Hakutulokset

  1. Pikku_Pallo

    Kysymys tukiverkottomilta totaali ja sinkku- YH:ilta

    Tässä pohdin seuraavaa; Jos olet tilanteessa, että olet pikkuisen lapsen äiti, sinkku ja yh totaalisesti niin, että isä ei kuvioissa-sitä ei kiinnosta. Ja sinulla ei ole lastenhoitoapua , ei ole omia isovanhempia. (Minun äiti kuollut, isä alkkis). Kummit, kaverit ei apua. Ja olet nyt kotiäiti...
  2. Pikku_Pallo

    Kun sun viesteihin ei vastata

    Miltä se tuntuu? Mä olen törmännyt tähän ilmiöön viime aikoina paljonkin. Joku haluaa ostaa tavarasi torissa. Mittaat ja otat hälle pyytämiä kuvia. Hän lupaa ostavansa, sitten mitään ei enää kuulu. Juttelet kaverin kanssa mesessä. Hän kyselee kuulumisia. Sä vastaat ja kaveri lukee, muttei...
  3. Pikku_Pallo

    siis mitä ihmettä.. rv 14

    Noh . Rv 14+ jotain käynnissä ja en tiä onko nämä suppareita vaiko mitä ja miksi. Kävin äsken pissalla ja vatta kovettui samalla enkä saanut rakkoa tyhjennettyy kunnolla. Kesti muutaman minsan. Kohta uusi pissahätä ja vatsa kipuilee ja takapuolelta alaselästä. Paineentunne ollut jo pitkään...
  4. Pikku_Pallo

    Nilkkakipu, apuja kaivataan

    Moi Mitä luulet, mikä mulla on jalassa. Ja mitä voin tehdä...jokatapauksessa ensi viikolla näytille jos löytys jotain. Eli nyt tasan 1vk ollut toinen nilkka kipeä. Taivutus sattuu, kipua painettaessa sisäsyrjältä, turvotusta erityisesti työpv jälkeen, kantapäässä kipua...
  5. Pikku_Pallo

    Apua! Menkkojen ei pitänyt viä alkaa

    Moi Syön e-pillereitä ja täten menkat tulleet aina ku pitääkin...mutta... Minulla on muutama pilsu tästä liuskasta ottamatta,mutta lievä mahakipu ja ruskean verinen vuoto ollut jo 2 päivää. Mistä voi johtua? Kerrottakoon,että unohdin yhden pillerin ottaa tästä liuskasta aiemmin.Vaikuttaako se...
  6. Pikku_Pallo

    Hop, onko palstatohtoria paikalla? Hermokivusta ...

    Iltaa palstalaiset. Osaako kukaan neuvoa tilanteessani? Eli vaivanani on ollut ilmeisesti hermosärky jo 1,5 viikkoa. Oikea käsivarsi puutuu joka yö useaan otteeseen ja kipuilee aina sormiin asti. Nyt tänään oireita on ollut myös päivisin. Kivun "hoitoon" olen kokeillut kevyttä jumppaa...
  7. Pikku_Pallo

    Vienkö lapsen huomenna hoitoon vai nou?

    Arghhh. Hyvää aamupäivää vaan kaikille :xmas: Eli tilanne on seuraavanlainen; -Lapsellani oli kuumetta torstaina koko päivän +38,6 astetta -Perjantai aamu oli lupaava, mutta illaksi nousi taas yli 38 -Eilen lauantaina päivällä ei kuumetta, mutta ei syönyt kunnolla koko päivänä ja oli...
  8. Pikku_Pallo

    Hermostuttaa ja stressaa

    Olin ennen positiivinen ja aina iloinen ihminen. Rakastin menoa ja melskettä. Minulla oli pitkä pinna niin töissä kuin kotona. Mutta nyt.... en jaksa välillä tätä omaa olotilaa. Hermostun... uuvun... yritän parhaani, mutta olen silti liian tehoton . (???) En saa mitään aikaiseksi ...
  9. Pikku_Pallo

    Mahatauti, kuume ; onko muita joilla ? :)

    Hiton sitkeessä on meidän perheessä! Sais jo lähtä pois! Onko muilla nyt sekä kuume , että vatsatauti?
  10. Pikku_Pallo

    Gallub; mitä olet tänään syönyt?

    Mitä on tullut popsittua ja kuinka paljon? Itsellä näin: Aamulla tuoremehu, kahvi, puuro marjoilla ja pala ruisleipää. Lounaaksi lautasellinen pinaattikeittoa + lohko munaa, maitolasi, raastesalaattia iso kourallinen , jossa päällä raejuustoa. Nyt välipalaksi kahvia, ruisleipää...
  11. Pikku_Pallo

    Suositelkaan nettikauppaa (leivonta hässäkät)

    Josta saisi nopeasti ja edullisesti ? ;) Mm. pastavärejä, ynnä muuta täytekakkujen koristelu krääsää.
  12. Pikku_Pallo

    Hop! Onko kukaan käyttänyt lapsen (alle 1v) allergiatesteissä?

    Kääks, meillä olisi ylihuomenna tyttären kanssa sinne meno , ikää on vasta 10 kk :(
  13. Pikku_Pallo

    Mulle ei taida sopia nää minipillerit. Muilla kokemuksia?

    Kohta kuukautiset kestäneet sen 2 kuukautta, ei ehkä taida olla normaalia ? Auttakaa joku tyhmää :[ Ja naama kukkii, kyl voi olla taas hankalaa naisen elämä x)
  14. Pikku_Pallo

    Hiukset takkuuntuu helposti, onko tän hoitoaineen syy vaiko..

    Ostin bruneiteille suunnattua hoitoainetta kampaamoliikkeestä ja sen myötä jumaliste nää hiukset ovat takkuset! Apua! Etsin kohta vaan sakset.. Tai sit vaihdan suosiolla hoitoainetta.
  15. Pikku_Pallo

    Vauvan unen tarve. Miten pitkiä pätkiä teillä nukutaan?

    Meillä 5 kk vauva. Haluasin kuulla, että miten muilla nukutaan, lähinnä kiinnostaa yöunien kesto (ja montako syöttöö välissä) ja mites päikkäreitten laita siihen päälle. Viel minkä ikäinen lapsi kyseessä. Meil nukutaan tosi paljon. =)
  16. Pikku_Pallo

    Onko kellään Cosatton turvaistuinta?

    Jos on, ni saisko kokemuksia :) Oon niin hullaantunut tuoho merkkiin. Mut noista istuimista ei mitään hajua. :-) :P
  17. Pikku_Pallo

    Hoi, onko täällä Quinny zappien omistajaa paikalla

    Olisi nimittäin pari kyssäriä liittyen rattaisiin. En ole löytänyt infoa asiasta muualta. :)
  18. Pikku_Pallo

    Millä mielellä tänään olette?

    Ja mitkä päivän suunnitelmat ovat ?
  19. Pikku_Pallo

    miksi kärpäset hinkkaavat raajojaan? :D

    Tietääkö kukaan.. ?

Yhteistyössä