Hakutulokset

  1. M

    Huhtikuun Hurmurit 2013 *Helmikuussa*

    Unohdinkin tuon kummiasian edellisestä viestistä. Kun mulla olisi kyllä pilvin pimein kummiehdokkaita, mutta en itse kuulu kirkkoon. Mietin näitä epävirallisia kummittelujuttuja ja nimiäisiä, mutta en oikein tiedä mitä se käytännössä tarkoittaa. Mitä siellä nimiäisissä tehdään? Onko jotain...
  2. M

    Huhtikuun Hurmurit 2013 *Helmikuussa*

    Moiks! Kivaa, kun tulee uusia mukaan vielä, Tervetuloa! Sairaalassa olosta: Ei kai siellä olla nykyään kuin pari-kolme päivää, joten itse aion kyllä ottaa siitä täyshoidosta kaiken irti ja levätä synnytyksen jälkeen. Voihan tietysti huonolla onnella sattua samaan huoneeseen joku...
  3. M

    Huhtikuun Hurmurit 2013 *Tammikuussa*

    Heips! Tulipa pieni tauko tuossa energisen keskiraskauden kohdalla. Ei ehtinyt lukea eikä kirjoittaa tänne ollenkaan ;o). Nyt kun on viimeinen kolmannes menossa, voikin alkaa taas valitella vaivojaan. Jaksaa, jaksaa... Toisessakin ultrassa oli kaikki hyvin ja pentunen oikein perin pää...
  4. M

    Huhtikuun Hurmurit *Marraskuussa*

    Ihana sunnuntaiaamun äkkiherätys: ripuloiva koira. Onneksi ehdittiin ulos ajoissa! Täällä joku kysyi liikunnasta ja juomisesta. Mulla on ollut koko raskauden ajan aika kova jano ja olen juonut varmaan kaksi kertaa enemmän kuin normaalisti. Yölläkin menee vajaa litra vettä. Päivällä juon...
  5. M

    Huhtikuun Hurmurit *Marraskuussa*

    Onnea kaikille hyvistä ultratuloksista! Me oltiin myös tänään rakenneultrassa ja kaikki näytti olevan hyvin! Huoh =) toistaiseksi siis. Myös ylimääräistä kontrolliultraa tarjottiin 26 viikolle ja varasin sitten sellaisenkin. On sit taas jotain jännitettävää... Ja poikalupauksen voi...
  6. M

    Huhtikuun Hurmurit *Marraskuussa*

    Voi apua! Pahoittelut, Napppi :hug: Alkaa jo pelottaa tämän luukun avaaminen, niin paljon vastoinkäymisiä. Minäkään en tunne vauvan liikkeitä. Ainoastaan reilu viikko sitten yhden kerran tiedän varmasti tunteneeni sitä "kuplintaa". Muuten on ihan hiljaista :( Lisäksi rinnasta löytyi joku...
  7. M

    Huhtikuun Hurmurit *Marraskuussa*

    Muutaman päivän pois lukemasta ja ihan valtavasti uusia juttuja! Ja karmeitakin: Jessix, surunvalittelut minultakin :'(. Ihan kamalaa! Voimia jatkoon! Kiitos kaikille mielenkiintoisista synnytysjutuista! Ainakin tuli selväksi, ettei kannata etukäteen kauheasti suunnitella. Itse olen...
  8. M

    Huhtikuun Hurmurit 2013 *Lokakuussa*

    Kyllä mullekin tämä keskustelumäärä on ihan sopiva, onhan sitä muutakin tekemistä, kuin roikkua netissä. Ja jos kaipaa lisää juttuja, on paras ryhtyä itse aktiivisemmaksi ;). Moika, mulla on ihan samanlaiset fiilikset; että toinen kolmannes on alkanut, mutta energia on unohtanut tulla kehiin...
  9. M

    Huhtikuun Hurmurit 2013 *Lokakuussa*

    Tosi moni täällä tuntuu panikoivan sydänäänten kuulumattomuudesta, mutta veikkaanpa, että teillä olisi jotain muitakin oireita, jos vauvan sydän olisi lakannut lyömästä. Että eiköhän se siellä naksuttele, vaikkei aina osu kuuntelevan kohdalle. :p
  10. M

