Hakutulokset

  1. A

    Näkyykö tässä teistä plussa/haamu? Pregcheck testi :)

    Tein haamun pari viikkoa sitten, ja seuraavana päivänä digitaalisen testin jossa luki raskaana.
  2. A

    Näkyykö tässä teistä plussa/haamu? Pregcheck testi :)

    Näkyy. Tuollainen viiva oli minullakin ekoissa testeissä.
  3. A

    100 päivää jouluun alkakaapa köyhät säästämään lasten lahjoihin yms.

    Kiitos. :) Tosiaan, minä olin 18 ja mies 22. Eka vuosi oli hankala kun meni aikaa ymmärtää toisen tapoja (muutettiin yhteen naimisiinmenon yhteydessä). Nykyään on kaikki kunnossa koko suvun ja miehen kanssa, eikä elämä voisi olla paremmin. :) Kumpikin kunnioittaa ja rakastaa toistaan ja on...
  4. A

    100 päivää jouluun alkakaapa köyhät säästämään lasten lahjoihin yms.

    Sillä ei ole mitään merkitystä mitä sinä ajattelet, eikä minun tarvitse sinulle puolustella valintojani. Pääasia että olen itse onnellinen tässä ja nyt. Sinunkaltaisiasi sen sijaan en ole koskaan ymmärtänyt, teitä, jotka saatte jotain sairasta tyydytystä toisten lyttäämisestä.
  5. A

    100 päivää jouluun alkakaapa köyhät säästämään lasten lahjoihin yms.

    Miehen tuntuva palkankorotus muun muassa. :)
  6. A

    100 päivää jouluun alkakaapa köyhät säästämään lasten lahjoihin yms.

    Ja asiat eivät voi muuttua? En kyllä ymmärrä, miksi sinua asia niin kovasti kiinnostaa, mutta meillä on elämä kääntynyt täysin päinvastaiseen suuntaan jo silloin vuodenvaihteessa. Toisilla katsos kun on kanttia ratkoa ongelmat eroamisen sijaan.
  7. A

    100 päivää jouluun alkakaapa köyhät säästämään lasten lahjoihin yms.

    Hyväpä sinun on sanoa kun et mitään elämästäni tiedä.
  8. A

    100 päivää jouluun alkakaapa köyhät säästämään lasten lahjoihin yms.

    No ei edes mene. Joskus meni, muttei enää. Ja mieheni on paras mitä voi olla.
  9. A

    100 päivää jouluun alkakaapa köyhät säästämään lasten lahjoihin yms.

    No juurihan sanoin, että tilanne paranee. Silmät päässä?
  10. A

    Tekisitkö "Angelina Joliet" jos olisi mahdollisuus?

    Kyllä varmaankin, jos olisi noin suuri riski.
  11. A

    100 päivää jouluun alkakaapa köyhät säästämään lasten lahjoihin yms.

    Sepä. Kaikilla vaan sitä rahaa ei ole yhtään ylimääräistä, vaikka ei joisi alkoholia, ei käyttäisi tupakkaa, ei ostelisi vaatteita, ei kävisi leffassa, kahvilla tai kampaajalla ja ei harrastaisi mitään. Rahat menee laskuihin ja ruokaan. Onneksi meillä paranee nyt tilanne jonkin verran, mutta...
  12. A

    Minkä ikäinen jaksaa syödä kokonaisen hampurilaisaterian?

    Minä en vieläkään yleensä jaksa kokonaista hampurilaisateriaa. :D
  13. A

    Kysymys kirppari ihmisille

    Hammasharja suosittellaan muutenkin vaihdettavaksi parin kuukauden välein, joten mitä järkeä olisi ostaa käytetty hammasharja?
  14. A

    Aamu- ja iltapainon ero

    Ihminen voi virtsata helposti litran kerrallaan. Sitä en tiedä, mikä muu tuohon vaikuttaa, koska itsellänikin heittää kilokaupalla ilta- ja aamupaino.
  15. A

    Kumpi nimi tytölle???

    Aadasta tykkään enemmän.
  16. A

    Sitä ollaan sitten raskaana

    Niinpä. :) Jännityksellä odotan.
  17. A

    Sitä ollaan sitten raskaana

    Hih, kiitos! :)
  18. A

    Sitä ollaan sitten raskaana

    Kiitoksia :)
  19. A

    Sitä ollaan sitten raskaana

    Kiitos! Itse tein varsinaisen plussan tänään, haamuja on ollut kaksi edellistä testiä niin nyt tein digitaalisen sitten. Vielä ei ole ollut kuin tosi pientä oksetusta ja vatsan vihlontaa, saas nähdä mitä tapahtuu jatkossa. Tämä on jännää kun kaikki on ihan uutta! :D

Yhteistyössä