Hakutulokset

  1. N

    piilolaseista???

    Hinnasta vielä kysyisin, että onko samanhintaiset kuin silmälasit vai kalliimmat/halvemmat?
  2. N

    piilolaseista???

    Meillä sai esikko (nyt 13v.) vuosi sitten silmälasit, nyt on pyydellyt piilolinssejä, kuulemma olis tarvetta niille. Näkö ei oo vuoden aikana huonontunut, mutta mistä mun kannattais alkaa piilareita hommaamaan, netistä vai oikein optikolta? Kannattaisko se näkö kumminkin vielä tarkistuttaa ja...
  3. N

    Kuinka moni luulee, että minä olen nainen???

    Ja tuossa Tallinna-ketjussa kerrot meneväs ukkosi kans reissuun Tallinnaan. Eli kiinni jäit.. nainen oot!!!! Tai sitten homo mies, jos kerta sulla on ukko ja poika... Naurettava ainaki oot, ku puhut ittes pussiin täällä!!! :laugh: \|O
  4. N

    Kuinka moni luulee, että minä olen nainen???

    Etköhän sä kuitenki oo nainen!?!?!? Ainaki tuolla toisessa keskusteluketjussa (Millaista on ison perheen äidin elämä, tai joku muu vastaava otsikko) kerrot olevasi perheenäiti... haha... vai etkö itekkää tiiä että kumpaa sukupuolta edustat???
  5. N

    Ajatteleeko uskovaiset tod. näin?

    \ Jos olet uskovainen miks sulla on tommonen nikki? :laugh:
  6. N

    haluu maalta talon

    Ei kukaan tietäis hyvää kohdetta. haluaisin maalle asumaan. joku vanha nätti talo,ulkorakenuksi,paljon pihaa,ulkosauna,ranta jne...haaveilee :)
  7. N

    Saako ylioppilas pukeutua mustaan?

    Tottakai saa... en mä oo ainakaan koskaan kuullutkaan mistään ylioppilaiden pukukoodista. =)
  8. N

    Mikä kuva teillä on taustakuvana koneella???

    ari koivunen :heart:
  9. N

    Ärsyttävin lastenohjelma?

    \ Ja mun mielestä Katti Matikainen on ihan huippu. :flower: :D
  10. N

    saanko kalastaa ääniä ?

    olen äänestänyt jo.minä äänestin tätä pikkuista söpöliiniä. :heart: http://kuvakilpailu.kaksplus.fi/index2.phtml?page_id=1015&navi_id=1015&10005_offset=16&10005_id=108&10005_qty=16&10005_month=2007-05&10005_reviewDocs_t=viewReviewDoc&
  11. N

    vankila-isä..

    Meillä äiti vankilassa
  12. N

    synnytys pelottaa :(

    Moi! Ap, mulle tuli mieleen, että olisiko sulle apua, jos tilaisit sairaalasta, missä synnytit ensimmäisen lapsesi, kopiot synnytyspapereistasi? Voisit kotona niitä lueskella ja sieltä saattais selvitä joitakin mieltäsi painavia asioita ekasta synnytyksestä. Tai ainakin ehkä vähän selkiyttäis...
  13. N

    Korkea hemoglobiini ja lapsettomuus

    Moikka! Pakko kirjoittaa, kun oli niin mielenkiintoinen aihe. Kysyin viime keskiviikkona, käydessäni ultrassa tarkistuttamassa kohdun limakalvoni (tarkoitus mennä PAS:iin), lääkäriltäni onko korkealla hemoglobiinilla tekemistä minun ongelmani kanssa. Eli limakalvot aivan liian ohuet, eikä...
  14. N

    Miten te lapsiperheet uskallatte matkustella?

    Olen menettänyt yhden läheisen yllättäen. Ei ollut edes onnettomuus, mutta takaraivoon on jäänyt sellainen olo, ettei koskaan tiedä miten käy. Kun mies lähtee työmatkalla mielessä käy että mitä jos... mutta ei sitä ajatusta sen pidemmälle kannata laskea. Tosissaan huonosti voi käydä vaikka...
  15. N

    siis mitä mä teen???????????????

    Kyllä sä pärjäät.. Meillä oli Joel 8kk:tta. kun aloin odottamaan perheeseemme kolmosia.. nyt on trio ehtinyt jo 4 ikä vuoteen ja hyvin on pärjätty.. Tulipas lapsi luku kerralla täyteen.. Tsemppii teille!! :heart:
  16. N

    ensikommentit kun lapsi syntyi

    Kertokaapa lapsen synnyttäneet, että mitä ajattelit tai sanoit ääneen ensimmäisenä kun näit vauvan? Mitä miehesi sanoi vai sanoiko mitään? Itseäni aina naurattaa jälkikäteen, kun vauvan nähdessäni parahdin ensimmäisenä, että "sillä on siniset jalat!". Oli ääreisverenkierto vielä huono pojalla...
  17. N

    Muitha känhishiä?

    tääl ollaa kännissä :wave: :wave: sul on hyvät jutut =)
  18. N

    Nurmijärveltä ketään?

    Täällä 33 vee äiti Perttulasta, pojalla ikää 7 kk. Olisi hauska tavata muita. t.Nina
  19. N

    Missä on kalliin ja halvan lastenvaatteen raja?

    Taidan olla siitä outo, että ostan lähes kaikki vaatteet, niin omat kuin lasten alesta tai kirppikseltä. Siksi vähän alle 10 e on minusta kohtuuhinta paidasta ja 20e tuntuu jo kalliilta. Meillä tosin ei kukaan käytäkään huippumerkkejä vaan tyydymme lindexiin ja h&m:n kuteisiin...
  20. N

    "Oudoimmat" paikat missä ootte harrastanu seksiä

    Teollisuusalueella pimeänä iltana auton etupenkillä ja poliisit tuli paikalle kiertelemään. Huomasivat sitte vissiin mitä hommattiin ja ajelivat onneksi pois... =) Siinä hommassa irtosi muuten autosta "kauhukahva"... ;)

Yhteistyössä