Hakutulokset

  1. naaris

    Nega nega nega ja nega

    Itselläni (/meillä) oli sama tilanne. Ystävät sikiävät minkä kerkeävät ja pelkästä ajatuksesta kuulemma voisi melkeinpä raskautua! Meillä yrittämistä reilu 1,5vuotta ja tosiaan epäsäännöllinen kierto lupaili aktiivista makuuhuone elämää. Tuo 1,5vuotta meni aktiivisesti, itkien ja...
  2. naaris

    Etsitään kaveria mammailun ilojen jakoon (Espoo)

    Pitämään järjissään pitäisi olla kavereita, mutta ei ole kavereita joilla lapsi olisi ajankohtainen eikä "mammailu" kiinnosta. Olisiko siis Espoonlahdesta tai liki sitä mammakavereita? Odottavia tai jo synnyttäneita seuraksi lenkille tai päiväkahville? Esikoispojan, 3kk, vietetään päivät kaksin...
  3. naaris

    Miten rauhoitat itsesi synnytyksen käynnistymisen odotuksessa?

    Miutama kysymys lisää, kun jäi näköjään sekavaksi heikon kännykkäkirjoituksen takiakin.. - Millä viikolla luulet vauvan syntyvän? - Milloin harjoitussupistukset alkoivat? - Oletko kokeillut raskauden käynnistämiseen "kotikonsteja"? (mm. Seksi, sauna) - Oletko kokenut oikeita supistuksia...
  4. naaris

    Miten rauhoitat itsesi synnytyksen käynnistymisen odotuksessa?

    Olen esikoistani odottava, jolla viikot jo 39+0 ja käyn turhankin malttamattomana odottamaan vauvan tuloa ja uskon että on muitakin letkä odottaavat pienokaista syntyväksi. Siksi laitoinkin uuden topikin pystyyn ja kysyn teiltä muilta odottajilta ja jo synnyttäneiltä hieman neuvoja :)...
  5. naaris

    Etsitään ulkoilu-kaveria Herttoniemestä!!

    Moikka! Onko teillä minkä ikäinen napero? Itse olen 23vuotias esikoistani odottava, jonka laskettu aika olisi 12.5. Asutaan n. 3km päässä Herttoniemestä ja mielellään tutustuisin muihin äiteihin jo tulevaisuuttakin ajatellen ja noinkin lyhyt matka taittuu sinne bussilla, jotka liikkuu aika...
  6. naaris

    Raskaana vai ei ?

    Vaikia se on sanoa oletko raskaana, sillä oireet ovat hyvin vaihtelevat kaikilla ja kaikilla ei niitä ole välttämättä ollenkaan. Tee uusi testi tai pyydä pääst äterveyskeskuksen kautta raskaustestin tekoon, sillä saat varman vastauksen. Meidän arvuuttelu raskaudestasi ei ole viisasta on 50-50...
  7. naaris

    Yli vuosi yritystä

    Kerroit viestissäsi ettette "yrittäneet enää" keskenmenon jälkeen, jolloin annoitteko koko hankkeen olla vai lopetitteko stressaamisen? Olen osittain kokenut saman kuin te ja ymmärrän etenkin tunnepuolelta oikein hyvin. Itselläni ikää 23v ja mieheni 34v ja olemme yrittäneet yhteensä kaksi...
  8. naaris

    Millaista työtä on ravintolassa/kylpylässä astianpesijän työ? Onko kokemuksia

    Ravintola-alalta voisin kertoa niin paljon, mutta en suosittele työtä ellei muita vaihtoehtoja ole. Tiskarina pääosin olet sen astianpesukoneen luona ja tarjoilijat/kokit tuovat sinulle tiskiä. Mätät tiskit koreihin ja koneeseen ja puhtaat viet hyllyihin. Työ on hyvin yksitoikkoista ja...
  9. naaris

    Ketokaa raskautenne hyvät uutiset

    Haluaisin niin kovasti lukea teidän iloisia uutisia raskaudestanne. Topikkia aiheesta en ole löytänyt, mutta ei ole pahitteeksi jos näitä iloisen aiheen topikkeja olisi useampi. Jakakaa iloisia tarinoitanne ja onnistumisianne. Tottakai myös jo äidiksi tulleet voivat jakaa onneaan! Odottamisen...
  10. naaris

