Hakutulokset

  1. Minix

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Pc. Hmmmm? Ainaki viivanpaikan erotan...
  2. Minix

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Saakos tunkee tänne avun toivossa? David testi. Iltapissa. Olin viemässä roskiin kunnes näin "jotain". Onko mun silmissäni? Tuleeko näihi helposti jotain viivanpaikkaa tms....
  3. Minix

    Marraskuun mussukat <3 *huhtikuussa*

    kuka täällä olikaan yp? voisko päivittää jo toukokuun ketjun? Ei kaikki ole facessa!
  4. Minix

    Marraskuun mussukat <3 *huhtikuussa*

    NNÄ Ei ole todellista :( olen niin pahoillani! Teille olisi sen nyytin jo suonut tulevan. Kamalaa. Voimia tähän hetkeen ja tulevaaan :hug: Muillekin menetyksen kokeneille :hug: Tosiaan tervetuloa faceryhmään keskustelemaan te joilla odotus jatkuu. Ryhmä on suljettu ja salainen eikä sitä...
  5. Minix

    Marraskuun mussukat <3 *huhtikuussa*

    Taidan uskaltaa liittyä faceryhmään sillä ultrassa oli hyvinvoiva vauvanen! :heart: laskettuaika muuttui 11.11 snillis laitan sulle viestiä!
  6. Minix

    Marraskuun mussukat <3 *huhtikuussa*

    Ihanaa napakettutyttö että syke löytyi :heart: minä en harmikseni tuosta nauhoitteesta kuullut kuin suhinaa mutta kai se jumputus oli niin vaimeaa. Meidän molempien vanhemmat tietää nyt. Viikonloppuna kerrottiin mun puolen :) ultran jälkeen tietää saa muutkin.
  7. Minix

    Marraskuun mussukat <3 *huhtikuussa*

    Napakettutyttö :( Mistä kohtaa yritit etsiä? Minulta kuuluu aika ylhäältä, peukolanmitan päästä navasta ja saapi jonkun verran painaa sitä anturia mahaa vasten. Ja taas riippuen missä kaveri majailee niin voi kuulua läheltä häpyluuta.
  8. Minix

    Marraskuun mussukat <3 *huhtikuussa*

    Maailman paras keksintö tuo kotidoppleri :) :heart: eilen illalla tuli syötyä vähän makeaa ja kun kuunneltiin sydänääniä niin siellä pikkuvauva veteli äänen ja viuhdonnan perusteella kuperkeikkaa edes takaisin ja potki suoraan anturiin :heart: minen jaksa odottaa ultraa!! Pahoinvointi on...
  9. Minix

    Marraskuun mussukat <3 *huhtikuussa*

    Aika mateleeeeee. ...... Viikko enään ultraan täälläkin :wave: Pahaolo alkanut helpottamaan. Kaikki on aikalailla hyvin. Jännittää se ultra koska sen jälkeen raskaus saa olla julkista :) Sitten voisi liittyä myös sinne faceen! Saan tänään dopplerin.... kuuluukohan sieltä jumpsjumps :) ;)...
  10. Minix

    Marraskuun mussukat <3 *huhtikuussa*

    Napakettutyttö , ei mulla ultrissa ole tehty sisätutkimusta :) mahanpäältä ultrattu vain!
  11. Minix

    Marraskuun mussukat <3 *huhtikuussa*

    Eka neuvola takana. Olipa ihana päästä jutteleen terkalle . Oon kyllä aina ollut tyytyväinen tähän meidän tätiin :) ja pienen etsimisen jälkeen se pienen vauvan sykekin löytyi ja kovas kyytiä pumppasi menemään 172 :heart: voi miten ihana se ääni onkaan. Ultraa odotellessa. Minix ja...
  12. Minix

    Marraskuun mussukat <3 *huhtikuussa*

    kohdun kasvu on yksilöllistä riippuen jokaisen kohdun asennosta. Mutta kyllä se taitaa ensisynnyttäjillä kasvaa hitaammin. Mulla kasvoi hitaasti kakkosenki kohdalla ja näkyvä vauvamaha tuli vasta rv18. Mulla nyt viikkoja 9+1 mistään mahasta tietoakaan kun turvotus on lähtenyt ja suolisti...
  13. Minix

    Marraskuun mussukat <3 *huhtikuussa*

    Kiinalainen sukupuolikalenteri näytti pitävän paikkansa meidän lasten kohdalla :D nyt pitäis tuon mukaan olla tulossa poika. Ei yhtään haittaisi ;) zoonakuulostaa hyvin normaalilta pahoinvoinnilta tuo syömisen jälkeen etominen. Mulla ollut jo neljä viikkoa. Huomenna eka neuvola...
  14. Minix

    Marraskuun mussukat <3 *huhtikuussa*

    Zoona kyllä sinne ultraan varmasti ehtii. Eikö se ole ennen 13+ se seulonta tehtävä. Kannattaa tosiaan muistaa ettei ole sataprosenttisesti luottamista niihin niskapoimuihin jne. Ensinnäkin niitä poikkeavuuksia on kymmeniä ellei satoja..... Ja jos turvotus on vauvalla suuri niin istukka- ja...
  15. Minix

    Marraskuun mussukat <3 *huhtikuussa*

    Blue-bell kiitos uudesta ketjusta ja kiva kuulla että siellä kaikki hyvin :)
  16. Minix

    Marraskuun mussukat <3

    blue-bell :/ onkohan kaikki hyvin???? Tule ihmeessä kertomaan. Voiko joku ottaa päivittäjän roolin? kunnes bluebell ehkä palaa? :flower:
  17. Minix

    Marraskuun mussukat <3

    Epäuskoinen, en usko että nyt pääsiäisenä mikään paikka on auki? :/ vai voisko olla? Kurkkaa niiden sivuilta. Tuhruvuoto voi olla harmitonta. supisteluja on minullakin. Ja terveydenhoitaja ystäväni sanoi että on normaalia varsinkin jos raskaus ei ole ensimmäinen. Mutta että jos niitä on...
  18. Minix

    Marraskuun mussukat <3

    equus voi että :( jaksamista kovasti :flower: Tosiaan, kuudes raskausviikko on 5+0 - 5+6. Minä kävin rv6+1 ja kovasti syke jo näkyi. Mutta onhan se yksilöllistä . Voimia pahoinvoiville. Mulla on tänään taas huono päivä. ......
  19. Minix

    Marraskuun mussukat <3

    Kotimaisia ja pästöroituja juustoja saa syödä. Pästöroimattomia varoa. Olen kyllä väjännyt kevytväreillä raskausaikana hiuksia :) Phew tänne ei juuri uutta. Pahaa oloa. Väsymystä. Mahan juilimisia. Jospa kohta jo pääsee "nauttimaan". ;) Koko ajan pitää syödä ettei tule oksu...... Kyllä...
  20. Minix

    Marraskuun mussukat <3

    Kaikissa neuvoloissa ei ole laitteita ultrata. Mulla on ultrattu kuopus neuvolassa rv10 kun sykettä ei löytynyt dopplerilla. Eka kunnallinen uä on rv12. Tosi hurjaa oli eilen kuulla monitorista pienen, puolisenttiä pitkän vauvan alun syke :) meinaan hommata taas kotidopplerin. Mulla on eka...

Yhteistyössä