Hakutulokset

  1. P

    vauva vuodelle 2013?

    TULKAA IHMISET FACEBOOKKIINN! :D ja pyytäkää vaikka Claudia Muuruvirtaa kaveriks niin lisää teidät meidän ryhmään =) ryhmä on salainen eli muut kuin ryhmässä olevat ei nää kommentteja ym :)
  2. P

    vauva vuodelle 2013?

    onneks olkoon<3
  3. P

    ? ELOKUUN 2013 odottajat ?

    Moikka! ajattelin liittyä keskusteluun vaikka laskettuaika onki jo syyskuun puolella... mut eihän sitä tiedä vaikka elokuussa syntyisikin;) 1. Koska arvelette lasketun ajan olevan? 1.9.2013 2. Onko aavistusta kumpi on tulossa? luulen että poika on tulossa :) 3. Ikänne? 18, ehdin täyttää 19...
  4. P

    vauva vuodelle 2013?

    LillaMyy-4, tiiätkö jo millä viikol oot menos? Ja millon on sun laskettu aika? Luulen et aika samat kun mulla, kun joulukuus ei tullu kummallekaan menkkoi... itelläni tänään rv 11+0 ja laskettu aika 1.9.2013 :)
  5. P

    Sinkkuna äidiksi?!

    Kysymys ap:lle. Kenen kanssa sitten haluaisit vauvan tehdä, jos et muka "ohikulkijan"? Aika häröö vaan valita kenen kanssa menee sänkyyn ja hankkii vauva miehen tietämättä mitään... Menisit töihin vaikka päiväkotiin, se saattais helpottaa vauvakuumetta. Ymmärrän kyllä et haluisit nuorena lapset...
  6. P

    Kysely nuoret mammat! :-)

    1. Minkä ikäinen olet? 18 2. Onko ikääsi kommentoitu ikävästi neuvolassa yms? Ei onneks :) 3. Miten kerroit vanhemmille raskaudestasi ja mikä oli reaktio? Kerron vast sitte kun alkaa näkymää:) 4. Millä viikoilla olet? 10+6 5. Oliko lapsi suunniteltu vai vahinko? Suunniteltu 6. Oletko...
  7. P

    Monennella viikolla tunsit liikkeet?

    Täällä ollaan menossa rv 10+6 . Yks päivä kun kumarruin niin ihanku olisin tuntenu liikettä alavatsas ja pienen hipaisun.. :o
  8. P

    vauva vuodelle 2013?

    Aika outoo :O mut onhan sulla menkat jääny pois? nyt muaki alko pelottaa et mitä jos teen uudestaan testin ja ei tuukkaan enää mitään :( mul välil tuntuu ku olisin raskaan ja välil taas ei tunnu mitään... mut mulla on menkat kuitenki jääny pois nii luulis et testi on oikees:) oon jo varannu...
  9. P

    vauva vuodelle 2013?

    Hyvää Joulua tännekkin!:) VIHDOIN voin sanoo että RASKAANA OLLAAN!!!<3 ei hirveen vahvaa viivaa tullu... mut kyl mul haamukin riittää<3 voisin tehä viel parin päivän pääst clearblue digitalin:)
  10. P

    vauva vuodelle 2013?

    Jotenkin vaan sellanen tunne et on tärpänny<3 ja luulen kans et mun menkat olis alkanu jo, koska viime kiertokin oli vissii 26pv... jänskättää :3
  11. P

    vauva vuodelle 2013?

    Mulla ei oo ikinä tuntunu alavatsas tältä... välil nipistelee, on paineen tunnetta ja muutenkin maha ihan turvonnu! samoin tissit on alkanu pikkase turpoomaa<3 periaattees vois jo nyt tehä testin mut en uskallla :D parempi vaan oottaa aattoon et on ainaki varma tulos... Toivotaan ettei jouduta...
  12. P

    vauva vuodelle 2013?

    Mulla ihan sama juttu! :D oon aika varma että raskaana ollaan :) sen näkee aattona!
  13. P

    vauva vuodelle 2013?

    Kyllä jännittää ens maanantai x) viime kuus luulin et oli tärpänny ku alavatsas tuntu viiltoja ja nippailuja... mut tais olla vaan menkka juttuja. Nyt mun nännit on tosi arat.. toisin ku viime kuus oli vaan toinen nänni:D ja sit välil tulee painontunetta alavatsaan. en nyt sitte tiiä mitä tää...
  14. P

    vauva vuodelle 2013?

    aika kauhee tilanne.. paljon voimia sulle :hug: ketään ei saa painostaa! vaikka sun poikaystävä sanois mitä sulla on oikeus pitää lapsi. älä tee hätiköityjä päätöksiä ja mieti rauhassa. Me ollaan täällä sun ja toistemme tukena :)
  15. P

    vauva vuodelle 2013?

    olis kyl paras joululahja plussa testissä <3 mut en jaksa enää stressata ovispäivien kans... tulee sit kun on tullakseen :)
  16. P

    vauva vuodelle 2013?

    mäki lisäsin mut en saanu viestii lähetettyy...
  17. P

    vauva vuodelle 2013?

    sen facebook ryhmän olis kyl hyvä olla salainen .. koska en haluis et kaikki kaverit näkee mun vauvanyritys kommentteja :D muutenkin ajattelin kertoo kaikille vasta sit kun raskaus on sen verran pitkällä et maha alkaa näkyy :)
  18. P

    vauva vuodelle 2013?

    alotin just syksyl amikses, mut ala ei oikee kiinnosta enään... suunnitelmis olis nyt hankkii se vauva :) ehkä sen jälkee miettiä alaa ja opiskeluja uudestaan. oppisopimus olis hyvä! jos sellasen paikan onnistuis sitten saamaan :)
  19. P

    vauva vuodelle 2013?

    voi ihanaa :) en malta oottaa et mäkin saan möykyn masuun<3
  20. P

    vauva vuodelle 2013?

    se on ihan normaalia jos on ihan luonnostaan epäsäännöllinen vuoto... itellänikin on. viime menkkojen aikana mäki luulin et voisin siitä huolimatta olla raskaana mut enpäs sit ollukkaan kun tuli nega :/ mut onnea uuteen yritykseen! toivotaan et ens kuussa tärppäis :)

Yhteistyössä