    Huhtikuun Hurmurit 2013 *Lokakuussa*

    Ihanaa, Nitta ja Jessix! Kyllä varmaan onkin helpottunut olo, kun saa selkeitä vastauksia. Vuodatuksia ja omasta navasta saa ja pitääkin kirjoittaa. Sitä varten täällä ollaan! On niin hyvä lukea toisten kokemuksia, kun muuten luulee olevansa ongelmiensa kanssa yksin maailmassa. Kummasti...
  11. M

    Huhtikuun Hurmurit 2013 *Lokakuussa*

    Pai80; mullakin on aiemmin ollut aika isoja myoomia kohdussa, mutta nt-ultrassa niistä ei näkynyt kuin pienen pienet jäljellä. Lääkäri sanoi, että joskus raskaus aiheuttaa niitten häviämisen kokonaan. Hormonihoitoa!
  12. M

    Huhtikuun Hurmurit 2013 *Lokakuussa*

    Jospa nyt ryhdistäytyisin minäkin ja kirjoittaisin jotakin, enkä vaan lueskele toisten juttuja... Voimahalit kaikille suruja kohdanneille:hug:. Suosittelen saikun hakemista, jos töissä käy liian raskaaksi. Mulla ei pahoinvointi ja oksentelu ole loppuneet vieläkään ja kyllästyin jatkuvaan...
  13. M

    40+ odottajat vol 4 (päiv. yksärillä)

    Kiitos mur-mur, patulikki ja lumeton! Olen jo kahdestikin nähnyt toukan ultrassa. Olin 6vk kohdalla yksärillä, kun raskaustesti näytti plussaa ja halusin varmistaa heti, että mikä tuulimuna siellä on. No sillähän olikin sydänäänet ja kolme milliä pituutta :heart:. Kaksi viikkoa sitten oli...
  14. M

    Huhtikuun Hurmurit 2013 *Lokakuussa*

    Kiitos kaikista tervetulotoivotuksista! Kyllä nämä vertaistukiryhmät on mahtavia! Pahoinvoinnit eivät sit vielä loppuneetkaan, vaikka hetken jo kuvittelin niin. Tai ehkä en ole muistanut syödä tarpeeksi tiheään. Kaksi kuukautta jatkunut flunssa alkaa vihdoin hellittää, eikä enää yskitä ihan...
  15. M

    40+ odottajat vol 4 (päiv. yksärillä)

    Kiitos Uudi ja Nalletyttö tsemppauksista! Niitä varmasti tulen tarvitsemaan. Kaikkien näitten tunnesekamelskojen keskellä tulee välillä aika toivotonkin olo. Ja välillä leijun ihanassa onnellisessa autuudessa...
  16. M

    Huhtikuun Hurmurit 2013 *Lokakuussa*

    Heippa, nelkyt+ ryhmässä on varsin hiljaista, joten kivampi varmaan tulla tänne ja olla samoilla viikoilla. :heart: Olen ilmeisesti varsinainen ikäkuningatar, kun odotan esikoistani ja täytin juuri 48v. Lääkäri sanoi nätisti, että: "..kun sinulla on noita vuosia ihan kunnioitettava määrä..."...
  17. M

    40+ odottajat vol 4 (päiv. yksärillä)

    Myymamma (48), 1.lapsi, la 12.4.13
  18. M

    40+ odottajat vol 4 (päiv. yksärillä)

    Heippa, täällä ei tosiaan näytä olevan kovin vilkasta keskustelua ja olisikin kiva tietää, kenen kautta sinne fb-ryhmään pääsisi. Olen ilmeisesti varsinainen ikäkuningatar, kun odotan esikoistani ja täytin juuri 48v. Lääkäri sanoi nätisti, että: "..kun sinulla on noita vuosia ihan...
  19. M

    Onko muita 50 vuotiaana lasta

    Täytin juuri 48 ja muutama viikko ennen synttäreitä sain tietää olevani raskaana. Ihan yllätysraskaus ja ensimmäinen kaiken lisäksi. Toivon vain kaiken menevän hyvin ja saavani terveen vauvan.
  20. M

    Huhtikuun hurmurit 2013 *syyskuussa*

    12.4.2013 Myymamma, 1., Tyks

Yhteistyössä