Hakutulokset

  1. D

    Mikä olisi tunteesi näissä yllättävissä tilanteissa

    1. Huomaisit olevasi neitsyt -Toteisin et oon matkustanut ajassa 15 vuotta takasin päin ja olisin onneton kun taas teini. 2. Äitisi soittaisi ja kertoisi olevansa raskaana -ehkä alkaisin suuren hämmennyksen jälkeen uskoo neitsyt maria juttuihin, ei sillä et äitini olisi neitsyt mut sillä...
  2. D

    Oon vissiin ihan törkeen huono äiti.. :D

    Jätän, jos menee vaan muutama minuutti ja juuri nukahtanut. Joskus kun mennyt yöunille niin kipasen lähikaupassa hakemassa maitopurkin, ja ei en ole jaksanut aikasempaan sitä varten 100 metrin takia pukea kumpaakin ja hakea vaunuja varastosta. Menee viis minsaa ja toi ei heräile kun nukahtanut...
  3. D

    mitäs teillä syödään viikonloppuna

    Ei hajuakaan, täks päiväks otin pakkasesta murekkeen mut ei syöty eli varmaan sitä ainakin.
  4. D

    Voiko saada miehen jos ei laita itseään mitenkään?

    Kokemuksesta voin kertoa että voi. useamman kerran kun ei mihkään pitäny mennä ja saunaan raikkaana jossain villapaidassa tai hupparissa ja pikkumyynuttarassa löytänyt seuraa vaikken ole etsinyt :)
  5. D

    miksi ihmiset eivät puhu tunteistaan/tarpeistaan ja sitten jättävät lopulta puolisonsa

    Meillä ei koskaan kotona puhuttu, en puhunu kenenkään kaverin kanssa sitten olin narsisti miehen kanssa jossa hän on aina oikeassa, tapeltiin ruoasta/rahasta niin huoritteli itkin niin huusi kun itkin, vittu kun itket kokoajan. Itkin salaa, armias kun jäin kiinni kauhea huuto kun itken salaa...
  6. D

    Vanheneeko kirjastojen myöhästymismaksut?

    Mietin kanssa joku päivä et pystynköhän lainaamaan vai meneeks vanhaks josain vaiheessa. Mulla nyt on aikaa lainauksesta kun sillon oli markka aika ja oli et kun tulee se 50mk täyteen niin ei saa lainata ennen kun on maksanut enkä oo koskaan sit maksanut sitä :D
  7. D

    Youtube ärsyttää

    Miten ton mainos eston saa jostain tietystä sivusta taas päälle?
  8. D

    Millaisia määriä juotte alkoholia kun lähdette bilettään?

    Lapsen saannin jälkeen on huomattavasti tuo toleranssi laskenut kun käy harvemmin ja on kyllästynyt niihin huonoihin oloihin niin ei tule juotua enään kovinkaan paljoa, yleensä se viini pullo ja muutama siideri/paukku, plus sit baarissa jokunen siideri/paukku niin on hyvässä hiprakassa eikä...
  9. D

    Youtube ärsyttää

    Kiitti vinkistä ;) ny ei oo mainoksii kummasskaan :)
  10. D

    Youtube ärsyttää

    ja mainosten lisäks mä en enään löydä niitä musiikeita mitä oon muistiin pistäny, lajitellu kaikki eri kansioihin ja kaikkee, ärsyttää niin. empä sitä kyllä muutenkaan enään oo käyttänyt kun yksittäisten biisien kuunteluun. Se on muutenkin niin epäselkee mun mielestä.
  11. D

    Kun sukulaiset tulee katsomaan vastasyntynyttä, joudutteko te passaamaan?

    Miten tuntuu et kauhee stressi tostakin otettava. Mulla oli eka ajatus ettei tarvi ekaan viikkoon ketään tunkee, mut olinkin todella hyvässä kunnossa ja mies ilta vuorossa, vauvan kanssa tarvi olla ekat viikot sisällä kun kauhee pakkanen niin heti lähettelin viestii kavereille et saa tulla heti...
  12. D

    montako tuntia nukutte yössä?

    2-12. Riippuu vähän miten hyvin saan unta tai jos jään konelle killuu yömyöhään vaik olis mun vuoro herätä aamulla silloin kun vauvakin herää jne.
  13. D

    Itkettääkö teitä aina tositv:n lapset?

    En todellakaan, mä en jaksa ees kattella tollasia.
  14. D

    Kerrostalossa asujat!

    -80, toi naapurin koiran räksytys! ja remonttiäänet. käytävässä olevat jos useempi ihminen puhuu ja vähän äänekkäämmin, yläkerran rullaverhonen vetäminen alas ja ylös.
  15. D

    Näitä tapoja en ymmärrä II

    Mulla on ollut toi veitsi jo lapsuuskodista jääkaapissa voikipon päällä, niin todennut sen helpommaksi että on aina siinä eikä tarvi ottaa uutta, parempi sekin kun miehelläni oli tapana jättää se käytettynä pöydälle ja siitä käyttää uudelleen, nyt se osaa jo laittaa sen sinne jääkaappiin. Toi...
  16. D

    Raskaus + hikoilu

    Mä kuljin tammikuussa pakkasilla t-paita päällä kun ei yksinkertasesti voinu pistään mitään muuta päälle kun jonkun topin tai t-paidan, kädet vähän kylmetty mut silti hiki virtas. Loppuajan sit istuin himassa ilman vaatteita menemättä mihkään kun alko ahdistaa kun niin hiki koko ajan.
  17. D

    Uskaltaisitko olla töissä Ärrällä tai Siwassa?

    Uskaltaisin ja olen valtsussa (vähän isompia kumminkin kun jotkut siwat mut yhtälailla siel yksin ollaan) ollukkin. Meillä ei ees ollu toiminnassa hätä painike. Sillon vähän mietti jotain kun asiakkaat alko kyselee eiks sua pelota olla täälä yksin, mut parempi kun ei mieti.
  18. D

    Näin eilen ystäväni miehen baarissa toisen naisen kanssa

    Ihmisiä on erilaisia ja sinähän se ystäväsi tunnet haluisiko tietää ja suuttuisiko jos saisi tietää että kaikki muut tiesivät ennen, vai haluaako yleensäkään tietää. Itse en ainakaan haluaisi tietää, toivottavasti mun ystävät tällässeessä tilanteessa tuntee mut ja tietäs etten haluis tietää...
  19. D

    G: Onko sulla tatuointia

    Kolme. Korvan takana, oikees lapaluus ja häpykummulla, neljäs tulos ens kuus pohkeeseen.

Yhteistyössä