Hakutulokset

  1. hallittu kaaos

    Ollut ilmeisesti enterorokko?

    Meillä on siis esikoinen (3v) sairastanut ilmeisesti enterorokkoa? Kaksi viikkoa sitten oli siis kuopuksella (4,5kk) nuha joka meni ohi muutamassa päivässä. Juuri kun ehdin huokaista niin esikoinen heräsi aamulla kovaan nuhaan. Tätä kesti muutama päivä ja viikonloppuna alkoi kuume. Kuumetta...
  2. hallittu kaaos

    ~~ Elokuun 2013 Ihmeet elokuussa ~~ MEIDÄN KUU!

    ELOKUISTA VAUVAA ODOTTAVAT 31.7 1.8 -Silppu- / toinen / hopestar 34v / kolmas /KOS Niinu 24v / ensimmäinen / KYS JeNski91 21v / ensimmäinen / OYS plunderbunny 23v / toinen / EKKS Tuvalu 27v / ensimmäinen / HUS lavendel / toinen / LS 2.8 Emmi4 23v / kolmas / K-HKS Satiu...
  3. hallittu kaaos

    Säälipisteet kotiin juhannusostoksia tehdessä ;)

    En tiennyt miten päin olla kun kassalla juhannuksen mökkieväitä eilen pakkasin kun naapurikassan asiakas jupisi "lapsi parka" ilmeisesti meidän kaljoja katsellen. Olisi tullut edes suoraan sanomaan niin olisin hyvää hyvyyttäni kertonut miten ne 12 pulloa ykkösolutta on kaikki ukolle (itse kun...
  4. hallittu kaaos

    Sairaala-aika synnytyksen jälkeen, kun äiti huonossa kunnossa?

    Onkohan kenelläkään mitään hajua miten tässä tilanteessa tulee osastoaika menemään synnytyksen jälkeen, kun huolettaa itseäni aikalailla? Onko kellään ollut yhtään vertailukelpoisia kokemuksia? Olen siis kesällä menossa kättärille (jos vaan sekaan mahtuu) synnyttämään toista lastani...
  5. hallittu kaaos

    hallitsemattomat raivokohtaukset

    Olen aina ajatellut tämän levan jotenkin normaalia, mutta onko teillä tällaisia? Meidän tyttö on nyt 2,5 vuotias ja on ainakin vuoden verran välillä "kesken unien" tmv herätessään tavallaan hallitsemattomia raivokohtauksia. Huutaa siis kuin sikaa pistettäisiin ja riehuu, heittelee...
  6. hallittu kaaos

    Perhe ja matkustelu

    Mitenkä te tämän asian oikein koette? Olen kyllä muuten mielelläni silloin tällöin antamassa lasta (/kohta lapsia) hoitoon hengähtääksemme miehen kanssa muutaman tunnin esim. Leffan, saunan tai muun hengailun merkeissä ja lapsi on myös ollut yön yli hoidossa kerran vuodessa (ei enempää...

Yhteistyössä