    Lapsi on elämän suurin lahja!

    vieras: Tainnut pilkka sattua omaan nilkkaan? Olet erityisen epäasiallinen ja loukkaava! Onnea suuresti hoitojen onnistumisesta ja toivottavasti sieltä selviäisi mahdollisimman moni! :)
  11. naaris

    Pahoinvointi ja kuume

    Minullakin oli alussa pientä lämmön nousua, noin puoli astetta, muiden oireiden lisäksi (vatsakivut, väsymys, kuvotus). Kannattaa yrittää rauhassa odotella, että kuukautisten pitäisi alkaa ja tehdä testiä. Mekin yritimme melkein kaksi vuotta ja jatkuva nega testi oli erittäin masentava näky, eli...
  12. naaris

    Olen niin onnellinen! Vauva keväälle 2014!

    Äitiyspakkaus sisältää paljon tarpeellista ensi taipaleelle vauvan kanssa, mutta kumminkin kannattaa sänkyä miettiä ellei tahdo vauvaa nukuttaa äitiyspakkauksen laatikossa ja vauvan kuljetuksia miettiä (vaunut ja autoon turvaistuin). Vauvaan saa hukutettua pienen omaisuuden, joten kannattaa...
  13. naaris

    Miten odottavalle yörauha potkivalta vauvalta?

    Kyllä se on ihanaa tuntea liikkeitä, mutta viikari on niin reippaalla tuulella iltaisin ja etenkin öisin. Antaa nukkua aamuisin/päivisin hyvin, ilmeisesti itsekin nukkuu, mutta aloittaa potkimisen ilta kuuden jälestä ja loppua ei näy, niin kuin viestin ajankohdastakin näkyy. Nyt mennään vasta rv...
  14. naaris

    Mistä tietää onko..

    Stressi :: Terveyskirjasto :)
  15. naaris

    Rahat loppu :( Stressi.

    Tuo stressaaminen ei auta eikä stressi muutu rahaksi. Yritä rentoutua sillä laskut kerkeää hyvin maksaa vaika useamman päivän myöhässäkin. Säästöissä tosiaan kannattaa miettiä ensisijaisesti ruoan kulutusta ja mistä ostaa ja paljonko. Ei ole siis mitään ideaa ostaa ruokaa Stockmannilta kun Lidl...
  16. naaris

    Minkälaisiksi teidän miehet muuttui naimisiin mennessä??

    Ehkä miehelläsi on ikäkriisi tai sitten hän on vain "tylsistynyt" kun mikään ei toimi? Oma isi on myös "nalkuttava", mutta perussuomalaisena nalkuttaa kerran ja muristen tekee asian sitten itse. Ohi menevää miehelläsi? Keksikää jotain kivaa mikä lieventäisi ikäkriisiä, vaikka yhteinen...
  17. naaris

    Kertokaas mulle kirppistelijät, miksi vauvanvaatteet eivät tee kauppaansa?

    Hintasi ei ole paha, mutta seuraavaksi tulee mieleen vaatteiden värit ja kuvioinnit. Kannattaa huuto.netissä myydä esm. könttänä kaikki, siellä kaikki vauvanvaatteet menee mielestäni hyvin kaupaksi. Itse olen niitä vaatteiden ostajia, koska odotan esikoistamme joka on poika. Yleensä myös tyttöjä...
  18. naaris

    Neuvoja kaivataan! Vastatkaa jookos

    Minua aina huvittaa nämä "laitamme alulle silloin ja silloin", ei pahalla sanottuna, mutta kannattaa varautua siihen ettei raskaus tärppää välttämättä ensimmäisellä kerralla, mutta peukkuja pietään. Laihdutukseen suosittelisin karppaamista, olet varmasti kuullut? Itse karppasin reilu puoli...
  19. naaris

    raskaana vai ei?

    93: Millaista tulosta testi näytti? Osuiko oireet oikeaan? :)
  20. naaris

    että tällasta täällä...

    Itselläni ei vastaavaa tilannetta, mutta tuossa tilanteessa kannattaa kyllä miehen kanssa yhdessä miettiä lapsen tulevaisuutta, mikäli olet raskaana. Abortti on tietenkin erittäin raskas monelle henkisesti ja siitä on vaikea päästä yli. Suosittelisin kumminkin miettimään yhdessä mahdollisen...

Yhteistyössä