Hakutulokset

  1. O

    <3 kesäkuun kullannuput 2013 <3 kesäkuussa, MEIDÄN KUU!!!!

    Oon ollut nyt foorumin puolella tosi taka-alalla, mutta pakko tännekin ilmoittaa, että meille syntyi hurmaava pieni poika 30.5. rv 37+6. 3330g & 50cm ja kaikki hyvin meillä, kotonakin ollaan jo muutama päivä köllötelty :heart:
  2. O

    Synnytyspelko

    Kannattaa ottaa vaikkapa neuvolassa puheeksi tuo. Synnytys on kuitenkin se "pakollinen juttu" joka on vääjäämättä edessä, eli eipä sitä hirveästi kannata panikoida ja kun esikoista odotat, nii sanoisin et avoimin mielin vaan! :) Turha panikointi ei auta ketään, vaikka synnytyspelko on varmasti...
  3. O

    Abortti(ko) hyvä valinta

    No tästä kysymyksestä nyt tuskin on enää hyötyä kellekään. Vaikka ainahan näitä kyllä tänne mahtuu mukaan. Turha sitä on enää ulista kun "maito on jo kaatunut lattialle". Tsemppiä loppuodotukseen aloittajalle! :)
  4. O

    Nuoria odottavia jutustelu seuraksi? (:

    Tuun vähä myöhään vastaa, en oo yhtään noteerannu et täällä on multakin jotain kysytty. :laugh: Olot on iha ok, makoilin tos vaa kolme päivää sairaalas, vauvalla siis kaikki hyvin mut mua seuraillaan ku mul on tosi korkea leposyke, että kuinka mä jaksan... Maha on jo aika valtava, mutta tää...
  5. O

    <3 Kesäkuun Kullannuput 2013 <3 *maaliskuussa*

    Napakoru löytyy ainakin multa edelleen! Oonkin nyt mainostanut kaikille, et paras tapa välttää napakorun arven repeäminen on yksinkertaisesti pitää korua siinä :D Tosin se voi olla hiukan vaikeaa jos napa pullahtaa ulos. Itselle ei ole kummassakaan raskaudessa näin käynyt tosin. Omaa napaa...
  6. O

    Joulukuun tonttuset 2013 *KEVÄT*

    Sylillinen onnitteluja uusille joulukuisille ja paljon, paljon tarrasukkia matkalaisille! :flower: T. Joulutontun 2011 äiti ja kesäkuun masukki 28+6 <3
  7. O

    Pelkään että lihon raskaana :(

    Mulla on itselläni miltei 8 vuoden anoreksiatausta mutten kyllä ymmärrä aloitusta oikein minäkään... Hei haloo ja järki käteen, viimeistään nyt pää pois sieltä takamuksesta ja suo pari ajatusta sille vauvallekin oman paisumisen sijasta! Painoa tulee joo, sitä et pääse karkuun, joskin se riippuu...
  8. O

    Nuoria odottavia jutustelu seuraksi? (:

    Ei oo syksyvauvoja kaikilla :D mulla on laskettu aika 14.6. <3 kenelle täs pitää laittaa kaveripyyntöä? //edit: löysinkin jo, osaan näköjään hyvin lukea!
  9. O

    Nuoria odottavia jutustelu seuraksi? (:

    Mun esikoinen on syntynyt 7.12.2011 eli on 1v3kk :) Mulla on lasten isä ollut ihan kokoajan kuvioissa, ollaan oltu yhdessä joulukuusta 2009 lähtien.
  10. O

    Nuoria odottavia jutustelu seuraksi? (:

    Mä oon 19v ja tällä hetkellä menossa rv 28+3 mut mielelläni juttelisin jos musta vaikka apua olis :) tosin tää onkin jo mun toinen lapsi että siinä mieles vähän eri tilanne, mutta silti! Oon Seinäjoelta :P
  11. O

    Kysely nuoret mammat! :-)

    1. Minkä ikäinen olet? - 19v ja tämä on toinen raskaus, esikoinen 1v3kk. 2. Onko ikääsi kommentoitu ikävästi neuvolassa yms? - Eipä oikeastaan. Kun äitipolille soittelin tämän toisen raskauden alettua, silloin sain vähän törkeää ja v*ttuilevaa kommenttia, mutta ei muuten. 3. Miten kerroit...
  12. O

