lokakuussa ~*~

    Heippa! Tulin taas tänne valittamaan :D no ei vaiskaan. Raskaus alkaa tuntua raskaalta. Tänään totesin että vielä noin 8 viikkoa äitiyslomaan enkä edes odota sitä (koska tiedän että kaipaan työkamuja) mutta koska töissä on päivä päivältä raskaampaa ja asiakaspalvelutyössä kuin olen, saan...
  13. H

    ~*~Joulukuun tonttuset 2013 syyskuussa ~*~

    25+5 <3 Oon samaa mieltä yhden bloggarin kanssa että viikon 25 vaihduttua on kaikki raskauden asiat vaikeutuneet tosi paljon. Tuntuu että siteet on venyneet. Olen töissä. Todella uupunut alimiehityksen takia. Eilen kannoin 9 kertaa paivanaa tavaraa kun muutin kotiini takaisin. Hissitön talo...
  14. H

    ~*~Joulukuun tonttuset 2013 syyskuussa ~*~

    Mortsuu! Mulla on kova flunssa. Alkoi sunnuntai iltana kurkkukivulla, eilen yltyi pieneksi kuumeeksi ja korvissa vihloi koko illan kun makasin pulssin hakatessa kovaa sohvalla koko illan. Yö meni valvotessa, aamulla kuitenkin voin vähän paremmin. Tulin töihin ja olo on ollut vaihtelevat...
  15. H

    ~*~Joulukuun tonttuset 2013 syyskuussa ~*~

    Mä olin jotenkin muistanut väärin, neuvola oli tänään eikä huomenna! Apua, tuli kiire, 20 min aikaa käyttää koira, meikata ja ajaa sinne. KÄÄK! Ehdin kuitenkin. Tyypin syke kuului, rautaa pitää alkaa syömään kun se huitelee enää 118:ssa. Paljon sain uusia aikoja eli eka lääkäri kolmen viikon...
  16. H

    ~*~Joulukuun tonttuset 2013 elokuussa! ~*~

    Mähän vieläkin epäilen että onko nää liikkeitä vai mitä kun välillä tuntuu outoja ilmakuplia masussa. Mutta ehkä se istukka on syy edelleen tähän ettei ne vielkään tunnu kauheen hyvin. Huomenna poksuu 23<3
  17. H

    ~*~Joulukuun tonttuset 2013 elokuussa! ~*~

    Hei! Kiitos kaikille tsempeistä! Ja lomatoivotuksista. Oli jotenkin helpottavaa päästä lomalle kun töitä oli enemmän kuin laki sallii ja paha mieli töissä olleista vaikeuksista. Nyt on unohtuneet ne asiat aika hyvin kun pääsi Budapestiin ja tän viikon on lepäillyt. Olen tosin ympäri ämpäri...
  18. H

    ~*~Joulukuun tonttuset 2013 elokuussa! ~*~

    Heippa pitkästä aikaa! Olen lomalla, toista viikkoa. Loman ensimmäinen viikko meni ystävän kanssa Budapestissä, oli kyllä upeat näkymät Tonavan molemmin puolin, samoin Synagoga juutalaisten kunniaksi ja Pyhäin Tapanin kirkko valloittivat. Masu on alkanut pyöristyä mutta edelleen osittain...
  19. H

    ~*~Joulukuun tonttuset 2013 elokuussa! ~*~

    Rakenneultrassa käyty tänään aamulla, se oli erittäin perusteellinen ja miellyttävä ultra missä sain paljon tärkeää tietoa. Kaikki hyvin, se on pääasia. Ja uskomatonta kyllä, siellä ollaan jo 20cm ja painoa 330g, vastaa viikkoja 19+6 vaikka ollaan tänään 20+2. Mutta sitten se suuri...
  20. H

    ~*~Joulukuun tonttuset 2013 elokuussa! ~*~

    Kiitos kaikille tsempeistä! Kiusaaminen, raskaus, työstressi (6 päivän työviikkoja nyt kolmas viikko menossa.) Plus et kaiken tän lisäks tuun tänään töihin iltaan. Ja ehdin olla tunnin töissä kun tajutaan työkaverin kanssa että meitä on kello 17-20 vain me kaksi vaikka meitä kuuluu olla...

Yhteistyössä