Hakutulokset

  1. P

    Keskenmenon jälkeen plussaanneet!

    Vauvatoiveiselle ja Arielille kiitokset henkisestä tuesta. Ei sitä ikinä unohda, miten hyvää vertaistukea on saanut :) en varmaan olisi selvinnyt raskausajasta järjissäni ilman teitä. Mäkään en enää juurikaan käy täällä, enemmän tulee juteltua facebookissa (kyllä, minä liityin sinne). Lapset...
  2. P

    Keskenmenon jälkeen plussaanneet!

    Onnittelut hyvistä ultrakuulumisista niitä saaneille :) Aegis, afta med teething gel. Saa apteekista ja meillä tuntuu ainakin helpottavan hammastuskaa :) itsekään en 3 vuotta sitten ollut tietoinen tuosta geelistä. Eliza Day, sinut muistankin! Onnea paljon! :) toivottavasti nyt tulee...
  3. P

    Keskenmenon jälkeen plussaanneet!

    KeväTähdelle suuret pahoittelut. Toivottavasti pääset pian takaisin tänne, pysyvän plussan kera. Voimia. Neyda, jokojokojoko olisi vauvauutisia? :) Aegis, onnittelut hyvistä ultrakuulumisista! :) siitä ne viikot lähtee rientämään vauhdilla :) Norappi, kivoja uutisia sieltäkin! Onneksi pissa...
  4. P

    Keskenmenon jälkeen plussaanneet!

    CVAD, onnea vauvasta :) Norappi, toivottavasti bakteeri hoituu, eikä aiheuta ongelmia. Enpä ollut tuollaisesta kuullutkaan ennen. Vauvatoiveinen, johan on sitkeä hyytymä. Toivottavasti sulaisi jo pois. Ja tuo rotarokote on inhottava! Meillä ensimmäinen aiheutti vatsavaivoja kolme vai neljä...
  5. P

    Keskenmenon jälkeen plussaanneet!

    Neydalla jo mukavat viikot :) aletaanpa jännäilemään, milloin sieltä tulee vauvauutisia :) Mitenkäs alkupään odottajat? Kukaan käynyt ultrassa? :) Mukava lukea Arielin kuulumisia! :) pakko kommentoida tuota imetystä, että se, mitä saat pumpattua, ei kerro sitä, minkä verran vauva saa tissistä...
  6. P

    Keskenmenon jälkeen plussaanneet!

    Ihanaa Ariel, että olette kotiutuneet :) kurja juttu tuo lonkkaluksaatio, mutta onneksi se on hoidettavissa oleva vaiva, ettei sen vakavammasta kuitenkaan ole kyse. Joko maito on noussut? Mulla nousi ekan sektion jälkeen samana iltana, kun pääsin sairaalasta (3vrk) ja nyt tällä toisella kertaa...
  7. P

    Keskenmenon jälkeen plussaanneet!

    Vihdoin meillä oli täällä uutisia! Paljon onnea Ariel! :) nauti! Ihanaa, että saatte perhehuoneen. Toivottavasti voit itsekin hyvin leikkauksen jälkeen :) lisäkuulumisia odotellessa :) Vauvis, hyvin vaihtelee käytännöt. Mä kotiuduin 2vrk sektion jälkeen :) se oli mun oma toive ja koska kaikki...
  8. P

    Keskenmenon jälkeen plussaanneet!

    Jento, ihanaa, että olette jo kotiutuneet ja kaikki on hyvin :)omaan vaistoon kannattaa aina luottaa. Onneksi mun ei tarvi enää näillä asioilla olla :D Vauvis, kyllä on niin epäreilua, että vielä tuollaisen sulle lykkäsi. Toivotaan, että se hyytymä nyt itsekseen sieltä katoaisi. Onneksi sulla...
  9. P

    Keskenmenon jälkeen plussaanneet!

    Aegis, tervetuloa! :) toivotaan, että tällä kertaa kaikki menee hyvin loppuun saakka :) Jenton tytöllä hurja alku. Toivottavasti kaikki on jo hyvin ja olette päässeet kotiutumaan :) Vauvikselle tsemppejä huomiseen! Mitäs neuvolassa sanottiin? Oliko tyttö kasvanut kovasti? :) Ariel, just...
  10. P

    Keskenmenon jälkeen plussaanneet!

    Voi Vauvis, miten epäreilua! Toivottavasti hyytymä tulee ulos cytoteceillä, ettei tarvi kaapia. Tsemppejä! Miten on Jenton vauva-arki lähtenyt sujumaan? :)
  11. P

    Keskenmenon jälkeen plussaanneet!

