Hakutulokset

  1. S

    En kohta tiedä mitä teen...:(

    Olen riippuvainen, tiedän sen itsekkin, eli oikeassa olet.
  2. S

    En kohta tiedä mitä teen...:(

    \ Tuo kuulostaa just meidän tilanteelle just nyt. paitsi että meillä mies ei tiedä haluaako erota vai ei.. Pystyisinkö olemaan ihan normaalisti vaikka mies ei huomioi..vaikeaa se kyllä olisi mutta lasten takia tietysti paras, ei tarvitsisi olla isästäkään erossa. Pojalle isä on kaikkikaikessa.
  3. S

    En kohta tiedä mitä teen...:(

    \ Niin ei kai tässä oikeasti kohta muu auta... Jotenkin on vaan itsetunto niin pohjalukemissa että helppoa se ei tule olemaan. Ja mies tietää sen..
  4. S

    En kohta tiedä mitä teen...:(

    Siis mies kyllä hoitaa lapsia ja välittää niistä, anteeksi jos annoin väärän kuvan siitä asiasta. Mut minä olen kuin ilmaa. Mut luulis ajattelevan edes lapsia että sanoisi mitä haluaa!
  5. S

    En kohta tiedä mitä teen...:(

    Mies sanoi että ketään ei meille sitten tule. Tää on raukkamaista , tiedän, mut mä en voi lähteä! Mä en luota itteeni että yksin edes pärjäisin lasten kanssa!Tää on jotenkin kuin jotain painajaista josta haluais herätä..
  6. S

    En kohta tiedä mitä teen...:(

    Pliis! Auttakaa joku! Mitä te tekisitte?
  7. S

    En kohta tiedä mitä teen...:(

    Meillä kaksi lasta leikki-ikäinen ja pieni vauva.. Mies ei nyt tiedä haluaako enää asua ja olla meidän kanssa.. Yritän selvittää tilannetta puhumalla mut ainut mitä saan irti on "en tiedä". Aina sama vastaus, ja mun pitäis vaan lasten kanssa ymmärtää ja jaksaa olla tällaisessa tilanteessa. :'(...
  8. S

    mitä muiden 9-vuotiaat pojat

    tekee yksin pihal? me asutaan kerrostalos, eikä samanikäsiä oikein lähel, sit, kun pyytää jonkun niin se on sitä, et kysellään " millon mennään sisään pelaa?" pallo ei oikein kiinnosta.
  9. S

    vieläkö sinulla on onni omistaa äiti?

    Tuntuu että olisin halunnut pitää äidin vielä montamonta vuotta...lähtö tuli täysin yllättäen.Suren niin paljon sitäkin kun lapseni eivät saaneet nauttia rakkaan mummon seurasta pidempään :'( iso ikävä heilläkin ja lohduton olo.Äitiä ja mummoa ei mikään eikä kukaan voi milloinkaan korvata...
  10. S

    vieläkö sinulla on onni omistaa äiti?

    Onko sinulla vielä äiti ja oletteko hyvissä väleissä?Oma äitini kuoli muutama kuukausi sitten ja en meinaa päästä surusta yli millään :'( vielä monesti on mielessä että soitanpa äitille ja kerron jonkun asian,mutta sitten muistankin etten enää voi.Äärettömän surullinen olo :'( Äitini oli...
  11. S

    miksei mulla oo kavereita.....

    Niimpä ollaankin =) En oo hirveesti tälle palstalle kirjotellu, mut lukenu juttuja sitäkin enemmän. Sen takia en osaa tekstejä lainata tähän alkuun. Mut viestejä saa laittaa jos vaikka löytyis se ystävä minullekkin :) ja kiitos kaikista vastauksista, tuli kyllä tosi hyvä mieli et ihmiset...
  12. S

    miksei mulla oo kavereita.....

    joo siis nimimerkki on viilis83 =)
  13. S

    miksei mulla oo kavereita.....

    Ei se välimatkakaan paljon haittaa kun tykkään/tykätään ajella aika paljon autolla.
  14. S

    miksei mulla oo kavereita.....

    Itse olen siis itä-suomesta.
  15. S

    miksei mulla oo kavereita.....

    Varmaan olette kaikki jostain lapin läheltä? niin pitkä matka vähän hidastaa tapailua. ois oikeesti mukava tutustua. Ei tällästä kovin pitkään enää jaksa.
  16. S

    miksei mulla oo kavereita.....

    Kiitos :flower: paitsi et nyt itkettää vielä enemmän :'( Mikäköhän miulla on??
  17. S

    miksei mulla oo kavereita.....

    Nyt oikeesti en voi kun itkee :'( Miks kaikilla muilla on paljon kavereita mut ei minulla, tää on niin väärin!!! Oon suoraan sanottuna kateellinen kaikille kenellä on ystävä jolle voi puhua kaikesta, käydä kahvilla ja kyläillä puolin ja toisin. Mut ei niin ei!! Mieskin jo sano et hanki...
  18. S

    2.5 viikkoa takana PISTEIDEN LASKUA ja kilot eivät ole

    lähteneet mihinkään sunntaa. 107.6 kiloa. :'( Minulla tavoite 65 kilossa maaliskuun alkuun mennessä 2008. Pistemääräni on 24. MIKÄ ON VIKANA? 3 kertaa viikossa vähintään käyn noin 40 minuutin lenkin (sauvakävelen) ja en SYÖ niitä pisteutä koskaan vaan en jää käyttämättä. Onko vika siinä...
  19. S

    synnytys muualla kuin kotisairaalassa

    Kiitos. Tätä juuri ajattelinkin, että kai se onnistuu. Kävi jo mielessä kauhuskenaariot kotisynnytyksestä yksin kylppärin lattialla! Toivotaan että meidän 'paikallinen' ymmärtää sitten minua, ettei tarvitse synnytyshässäkän aikaan lähteä keksimään satuja kauemmas!
  20. S

    synnytys muualla kuin kotisairaalassa, onnistuuko?

    Hei! Vauva on suunnitteilla, ja suurin kammo on että joutuisin synnyttämään kotiseudun keskussairaalassa. Henk. koht. syistä en todellakaan haluaisi sinne mennä. Onko kenelläkään kokemusta mitä tällaisessa tilanteessa voi tehdä? Kotisynnytys? Tai saako 'siirtyä' toisen alueen sairaalaan...

Yhteistyössä