Hakutulokset

  1. H

    Lapsettomuushoidoissa olevat

    Oliko niin että käyt aura klinikalla? Onko se lopettamassa toimintaa?
  2. H

    Lapsettomuushoidoissa olevat

    https://aijaa.com/L4KZce Kymmenen päivää irrotuspiikistä ja tein testin.
  3. H

    Lapsettomuushoidoissa olevat

    Oisko itellä ollut sen 10 päivää joskus.
  4. H

    Follikelin koko

    Moikka, olin eilen follike ultrassa kun haaveillaan 3 lapsesta, 3 kpl letroilla oli isoin 9mm, nyt eilen oli isoin 22mm ja toinen 15-16mm, tämä satiin menopurilla aikaan. eilen illalla pistin irrotuspiikin nyt alko taas se paniikki et jos se pienempikin on irronut niin sillohan on taas tupla...
  5. H

    Lapsettomuushoidoissa olevat

    Muistaakseni meillä oli sillon molemmat rakkulat yli 20mm ja kaksi lasta tuli. Et sinänsä uskaltais laittaa sen irrotuspiikin. Ja eihän se 100 oo et tärppäis.
  6. H

    Lapsettomuushoidoissa olevat

    Kävin tänään follike ultrassa ja nyt siellä oli 22mm ja 15-16mm? Sain irrotuspiikin nyt pitäis tehdä päätös et ottaako riskin et tulisi toiset kaksoset.
  7. H

    Lapsettomuushoidoissa olevat

    Juu on oi hoito.
  8. H

    Lapsettomuushoidoissa olevat

    Ite oon 34 ja meillä on kohta 7 vuotta täyttävät kaksoset ja pikkusisarus heille olisi kiva saada. Itellä menossa io-hoidot.
  9. H

    Lapsettomuushoidoissa olevat

    Ketä siellä siitä vastaa?
  10. H

    Lapsettomuushoidoissa olevat

    Kenellä lääkärillä käyt siellä?
  11. H

    Menopur läöke

    Mulle aloitettiin eilen menopur lääke, jotta saadaan 1 rakkula kasvamaan. Nyt mennää vuoropäivillä 112 ja 75. Onko jollekin käynyt niin et vuosien jälkeen on tullutkin hyvä vasta vaikka taustalla on pcos, isommalla annostuksella saatiin 7 vuotta sitten tuplat.
  12. H

    Ovulaatioinduktio

    Moikka, onko täällä joku saanut hyviä kokemuksia tosta inositolista? Gyne suositteli sitä että voisi kokeilla metformiinin kanssa. Itellä taustalla pcos ja kolmas olisi nyt toiveissa. Mietinnässä myös se että kuinka kauan yrittää nöillä ennen kuin ottaa letrot käyttöön, siihenkin kirjoitti reseptin.
  13. H

    Haaveena vauva 2023

    Mä liityn myös tähän ketjuun, meillä on 2016 syntyneet tuplat ja nyt on alkanut herätä ajatusta uudesta vauvasta. Tausta sen verran, että tuplat saaneet alkunsa oi-hoidolla ja todennäköisesti sama homma taas edessä. Samalla myös mietityttää se kuinka kauan viitsii yrittää ihan luomusti.
  14. H

    Letrozol & ovulaatio

    Kysymys tähän ketjuun, kuinka pian saa letrot avuksi, kun yrittää raskautta ja edelliset lapset saanut alkunsa oi-hoidolla. Ja onko joku tullut uudelleen raskaaksi helpommin?
  15. H

    Pcos ja uusi raskaus

    Ollaan miehen kanssa mahdollisesti yrittämässä vielä kolmatta lasta, kuinka helppoa tai vaikeaa se saattaa olla kun takana yksi raskaus ja synnytys. Oi-hoidosta syntyi tuplat vuonna 2016. Ja kauanko kannattaa yrittää ihan luomusti?
  16. H

    Pcos ja uusi raskaus

    Tarkoin ton lähinnä kysymykseksi muille että pitääkö olla vuosi yritystä takana ennen kuin saa apuja vaikka on jo yhdet saatu hoidoilla.
  17. H

    Pcos ja uusi raskaus

    Oisko vaa helpointa mennä suoraa gynen juttusille kun kolmas lapsi on ajankohtainen?
  18. H

    Letrozol & ovulaatio

    Oon käynyt nyt vallan yksityisesti yhden gynen luona joka myös hoisi meitä julkisella kun oltiin hoidoissa. Jos kolmatta yritetään niin ehdottomasti meen sitten hänen vastaanotolle. Ja ehkä paras aika olisi ehkä vasta vuoden päästä alkaa yrittää kun tuplat jo sit vähän isompia.
  19. H

    Letrozol & ovulaatio

    Osaako joku sanoa paljonko noi ultrat maksais yksityisellä, joka kerta tulee varmaan päälle vielä lääkärin palkkio? Julkiselle ei enää päästä kun raja vissiin se 2 lasta?
  20. H

    Letrozol & ovulaatio

    Kuinka helposti saa ovulaatiota avustavat lääkkeet jos on siinä todettu häikkää? Pcos ja kolmas olisi ehkä vielä haaveissa.

Yhteistyössä