Hakutulokset

  1. Vaimo-Rakas

    Teinien vanhemmat, mihin aikaan voitte harrastaa seksiä ku teinit ei nuku ajoissa ikinä?

    Minusta tuntuu että sinä teet tästä ongelman? Jos välissä käy vaikka lasten luona niin ei mulla torttu kuivu kokoon siinä ajassa ja hommaa voi jatkaa ihan rauhassa sitten. Ei rakastelun kuulu olla mikään suoritus johon pitää erikseen latautua/motivoitua/saada 100% rauha vaan se on ihanaa ja...
  2. Vaimo-Rakas

    Teinien vanhemmat, mihin aikaan voitte harrastaa seksiä ku teinit ei nuku ajoissa ikinä?

    Juurihan sanoin että keskitymme toisiimme. Meillä lapset ovat n. 10 metrin päässä ja siinä on ovi välissä joten en minä siinä mieti heitä vaan keskityn tuntemuksiin. Jos joku keskeytys tulee niin ei se sekään ole ongelma. Meillä ainakin lapset sitten kutsuvat äitiä/isää jos asiaa on eikä...
  3. Vaimo-Rakas

    Teinien vanhemmat, mihin aikaan voitte harrastaa seksiä ku teinit ei nuku ajoissa ikinä?

    Ei kai siinä mitään pakkoa olekaan harrastaa jos lapset hereillä ja silloin ei tee mieli. Jos sitä seksiä kuitenkin on vaikka lasten nukkuessa. Me nyt joka tapauksessa vapaapäivän aamuna köllötellään vielä kun lapset tahtoo aikaisin herätä. Tehdään porukalla aamupala ja sitten painutaan vielä...
  4. Vaimo-Rakas

    Teinien vanhemmat, mihin aikaan voitte harrastaa seksiä ku teinit ei nuku ajoissa ikinä?

    Meillä lapset ainakin nauttivat viikonloppuaamuista peittojen kanssa sohvalla ja katsovat lastenohjelmia. Äänet päällä ja meidän ovi kiinni kun me vielä "nukutaan vähän aikaa". Ovat aivan normaaleja lapsia ja eivät tule silloin koputtelemaan. Ei siellä silloin takaa päin vedellä vaan peiton...
  5. Vaimo-Rakas

    Teinien vanhemmat, mihin aikaan voitte harrastaa seksiä ku teinit ei nuku ajoissa ikinä?

    Peesi. Lapset voi pienestä pitäen opettaa että aikuisten makuuhuone on heidän omaa tilaansa ja sitä kunnioitetaan. Meillä ei ole lukkoa ovessa mutta riittää kun sanoo että me katsotaan aikuisten ohjelmia jotka voi olla lapsille liian pelottavia joten koputtavat ennen kuin tulevat. Hyvin on...
  6. Vaimo-Rakas

    Olen miettinyt sen yhden suurperheblogin lapsia

    Joo, ei sopisi meillekään. Liikaa toimintaa, liikaa ihmisiä, liikaa hälinää. Mutta ei se väärin silti ole, jokainen luo elämästään sellaisen kuin haluaa. Meille riittää pienemmät piirit, pienemmät kuviot ja ollaan onnellisia näin. Vieraatkin on huippuja silloin tällöin mutta kaikista...
  7. Vaimo-Rakas

    Läheisen itsemurha

    Todella paljon voimia ja lämpimiä ajatuksia sinulle Dio. Puolison tai oman lapsen tekemänä tuo tilanne.... en pysty kuvittelemaan tuskan määrää. Meillä kyseessä oli kuitenkin jo vanhempi ihminen. Tärkeä ja rakas, läheinen. Me hänestä huolehdimme mutta emme nähneet tuskan määrää emmekä sitä...
  8. Vaimo-Rakas

    Lihakset aivan hellänä eilisen treenin jälkeen..kannattaako...

