Hakutulokset

  1. H

    onkohan totta!! huh

    http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?m=10394881&p=1&tmode=1&smode=1
  2. H

    Miten vaihtaa asuntoa?!

    Löysin unelmieni talon edullisesti,mutta nyt pitäisi saada rahat siihen,enkä voi nykyistä asuntoa myydä työn takia ennen kuin parin kuukauden päästä :( Mukana kulkee 5 hevosta,joten vaihdosta pitäisi tulla aika sujuva. Onko kenelläkään kokemusta pankkilainasta,jolla voi asunnon ostaa,ja joka...
  3. H

    Onko 1vuotiaallanne nukkumaanmenoaika illalla?

    Vai meneekö lapsi nukkumaan, sitten kun on väsynyt?
  4. H

    Etsin ihania jumppa housuja itselleni, mitä te käytätte?

    Sellaisia mustia jumppahousuja jotka tukee paikkoja, mutta joustavat ja ovat ryhdikkäät ja kestävät =) Toiseksi etsin sellaista paitaa jossa kaulukset, kutsutaanko sitä nyt pikee paidaksi? Etsin siis mustaa laadukasta sellaista =) Jos sinulla on myydä kokoa M niin olisin kiinnostunut =)...
  5. H

    Outo ongelma

    Heipparallaa kaikki äidit 30 - 40 vee! Minä olen tässä pähkäillyt varsin oudon ongelman kanssa. Perheeseemme kuuluu yksi 5-vuotias poika ja nyt joka toinen päivä on vauvakuume ja joka toinen päivä se ajatus tuntuu kovin vieraalta. Jotenkin outoa miten mieli voi vaihtua koko ajan. Tietenkin myös...
  6. H

    hoitojen aloittaminen??

    Moips!! Rupesin vaan semmosta kyselemään että kuinka pitkään täytyy odottaa että pääsee lapsettomuus tutkimuksiin. Taidan hätäillä liian aikaisin koska olemme yrittäneet mieheni kanssa nyt n. pioli vuotta. Ensimmäinen raskaus tärppäsi nopeasti mutta päättyi km:n rv9+5. Vaikka luulisi nyt että...
  7. H

    Apua aattakee

    Hei! Sain tänään reseptin Metforem nimiseen lääkkeeseen. Minulla on pco ja sokerit aina ollut ok. Minkälaisia kokemuksia teillä on kyseisestä lääkkeestä ja miten se vaikuttaa? tuoteselosteessa, kun lukee, että ei pitäisi käyttää jos suunnittelee raskautta... ja mitenkäs voiko yhtään juoda...
  8. H

    Toivotonta...

    Kasvain kohdun ulkoseinässä rv 19 Onko kenelläkään kokemusta erittäin kivuliaasta myomasta eli lihaskasvaimesta kohdun ulkoseinällä. Olen 19 viikolla raskaana ja viettänyt viime viikon sairaalassa, kaksi kertaa vatsa jouduttiin avaamaan ennenkuin kasvain löytyi. Kivut ovat aivan järkyttävät...
  9. H

    Toivotonta...

    Kasvain kohdun ulkoseinässä rv 19 Onko kenelläkään kokemusta erittäin kivuliaasta myomasta eli lihaskasvaimesta kohdun ulkoseinällä. Olen 19 viikolla raskaana ja viettänyt viime viikon sairaalassa, kaksi kertaa vatsa avattiin ennenkuin vika löytyi. Kivut ovat aivan järkyttävät, edes vessaan ei...
  10. H

    Toivotonta...

    Kasvain kohdun ulkoseinässä rv 19 Onko kenelläkään kokemusta erittäin kivuliaasta myomasta eli lihaskasvaimesta kohdun ulkoseinällä. Olen 19 viikolla raskaana ja viettänyt viime viikon sairaalassa, kaksi kertaa vatsa avattiin ennenkuin vika löytyi. Kivut ovat aivan järkyttävät, edes vessaan ei...
  11. H

    kasvain kohdunseinässä rv 19

    :( Onko kellään kokemusta kohdun ulkoseinässä kasvavasta myomasta eli lihaskasvaimesta? Vietin viime viikon sairaalassa ja vatsa avattiin kahdesti, kunnes syy valtaviin kipuihin löydettiin. Olen raskausviikolla 19 ja pelkään tietenkin lapsen puolesta. Kasvainta ei voida leikata raskausaikana...
  12. H

    Edelleen tervetuloa tänne

    http://groups.msn.com/MammojenMajakka :flower:
  13. H

    Minkäikäinen olit kun sait erityislapsen?

    Entä tiesitkö mahdollisesta vammasta tms jo odotusaikana?
  14. H

    Toisenlaista elämää?

    Joskus mietin että olisi mahtavaa jos voisi kokeilla toisenlaista elämää (toisen miehen kanssa). Sit jos toinen elämä ei olisi hyvä voisi palata takaisin vanhaan. En ole koskaan elänyt kuin tämän yhden miehen kanssa, olisi kiva tietää millaista elämä olisi jonkun muun kanssa. Nykyinen elämäni ei...
  15. H

    Viikkoja 4, uä?

    Kannattaako mennä vielä uä:n, jos haluaisi tietää, onko ruskuaispussissa edes alkio, ettei ole tuulimina tms.
  16. H

    Tosi varhainen km

    Mitenkäs, jos tapahtuu hedelmöitys, mutta alkio ei pysty kiinnittymään kohtuun. Voiko silloin saada (hailakan plussan) testistä, mutta raskaus pysähtynyt. Osasinkohan nyt ilmaista itseni selkeästi eli epäilen, että viikkoja vajaa 4, mutta raskaus keskeytynyt.
  17. H

    Vaippoja -50%

    Oisko kellään kokemusta näistä vaipoista, kun sais tosi hyvällä tarjouksella ja ajattelin alottaa kestoilun, kun kertisten kemikaalit hirvittää. http://www.vaippala.com/product_info.php?cPath=78&products_id=470
  18. H

    indesit-pesukone

    täällä oli indesit-merkkisestä pesukoneesta joskus joku toinenkin kysellyt... ongelma on se, että olen nyt kierrellyt ja tutkinut konetta joka suunnasta enkä vaan löydä mitään nukkasihtiä tai irrotettavan näköistä osaa. joissakin malleissa on kai koneen levyinen etupaneeli, jonka saa irti. minun...
  19. H

    minkä kokosia 7 vuotiaita?

    Meidän poika on 127cm ja 24kg. minkä kokoisia muiden lapset?
  20. H

    Tuulihattujen ohjeita . suolaisia ja makeita

    Juhlat tulossa , tekee mieli tehdä tuulihattuja , suolaisin ja makein täyttein . Ohjeita vain puuttuu . Auttakaa !!! Kiitos etukäteen :flower:

Yhteistyössä