    Kaksi testiä negaa, menkat tulee mutta silti epäilys raskaudesta

    No kaikista parasta sun olis todennäköisesti asiaa tiedustella itse lääkäriltä. Itse veikkaan, ettet varmaankaan ole raskaana (negatiivinen labrankin pissatesti + menkat, aika jännä olisi jos olisit siitä huolimatta raskaana), mutta eihän sitä koskaan voi tietää? Nyt soittoa vaan ja varaamaan...
  13. O

    Kesäkuun Kullannuput 2013 <3 * helmikuussa*

    Ensinnäkin kiitos uudesta pinkasta, jos nyt vähän aktivoituisi tälläkin suunnalla... :) Eilen meillä oli rakenneultra ja oon vieläkin ihan sekaisin onnesta ja hämmennyksestä, meille tulee näillä näkymin terve ja täydellinen pieni POIKA! :heart: Meidän 1v2kk neidistä tulee siis isosisko pienelle...
  14. O

    Kesäkuun kullannuput tammikuussa <3

    Noi eläinkuosit on kyllä ihan rakkaus! lindacandylla söpöjä vaatteita pojalle (anteeksi, mahdolliselle pojalle!). :heart: Tuo todisti, ettei toivoa oo ihan menetetty poikienkaan vaatteiden suhteen. :laugh:
  15. O

    Kesäkuun kullannuput tammikuussa <3

    Voi apua miten erilaisia mielipiteitä voikaan olla :laugh: Mä taas koen henkisen oksennusrefleksin poikien vaatteista. Vihaan varsinkin niitä kaikkia hirviö-/autorättejä! Voi hirveää... Mä kans aikalailla puen pojan sitten varmaan just niin unisex vaatteisiin kuin vain voi. :D Mä oon kyllä...
  16. O

    Kesäkuun kullannuput tammikuussa <3

    Enpäs ole pitkään aikaan kirjoittanut tänne (joskin käyn kurkkaamassa monesti päivässä!), mutta nyt oli kyllä pakko kommentoida Naenen kirjoitusta tuosta sukupuoleen liittyvästä pettymyksestä... Vaikka aika inhottavaa luettavaa se aluksi oli, niin en tuomitse. Olen itse nimittäin ollut samassa...
  17. O

    * Kesäkuun kullannuput joulukuussa *

    Kääk miten paljon tekstiä tänne on tullut! :laugh: Oon lukenut näitä pääosin kännykällä, enkä pysty nyt hyvällä tahdollakaan muistamaan kaikkea, mitä tänne on kirjoiteltu... Raskausajan dementia? ;) Repäisykivuista oli ainakin puhetta, sen muistan. Mulla niitä piisaa vaikka muille jakaa...
  18. O

    * Kesäkuun kullannuput joulukuussa *

    Tupakasta ja alkoholista sen verran, että niiden kanssa myös minä olen äärimmäisen tarkka. En ole koskaan polttanut (jotain yläasteaikaisia kokeiluja lukuunottamatta) ja harvemmin myös tullut juotua. Eli eipä niiden kanssa minkäänlaista ongelmaa. En itse oikein myöskään tahdo ymmärtää maha...
  19. O

    * Kesäkuun kullannuput joulukuussa *

    Täällä on ollut nyt hauskaa luettavaa tuosta ruuasta. :laugh: Mutta myös tosi asiallista ja olenkin iloinen, etten mä nyt ole ainoa "outolintu", joka ei nyt välttämättä niin hirveän tarkkaan ole varonut. Ja kuten joku osuvasti sanoikin, niin se, että ottaa noi suositukset vähän löysemmin ei...
  20. O

    * Kesäkuun kullannuput joulukuussa *

    Onpas tänne tullut taas tekstiä! En jaksa kaikkea millään nyt lukea, ihan äkkiä tulin vain esikoisen 1v synttäreiden jälkimainingeissa tänne, huhhuh! Doppleria ei ole ollut viimeraskaudessa, eikä tule olemaan todnäk nyttenkään, vaikka täällä kanssa yksi vainoharhainen tunnustautuu...

Yhteistyössä