Hakutulokset

  1. O

    pitäs kai jo vierottaa, mutta miten?

    \ me ei olla minkään sortin uskovaisia, eikä vauva oo suunniteltu. vaikka vauva ei kuulunu suunnitelmiin, niin haluttiin silti pitää se. joittenki palstalaisten mielestä ois varmasti pitäny tehä abortti.
  2. O

    pitäs kai jo vierottaa, mutta miten?

    \ no ei nyt ihan vielä puolessa välissä ja tuplatki täyttää muutaman päivän päästä 10kk. ois vissiin pitäny kertoa asiat ihan tarkasti avausviestissä. :/
  3. O

    pitäs kai jo vierottaa, mutta miten?

    :attn: miten te ootte vierottanu ja minkä ikäsenä? oliko vaikeaa?
  4. O

    pitäs kai jo vierottaa, mutta miten?

    mulla on 9kk ikäset kaksoset joita imetän 2-3 kertaa päivässä. raskauski on jo puolessa välissä. mikä ois paras keino vierottaa? :/
  5. O

    Isyyspakkauksesta

    Mä kans etsin kaupoista niitä I <3 DAD tekstisiä tutteja, mutta eipä näkynyt. Kiitos vaan aurinkoinen81 tiedosta, ettei niitä enää edes tehdä! Huuto.netissä olen nähnyt huudettavana sellaisia (uusia). Itse onnistuin huutamaan sieltä ihan uuden tuttiketjun ko. tekstillä juuri isyyspakkausta...
  6. O

    alkoholi

    Mä olen juonut odotusaikana silloin tällöin lasillisen viiniä, oluen tai siiderin, eihän siitä ole lapselle mitään haittaa. Muistelen että korkeintaan on yksi tai kaksi alkoholiannosta viikossa tullut otettua, aina ei sitäkään. Minusta on mukavaa ja rentouttavaa ottaa toisinaan hyvän aterian...
  7. O

    KIINNITTYMISVUOTO reilu vko sit, EIKÄ PLUSSAA VIELÄKÄÄ!!HELP

    Mulla kiinnittymisvuodosta, jota ei kylläkään tullut kuin vähän tuhrua meni lähes kaksi viikkoa ennen kuin sain haamujen haamun. 8 päivää tuosta vuodosta aamupissasta puhdas nega ja vasta 12 päivää vuodosta sain tuon haamujen haamun, joka vielä tummenikin tosi hitaasti. Nyt aletaan lähestyä jo...
  8. O

    stressava raskaus

    Tutulle kuulostaa, vaikka vauva on todella toivottu ja kauan odotettu, silti välillä iskee kauhea paniikki osaako sitä hoitaa jne. Ja jo nyt raskauden aikana olen onnistunut kehittämään kaikenmaailman syyllisyyden tunteita siitä miten stressaan liikaa, en syö tarpeen terveellisesti, en muista...
  9. O

    te jotka saanu 2007 äitiyspakkauksen

    Sen neutraalin värisen kietaisubodyn, jossa on rinnassa pellen kuva, on valmistanut Kinderit. Niiltä löytyy muutenkin mallistosta sellaisia beigen sävyisiä "sukupuolineutraaleja" vaatteita vauvalle.
  10. O

    kellään 38-40, M/L kokosia äitysvaatteita myynnissä?

    Sori mut ei mitään tuollasta. Muodikkaita äitysvaatteita jos olisi? :)
  11. O

    9 rv ultrassa

    Mità teillà on nàkynyt 9 rv ultrassa jos ootte olleet, onko ollut jo selvà vauva....
  12. O

    Te joil synnytys käynnistyi vyöhyketerapialla

    Löysin netistä ohjeet itsehierontaan niihin akupisteisiin. Mutta sitten törmäsin sivuun jolla joku kumosi erään toisen antamat ohjeet niin että kuulemma ohjeessa väärä kohta eräälle hierottavalle kohdalle jalassa. No tämä eka joka antoi ohjeet(oli löytänyt ne netistä) sanoi että yksi hierottava...
  13. O

    Te joilla synnytys käynnistynyt vyöhyketerapialla

    Löysin netistä ohjeet itsehierontaan niihin akupisteisiin. Mutta sitten törmäsin sivuun jolla joku kumosi erään toisen antamat ohjeet niin että kuulemma ohjeessa väärä kohta eräälle hierottavalle kohdalle jalassa. No tämä eka joka antoi ohjeet(oli löytänyt ne netistä) sanoi että yksi hierottava...
  14. O

    avautumisesta..

    täällä viikolla 33 mennään ja tuota jomottavaa kipua alakerrassa ollut jo monta viikkoa :attn: Supistuksia samoin, sekä harjoitussupistuksia, mutta myös ihan napakoita ja aika tiuhaankin. Viimeksi lääkärineuvolassa monta monta viikkoa sitten ei ollut tapahtunut mitään aukeamista tai...
  15. O

    sairaslomista?

    Alkuun oli tosi pahaa pahoinvointia melkein 3kk. Nyt olen sairaslomalla ennen aikaisten supistusten ja selän takia. Nämä lienevät niitä yleisimpiä syitä raskausajan sairauslomiin, jos ei oteta laskuihin normaaleita flunssaa yms.
  16. O

    Raskaana ja urheilun aloittaminen

    Kun en sitä ole oikeastaan juuri lainkaan harrastanut mitään urheilua, silloin tällöin kävelyll vain. Jos aloitan nyt ja käyn joka toinen päivä ahkerasti lenkillä niin haittaako jos laihdun? Olen alussa raskaana. Jätän myös kaiken ylimääräisen herkun pois, koska en tahdo enää lisää läskiä...
  17. O

    Uusi äitiyspakkaus!!

    Lisään vielä ennen kuin joku (tälle palstalle niin yleistä) ehtii mut haukkua, että TIEDÄN kyllä, ettei se vauva paljoakaan välitä minkä näköiset kuosit on päällä. Tai mistäs sitäkään tietää :laugh: Voihan ne tummat värit pelottaa enemmän kuin pehmoiset ja hempeät. Tärkeintähän on, että on...
  18. O

    Uusi äitiyspakkaus!!

    Niin on minustakin! :D Ymmärrän hyvin että harmittaa jos sait vielä vanhan. Itse vein hakemuksen vasta kun oli pakko, eli viim. päivänä, koska haluan niin kovasti tuon uuden!! Tykkään enemmän näistä vaatteista ja uusi on aina uusi ;) Ja muutenkin, onhan se kivempi että kun vauvan vuonna...

Yhteistyössä