    Pitäisin lepopäivän, kävisin irrottelulenkillä ja venyttelisin.
  9. Vaimo-Rakas

    Läheisen itsemurha

    Pakko on ollut selvitä. Aikaa ei ole vielä kulunut paljon joten ikävä on kova vielä välillä. Purskahtelee pintaan yllättävissä tilanteissa. Kysymyksille ei koskaan saada vastausta ja se on se pahin tässä tilanteessa. Itsesyytökset ovat turhia mutta silti niitä on. Toisena päivänä ymmärtää ja on...
  10. Vaimo-Rakas

    Mitä mieltä olette

    Minä muuten löysin käsilaukkuni pikkutaskusta kortsun, vuodelta 2006. Olen perheellinen nainen. Ihan varma lumppu.
  11. Vaimo-Rakas

    Mitä mieltä olette

    No en kyllä suoralta kädeltä ajattelisi yhtään mitään. Minunkin mies osti ensimmäistä kertaa neljään vuoteen kortsuja tässä taannoin, ihan meitä varten ja joku ois voinut ne vaikka auton hanskalokerosta löytää ja vetää mitkä tahansa päätelmät!
  12. Vaimo-Rakas

    Tutkijat yllättyivät suomalaisäitien väkivaltaisuudesta lapsia kohtaan

    Mikä on vakavaa väkivaltaa? Saahan Suomessa pahoinpitelytuomionkin jos ottaa lasta niskavilloista kiinni. En puolustele minkäänlaista väkivaltaa mutta luultavasti tässä tarkoitetaan juuri tällaista lapsen fyysistä pysäyttämistä tms. En usko että yksi kymmenestä äidistä vakavasti...
  13. Vaimo-Rakas

    Herkkuja herkkulakossa olevalle

    Me on nyt tehty Stevialla maustetuista mehukeitoista mehujäätelöitä! Ovat hyviä! :)
  14. Vaimo-Rakas

    Teinien vanhemmat, mihin aikaan voitte harrastaa seksiä ku teinit ei nuku ajoissa ikinä?

    En kyllä voi kuvitella sellaista että lapset/teinit olemassa olollaan estäisi vanhempien seksin harrastamisen.
  15. Vaimo-Rakas

    Mitä syötte juhannuksena?

    Angus-härkää, salaattia, täytettyjä herkkusieniä.
  16. Vaimo-Rakas

    Yhden illan jutusta vakava suhde?

    Jatkuva fiksuus ja sivistyneisyys on kyllä ihan helevetin tylsää ja puuduttavaa.
  17. Vaimo-Rakas

    Mikä on suurin syy miksi rakastat miestäsi?

    Sama :) Se on se pilke silmäkulmassa ja se käsi joka vetää kainaloon ja ohi kulkiessa silittää takapuolta <3
  18. Vaimo-Rakas

    Yhden illan jutusta vakava suhde?

    Mä ainakin ajattelen niin että se mitä elämä tuo tullessaan, tuo sen tullessaan. Tällaisiin rakkausasioihin ei voi kuitenkaan älyttömästi itse vaikuttaa, ainakaan käyttäytymällä siten miten olettaa toisen toivovan sinun käyttäytyvän. Nauti, on minun neuvo. Menee syteen tai saveen. Olet joka...
  19. Vaimo-Rakas

    Yhden illan jutusta vakava suhde?

    Ja jos alkumetreillä tuollainen kaataa niin ihan yksi lysti. Ei ole kauhea menetys. Olisiko yksikään suhde voimassa vielä kymmenen vuoden kuluttua jos yksi virhe tai erhe kaataisi suhteen? Ei ole olemassa täydellistä, virheetöntä ihmistä. Edelleen kuitenkin olen sitä mieltä että sulla nyt...
  20. Vaimo-Rakas

    Yhden illan jutusta vakava suhde?

    Alatko sinä tosiaan neuvoa meitä muita siitä mitä miehet hakee ja missäkin iässä? Tuliko mieleen että sinun iässä me nuo jo ukkoontuneet miehemmekin löysimme?

Yhteistyössä