Hakutulokset

  1. Taruselli

    Maalismammat 2013 :)

    Heiiii mamit! Pitkästä aikaa. Mä olen käynyt täällä välillä kurkistelemassa, mutta jostain syystä kirjottelu ei ole ottanut onnistuakseen. Kiva lukea teidän kuulumisianne ja huomata, että maaliskuun mammojen ryhmä on kasvanut (jokalailla) hurjasti. :) Ja mitämitä, Facebook-ryhmäkin?! :)...
  2. Taruselli

    blogi

    Kuka siellä? (lupaan päivitellä pian, äitysloma alkaa iiiihan kohta!)
  3. Taruselli

    Äitiyteen, raskausaikaan tai perhe-elämään keskittyviä blogeja!!!!

    Helou, mun kuukauden vanhaa blogia ja odotusta (la 8.3.2013) voi seurailla täältä: Kuka siellä?
  4. Taruselli

    Maalismammat 2013 :)

    Morotus mammat! =) savonmama86, tervetulleeksi toivottaa myös tämä uutukainen foorumimami! Onnea ylläribebestä! Kauhia kiire ollut, pikaisesti olen käynyt pariin otteeseen lueskelemassa kuulumisianne, mukavaa että keskimäärin hyvä vire kaikilla, jes! Tseppiä pääkipujen ja alakulojen...
  5. Taruselli

    Maalismammat 2013 :)

    Heippa taasen! Pakko oli tulla vielä kurkkaamaan...parin tunnin venähtäneet päikkärit tehneet tehtävänsä, ei väsytä yhtää. O_o Nenän tukkoisuudesta: en ole tosiaan tullut edes ajatelleeksi, että se voisi johtua raskaudesta, mutta jos kerran näin monella on niin aika ilmeistä sitten, oho...
  6. Taruselli

    Onko kukaan käynyt tsiigaamassa Puhdistus-leffaa?

    Voin suositella! Eritoten suosittelen kyllä kirjaa, mutta myös elokuva on vaikuttava. Laura Birn tekee nuorena Aliidena loistavan rooliin ja muutkin olivat yllättävän hyviä. Raskaanaolevia ja muita herkkiksiä suosittelen miettimään sopivaa ajankohtaa leffaelämykselle, sillä leffa sisältää...
  7. Taruselli

    Blogeja !

    Hep, tällä viikolla kyhäilty vasta kasaan, mutta eiköhän juttua tule tasaiseen tahtiin lisää, odotusblogiani voi seurailla täällä: Kuka siellä?
  8. Taruselli

    Maalismammat 2013 :)

    Oh, kiitos =) Onnea myös masuasukeista joka iikalle siellä ruutujen toisessa päässä! :heart: Olen nyt ahnaasti kahlannut kerralla läpi kaikki hykerryttävän mielenkiintoiset keskustelunne ja niiiin samaistun moneen juttuun! Ehkä reiluuden nimissä kerron vähän itsestäni ja meidän tilanteesta...
  9. Taruselli

    Maalismammat 2013 :)

    Tervehdys kaikki! Olen hetken (totta puhuakseni aktiivisesti ihan ajatuksella tämän illan) etsiskellyt sopivaa foorumia ja/tai ryhmää, jossa olisi muitakin lörpöttelynhaluisia pallomahaisia kanssaihmisiä, suurinpiirtein samoilla viikoilla tai ainakin kutakuinkin samassa tilanteessa. No, tämä...

Yhteistyössä