Hakutulokset

  1. M

    Terveiset Pegasos Worldistä!

    Moi! En suoraa sanoen jaksa kirjoittaa koko matkakertomusta, kysele jos jotain haluat tietää. Vaippoja ei kyllä silmiini sattunut, kun ei meillä niitä aikoihin ole käytetty. Mutta siis kaikki meni hyvin meillä, ainut että allasvesi oli kylmä huhtikuussa, loppukesästä jo varmasti lämmin...
  2. M

    Nazar ---- EI KIITOS!!!! Liian hyvää ollakseen totta! ... valitettavasti

    Harmittava tuo teidän kokemus! Juuri itse palasimme Turkista Nazarin matkalta ja toimi TÄYDELLISESTI, ei mitään valittamista mistään, takuulla lähdemme uudelleen. Ja mekin ennen matkattu Finnmatkoilla ja Tjäreborgilla. Mutta hyvä tietää ettei Kreikkaan Nazarilla sitten ehkä kannata matkata.
  3. M

    Tuffly Nordic

    Me on matkattu TuiFly-lennoilla useammankin kerran ja ei todellakaan valittamista, paremmin toimineet kuin Finnair! Eli olkaa huoletta =)
  4. M

    Blue star Cay Beach ja Kanaria kutsuu 16/11-11 - kokemuksia ja vinkkejä kaivataan :)

    Ei olla juuri tuolla oltu, mutta 2 kertaa Gran Canarialla kuitenkin. Suosittelisin vuokraamaan auton niin näkisitte lomallanne enemmän. Puerto Ricon ohi kun ajaa länteen päin, siellä on ihana simpukankuori-ranta Amadores, siellä on kiva käydä uimassa. Siitä vielä eteenpäin on kaunis pieni...
  5. M

    Terveiset Pegasos Worldistä!

    Elikkäs Turkissa Siden kupeessa, Nazarin matkalla oltiin huhtikuun lopussa. Tykättiin kovasti, hieno hotelli, siisti paikka, mahtava allasalue ja ruuat oli hyvät. Ainoa miinus oli kylmä allasvesi, mut niinpä tuo tuntuu olevan joka paikassa välimerellä keväällä. Voin kertoo lisää jos joku...
  6. M

    Bulgaria,Sinemoretz

    Hei! Hotelli on keskellä ei mitään ja kauppoja ei oikeasti ole, paria hikistä lukuunottamatta, joten ottaisin vaipat ja ruuat mukaan. Niistä saa aurinkorasvat ja rantalelut, ei paljon muuta. Ruoka oli hotellissa hyvää joten saa varmasti syötyä jo 2vuotias siitäkin.
  7. M

    Vähähiilarisen ruokavalion ansiosta psoriasis katosi!

    Elikkäs olen nyt noin kuukauden ajan ollut melko tarkasti vähähiilarisella ruokavaliolla ja noudattanut parhaani mukaan Antti Heikkilän ravinto-oppeja. Käytännössä se tarkoittaa sitä kohdallani, että olen jättänyt sokerit, viljat (ehkä kerran viikossa pala ruisleipää) makaroonit, jauhot...
  8. M

    Bulgaria,Sinemoretz

    Oltiin kesäkuun alussa ja kyllä oli meidän perheelle niin mahtava paikka että! Kaikki toimi hyvin, jopa lääkäri jonka luona käytiin kun lasta pisti ampiainen. Minäkin voin kertoa jos jotain kysyttävää jollain!
  9. M

    Terveiset Bulgarian Sinemoretsista!

    Olimme siellä juuri kesäkuun alussa, finnmatkojen blue villagessa, Bella Vista Beach Club-hotellissa. Paikka aivan mahtava, all inclusive hotelli! Hinta-laatusuhde mainio, 2400e 4 hengen perhe! Hotelli aivan meren rannassa, ihanan kirkas vesi, hiekkaranta. Huone oli perhehuone; tosi siisti...
  10. M

    Ylikaunis mekko tuolla Vapulla!

    Joo, niin on =)
  11. M

    ANNIINA VOITTI JESSS!

    Jes, onnea ansku :heart: :heart: :heart:
  12. M

    harmi, ettei Johan voita..

    No mun mielestä Ansku ansaitsee voiton, mutta Johan olis heti kakkosena, Tero ois voinu tippuu jo aikapäiviä sitten :kieh:
  13. M

    Nyt Terolle äkkiä ääniä!

    Pistin tulemaan miinusta, ollas hyvät, toivotaan että riittää :p
  14. M

    hitto mua paleltaa!!

    Minä nappaisin buranan. Mulla tosi usein tuntuu et oon tulossa kipeeksi, mut kun ottaa buranan heti niin menee sit ohi se olo. :)
  15. M

    Jännittää Anniinan puolesta

    Niin munkin mielestä. On niin symppis ja mukava ihminen. :heart:
  16. M

    Jännittää Anniinan puolesta

    Munkin ukko liputtaa anskun puolesta ihan samoin kehonosin kuin sinäkin :p
  17. M

    voiko enterorokko tulla useasti?

    Voi tulla vaikka kuinka monta kertaa. Ei ole periaatteessa edes rokkotauti, vaikka rokko siinä nimessä onkin. :o
  18. M

    Jännittää Anniinan puolesta

    Ansku voittoon :attn: :attn: :attn: :attn: :attn:
  19. M

    Hitto kun tulee haikee olo kun bb loppuu, ihan kuin nuo olis jotain

    kavereita nuo tyypit tuolla talossa :xmas: Joo, mulla ei oo elämää B)
  20. M

    Kunka usen seksiä

    Lähes joka päivä ja joinakin päivinä monta kertaa. Yhdessä 13v. :heart:

Yhteistyössä