Hakutulokset

  1. R

    *~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Helmikuussa

    Vieläkö tänne mahtuu mukaan?!? La 16.3. -- Rva J. -- 28 v. -- toinen -- EKKS
  2. R

    Maalismammat 2013 :)

    Faelivrin hui että on ollut pelottava kokemus! Ei tuollaista toivois kenellekään. Mutta on se hyvä tietää, että siellä on jo noinkin iso vauva ja että ollaan jo näillä turvallisemmilla viikoilla sen suhteen, että jos vauva päättäiskin jo syntyä. Vauvakutsuista Tälläsiä oon salaa itselleni...
  3. R

    Neuvoja syömiseen ja nukkumiseen?? Rytmi hakusessa.

    Mullakin heräs kysymys tuosta ulkoilusta, eli paljonko ulkoilette päivittäin? Jos lapsi nukkuu sisällä päikkärit, niin hyvä olis ulkoilla muuten. Raitis ulkoilma kuitenkin kasvattaa nälkää ja auttaa nukkumaan paremmin. Meillä myös yksille päiväunille siirtyminen vähän alle vuotisena autto...
  4. R

    Maalismammat 2013 :)

    Heissulivei pitkästä aikaa! On työt vieneet taas (liikaa) aikaa ja illat oon ollu kotona niin väsy, mihin selviskin syy, kun kävin neuvolassa, että oli hemoglobiini tippunu aiemmista mittauksista, ei tosin hirveesti, oli viime viikolla 117 ja käski alkaa napsimaan rautaa. Nyt on rautaa menny...
  5. R

    Maalismammat 2013 :)

    Vuoden alkua myös kaikille keskustelijoille mun puolesta! Taas oon vaan käyny lueskelemassa teidän kuulumisia, mutten ole ehtinyt itse kommentoimaan... eli luvassa jälleen "yleistä kommentointia", kun en jaksa kaivaa tuolta ketjusta, että kuka kertoi/kysyi tms mitäkin... Maaliskuun vauvan...
  6. R

    Maalismammat 2013 :)

    Synnytyksestä Ite kyllä otan miehen mukaan (sillä ei oo vaihtoehtoa), oli toki mukana jo ykkösenki synnytyksessä. Musta se lähens meidän suhdetta, kun yhdessä koettiin se syntymä. Kannattaa etukäteen keskustella, että mitä haluaa toiselta synnytyksessä; pelkkää kädestä pitoa, kannustusta...
  7. R

    Maalismammat 2013 :)

    Tigerina onnittelut rengastautumisen johdosta :) Amarinwa meillä on kestoiltu ykkösen kanssa, tosin osittain ollaan "sekakäyttäjiä"; öisin on käytetty kertiksiä, kun en vaan oo löytäny mein pikkumiehelle sopivaa yökestoa (enkä tosin alun jälkeen ole jaksanu etsiäkään)... Tarkotus olis...
  8. R

    Maalismammat 2013 :)

    Myy* minä myös kateellinen mahastasi. Omani alkaa jo olemaan tiellä ja haittaamaan kenkien ja vaatteiden pukemista ym ym. Sokerirasitus oli ja meni eilen. Meni mukavammin, kun odotin. Tämä osin siksi, että pienoisella neulakammoisella varustettuna, mun kohdalle osu (kerranki!) asiansa osaava...
  9. R

    Maalismammat 2013 :)

    Ja olen mukana myös suljetussa facebook -ryhmässä, sekä laihisryhmässä, joko täällä ketjussa tai sit facessa. Hyvä jos sais kilojen pudotukseen henkistä tukea ja kannustusta samassa tilanteessa olevilta.
  10. R

    Maalismammat 2013 :)

    Kiitokset Tigerina infosta! Olis tällä mammalla menny kyllä muuten varmaan ohi... Ja sinältään likeltä liippaa, kun viime viikolla kävin viemässä paperit Kelaan, tosin halusin, että mun päivärahamäärä rahat lasketaan YEL:n mukaan. Taas on viime kirjottelusta sen verran aikaa, kaikkien jutut...
  11. R

    Maalismammat 2013 :)

    Meillä esikoinen nukku meidän makkarissa n. puol vuotiaaks, siirtoa omana huoneeseen alettiin harkitsemaan jo yösyöttöjen päätyttyä, eli meillä siinä 3 kk vanhana, mutta sitten se vaan veny ja veny ja lopulta kun siirrettiin, niin todettiin, että olis pitäny jo aiemmin siirtää. Saatiin kaikki...
  12. R

    Maalismammat 2013 :)

    Hih, ja heti kun täällä kirjotin, etten ole kädellä tuntenut vatsan päältä liikkeitä, niin eilen illalla taisin tuntea :) Lisää odotellessa... Sitä piti kysymäni, että osaako kukaan sanoa voiko raskaus altistaa tai saada allergian puhkeamaan? Käytiin meinaan sunnuntaina anoppilassa ja...
  13. R

    Maalismammat 2013 :)

    Heipsistä hei piiiitkästä aikaa! Ehdin vihdoin ja viimein lukea kaikkien kuulumisia viime viikoilta -> töissä on ollut hulinaa, ettei oo paljon huvittanu koneella enää vapaa-ajalla istuskella, kun päivät tulee oltua koneen ääressä töissä. Rietille tervetuloa joukkoon! Ihania...
  14. R

    Maalismammat 2013 :)

    Kiitokset kaikille onnitteluista ja tervetulotoivotuksista! Kestovaipoista Meillä kestoillaan esikon kanssa, tai ollaan sekakäyttäjiä; kotona + mummolassa kestoillaan, mut pidemmillä reissuilla + yöllä käytetään kertsejä. Ja nyt on vielä päiväkodissa kertsit, kun ei olla vielä saatu...
  15. R

    Maalismammat 2013 :)

    Oon jo hetken seuraillu tätä ketjua, josko nyt itsekin ilmoittautuisi mukaan... Odotellaan toista lasta syntyväksi 16.3., eka poika syntyi syyskuussa 2010. Tämän raskauden alkua on varjostanu jo nyt synnytyspelot johtuen ekan synnytyksen synnytysvammasta. Ja jotenki oon onnistunu päässäni...

Yhteistyössä