Hakutulokset

  1. L

    vauva vuodelle 2013?

    Piukku94: noni, en oo hetkee tääl käyny ni en huomannu vastaustas.. :D nyt ollaa menossa rv 15+5 :) laskettu on 12-13.9 :)
  2. L

    vauva vuodelle 2013?

    Nyt odotellaan Seinäjoella olevaa varhaisultran aikaa.. :) Tahtoisin jo et nää menis nopeesti tämä aika! Jotenki pelottaa ettei pienellä ookkaa kaikki hyvin. :( Mut menkkamaisia kipuja on, mutta kun olen lukenut ni normaalia se on koska kohtu kasvaa. Paitsi jos vuotoa näkyy ni sitten ei ole. Ja...
  3. L

    vauva vuodelle 2013?

    Huhhuh. Tänään oli jänmä päivä. Viime viikon kedkiviikkona kävin ensimmäisessä.ultrassani ja tämä neuvolatäti oli aivan varma.että ei siellä.mktään ole.. Tänään oli uusi ultra ja kappas, siellä oli piiieni papu ja syke näkyi <3 :) mutta mun pitäisi olla rv 9+0 mutta taitaa olla.kyllä vasta...
  4. L

    vauva vuodelle 2013?

    minä haluan pysyä anonyymina vielä siihen asti kunnes tämä on yli 12 viikolla.. :) koska tiiä jos joku tuttuni täällä on kans tai sillai. :D
  5. L

    vauva vuodelle 2013?

    Raskaana ollaan.. :)
  6. L

    vauva vuodelle 2013?

    Ja maanantaiaamuna käydä antamas aamuvirtsasta näyte TK:hon. Koska kuulemma sen jälkeen voidaan jotain vasta tehdä kun tietää mikä on homman nimi. Toivottavasti siellä kasvais jo sellanen pieni papu <3 Just laskeskelin ni menkatkin on 2 viikkoo jo myöhässä.
  7. L

    vauva vuodelle 2013?

    Mulla itellä tulee menkkamaisia kipuja alavatsaan vähä väliä.. Mut ei niitä menkkoja onneks näy. Testiin ilmestyi kylläkin hiukka tarkempi viiva mitä viime kerralla.. :)
  8. L

    vauva vuodelle 2013?

    et mikä o homman nimi. pakko käydä kohta ostamas viismiljoonaa testiä ja testata ne ja sit kattoo tuleeko mitään :DD mä kyl en tiiä itekkää mistää mitää. tuntuu et paisun vaa koko aika ja plaa. tissit o kipeet ja itken välillä kaikelle... :DDd
  9. L

    vauva vuodelle 2013?

    jjjep, menkat o pois ollu ens viikolla jo 2 viikkoo.. :D täytyy varmaa neuvolassa käydä ja selvittämäs et mikä helvetti o oikee homman nimi. :)))
  10. L

    vauva vuodelle 2013?

    Nyt testissä ei ollut mitään.. Oonkoha taas tehny liia aikasin ku ensi haamu ja ny ei mitää?
  11. L

    vauva vuodelle 2013?

    Testiin oli ihmestyny haamuviiva.. :)
  12. L

    vauva vuodelle 2013?

    Mulla ollu koko eilisen ja tän päivän iha ihme apaattine fiilis.. Mikää ei kiinnosta ja plaah. Vittu :D
  13. L

    vauva vuodelle 2013?

    Yhy. Mua vituttaa. Aina tota mun miestä pyydetää kuskiin ja aina mä jään sit yksin. :(( ja ajattelin just syödä.maissilastuja ja juustodippiä ni ei vittu, se oli homees. D: multimaksimaalinen vitutus! :(
  14. L

    vauva vuodelle 2013?

    Mahtavaa pinkku94! Onnea nyt tosi paljon <3 ite täytyy viel testata ku ei ole ny testiä ja kaupat o kii.. :D
  15. L

    vauva vuodelle 2013?

    että ku kännykällä näköjää osaa kirjottaa ku iha mite sattuu tuo edellinen kirjotus :D mut olis pinkku94 aika hienoo jos kummatki plussattais jouluna. :)
  16. L

    vauva vuodelle 2013?

    Itteeki jänskättää.ja on sellane.kutina.et kaikki ei oo ok. Mut siis olisntärpänny mut viimeksikin niin.luulin ja menkat tuli..
  17. L

    vauva vuodelle 2013?

    mut itteeni jotenki pelottaa et joululahjaks saisin sitten nämä menkat! mut mitää enteitä niistä ei kyllä ole.. mutta niin. pelottaa vaa et joutuu pettyy. :(
  18. L

    vauva vuodelle 2013?

    ja itse en huomaa mahastani mitään eroa, omasta takaa uimarengas matkassa mukana.. :DD
  19. L

    vauva vuodelle 2013?

    no sepä! mut yleensä jos mun menkat alkaa, ni ne yleensä enteilee jotenki alavatsakivuilla tai sellasella jomotuksella. mut mulla ny o vaa painetta ja sellasta vihlasua myös. :D että juu.. ihme on jos ykskaks alkavat menkat vaa! D: ja just katoin yhtä elokuvaa kolmoselta ni meinasin alkaa...
  20. L

    vauva vuodelle 2013?

    Hihi, plussailtasko samaan aikaan :D jännä homma. Ja minkää näkösiä.enteitäkään menkoista ei ole. Ja olis ne jo alkanu..

Yhteistyössä