    Valtavan isot onnittelut Jentolle! :) hyvän kokoinen tyttö tosiaan :D meillä on kokoarviot osuneet molempien kohdalla aika nappiin. Synnytyskertomusta odotellessa:) Ariel, pidetään peukkuja, että vauva kääntyisi nyt ihanteelliseen asentoon synnytyksen kannalta :) onkohan se sitten sun vuoro jo...
  12. P

    Keskenmenon jälkeen plussaanneet!

    Ihana kuulla, että vauviksella menee hyvin :) mä en tiennyt vielä kahdenkaan sektion jälkeen tuota rakkoasiaa! Mulle molemmilla kerroilla pissaaminen on alkuun ollut tosi vaikeaa. Varsinkin ekan sektion jälkeen, kun hoitsu odotti oven takana... Tällä toisella kerralla mulla oli yhden hengen...
  13. P

    Keskenmenon jälkeen plussaanneet!

    Jento, voi kurjuus :( mutta jos yhtään lohduttaa, niin ihan pian sulla on vauva sylissä :) jos ei tähän mennessä jo olekkin. Jos ei, niin hurjasti tsemppiä viimeisiin päiviin! Odotus palkitaan ja palkinto on kaiken kärsimyksen arvoinen :) Ariel, kai ne sulla tarkistaa vauvan asennon, jos...
  14. P

    Keskenmenon jälkeen plussaanneet!

    Vauvis, suuren suuret onnittelut! Vihdoin prinsessa on syntynyt :) toivottavasti kuullaan vielä teidänkin vauva-arjesta. Olet jäänyt niin mun mieleen, kun ollaan aikanaan samasta kuukausiketjusta pudottu. Ihanaa, että sullekin se vauva kaikkien vastoinkäymisten jälkeen suotiin :) Ariel, mikä...
  15. P

    Keskenmenon jälkeen plussaanneet!

    Jentoooo.....? :D Ariel? :) Vauvis pitää meitä jännityksessä. Toivottavasti kaikki on hyvin :) Meillä on jo maisteltu soseitakin. Porkkanaa, bataattia ja luumua. Omenaakin on pakkasessa. Perjantaina tulee Kelan rahat, niin saadaan tehtyä vähän uusia makuja :) porkkana on tähän mennessä pojan...
  16. P

    Keskenmenon jälkeen plussaanneet!

    Jokohan Jentolla on vauva sylissä? :) Vauvatoiveiselle iiiiisot tsempit huomiseen! :) kaikki menee hyvin ja kohta sulla on vauva kainalossa :) ja kunhan sitten jaksat ja maltat, niin tulehan meillekin kertomaan mittoja ja kuulumisia :) Ariel, muistan niin hyvin, miltä se kova pää kylkiluiden...
  17. P

    Keskenmenon jälkeen plussaanneet!

    Mikotar, tervetuloa! Toivottavasti kaikki menee nyt hyvin :) nuo pelot on inhottavia varsinkin silloin, kun ne pääsee ottamaan vallan. Mutta koitahan myös nauttia :) Jento, no johan oli lääkäri! Kai laitoit palautetta? Toivottavasti saat jatkossa eri lääkärin. Ariel, spinaali laitetaan...
  18. P

    Keskenmenon jälkeen plussaanneet!

    Ariel, huomautukset naapurille menkööt isännöitsijän kautta :D ja kyllä mulla tissit alkoi vuotamaan jo hieman ennen puoltaväliä. Ei tosiaankaan samassa mittakaavassa kuin nyt, mutta jotain niistä kuitenkin tuli. Määriä en tiedä, kun täällä taidetaan välittömästi iskeä vauva sokeritippaan, jos...
  19. P

    Keskenmenon jälkeen plussaanneet!

    Vauvis, meilläkin vauvan syke heitti kerran 170 kieppeillä käyrillä ollessa. Vauvalla oli just jumppatuokio menossa :) sykekin rauhoittui, kun vauva rauhoittui. Norappi, mä jauhoin mun peloista niin paljon, että varmaan kaikki kuuli niistä kyllästymiseen asti :D puhuin miehelle, mun äidille ja...
  20. P

    Keskenmenon jälkeen plussaanneet!

    Norappi, onnea matkaan! Toivottavasti kaikki menee nyt hyvin :) KevätTähti, tsemppiä sinne! Kyllä se pysyvä plussa vielä tulee. Mulla todettiin kkm 03/14 nt-ultrassa. Kehitys olis päättynyt viikoilla 9+. Lääkkeellinen tyhjennys ja kroppa pitkään sekaisin. Syyskuussa 2014 plussasin uudelleen ja...

Yhteistyössä