Hakutulokset

  1. K

    Selkäkipu, lääkkeet?

    Rv 8 ja jäätävä selkäkipu, kävelylenkin vaikeaa. Panadol ei auta yhtään, miten siis oli? Saako Buranaa ottaa alkuraskauden aikana? Esikoisen aikaan oli selkäkipuja kans, en uskaltanut Buranaa ottaa mutta muistelisin että lääkäri sanoi jälkeen päin että 400mg burana olis ollu ihan ok ottaa?
  2. K

    Heikosti positiivinen?

    Hei, antakaas nyt apua.. Olen, tai olin, menossa huomenna polvileikkaukseen. Äsken sairaalasta soitettiin ja sanottiin että leikkausta pitää lykätä koska rt näyttää heikosti raskaana olevaa? Kuukautiseni loppuivat juuri, alkoivat pari päivää myöhässä... Enkuista tilatut liuskatestit ei oo...
  3. K

    selkäkipu

    onko teillä muilla selkäkipua ja milloin on syytä hakeutua lääkäriin? itselläni selkä vihotellut pari viikkoa, tänään meni sitten jalat alta.. kipu on todella kova :( lääkkeenä oon ottanu 1000mg paramaxia, muuta ei ole.. - kärhö 13+3
  4. K

    Vauvahaaveita

    Hei kaikille! Vauvahaaveet alkoi heräillä aika lailla vuosi sitten. Luultiin, että kun pillerit jättää pois niin vauvoja alkaa tulla. Tietona oli lapsen saamisen vaikeudet lähipiirin ongelmien kautta, mutta ei sitä ajatellut että se meillä olisi sellaista.. Kiertoja tuli ja meni, kunnes...

Yhteistyössä