Hakutulokset

  1. L

    Kesäkuiset 2024

    Mä voisin myös haluta mukaan ryhmään 🙂
  2. L

    Joulukuun 2016 muruset <3

    Huomenta! Täällä yksi joulukuisen odottaja, la 24.12. Esikoinne on syntynyt 2013 joulukuussa ja hartaasti on toista toivottu pitkään. Viime kesänä olin hetken raskaana, sen raskauden la olisi ollut 17.2.2016.
  3. L

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Tämän aamun digi. http://aijaa.com/xGqXzt Huomenna oviksesta on 3 viikkoa joten maanantaina teen toisen digin ja se pitäisi näyttää 3+. Jos näyttää vähemmän niin sittien tiedän varmasti miten tämä raskaus tulee päättymään. Viime kesänähän raskaushormooni nousi hitaasti, 3+ näytti siinä...
  4. L

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    En usko et ovis olisi ollut myöhäisempi, mulla n varsin selkeät oviksen merkit havaittavissa. 2.4 oli kuukauden ainoat petipuuhat, toihan ne siittiöt elää pitkäänkin mutta kyllä se sille viikonlopulle ajoittuu. Ei auta kun odottaa, onneksi ääsen varhaisultraan kunnalliselle puolelle aiempien...
  5. L

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Huomenta! Piti tänään tuhlata toinen testi. Ei tosiaan vakuuta nämä viivat minua, viime kesän kkm oli samanlaisia viivoja. Tällä hetkellä on menossa dpo 18. Siinä raskaudessa, minkä lopputuloksena lapsi, oli jo dpo 12 tämmösiä viivoja. Tämän aamuinen http://aijaa.com/XSnQQQ Ylhäällä eilinen...
  6. L

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Reilu 3 tunnin pidättelyn tulos. http://aijaa.com/vyWiym kovin on himmeä, taitaa tulla viime kesän toistoa vaan.
  7. L

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Pitkästä aikaa taas täällä kun on johonkin testiin tullut arvailtavaa. Kp 33/30-32. Raskaustestiä ei kaapista löydy koska olen päättänyt että en testaile enää mitään, vajaassa 2 vuodessa on testeihin kuseskeltu ihan tarpeeksi. Tein sitte ovistestin kun kaapista sellainen löytyi. Pari minuuttia...
  8. L

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Bahama eilen kun testin tein niin oli ehkä dpo 10? tai pari päivää enemmän, en osaa tarkkaan sanoa. Eka kierto yli vuoteen kun en ole ovistestejä tehnyt joten pieni epävarmuus on oviksen ajankohdassa. Eka kierto viime toukokuun jälkeen ilman letroja. Mähän plussasin viime kesäkuussa mutta se...
  9. L

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat TALVI 2015

    Pitkästä aikaa täällä käymässä. Meillä on yritys jatkunut sen 1,5 vuotta ja nyt se on lopetettu. Luulin että tänään olisi plussa tullut kun tissit ovat todella kipeät mutta ei :( Meillä (minulla) elämäntilanne on nyt heittänyt niin pyllylleen että vauvahaaveet on totaalisen jäissä.
  10. L

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Tänään olin ihan varma että plussa pärähtää koska tissit on jumalattoman kipeät, ihan kun pienillä neuloilla pisteltäisi. Paskat, hyvällä mielikuvituksella haamuviivan esiasteen haamuviivan löytää. http://aijaa.com/uoWdR7
  11. L

    Clomittaret 2015

    Joo menkat alkoi 24.10, puol tuntia viestin kirjoittamisen jälkeen. Lääkäri antoi ohjeeksi keväällä että 3 kiertoa annoksella 1 tabletti kp 3-7 ja jos en iniden aikana raskaudu niin sitten annos 2 tablettia kp 3-7 ja jos 6 kierron jälkeen en ole raskautunut niin sitten katsotaan tilannetta taas...
  12. L

    Clomittaret 2015

    Täällä jälleen uusi kierto tekee tuloaan. Nyt siis takana kaksi (menkat alkaa oloista päätellen tänään) kiertoa letroilla ja molemmissa kierroissa luteaalivaihe piteni 13 päivästä 16 päivään. Onko tämä normaalia letrojen kanssa? Aiempi kierto oli 31 päivää, myöhäinen ovis joten nostin nyt...
  13. L

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat SYKSY 2015

    Menkat alkoi tänään iltapäivällä joten olisko ollut ehkä kiinnitymisyritys. Tai sit halpistesti näyttää mitä näyttää. Ovistesti näytti tänään plussaa. Tämä oli nyt 5 päivä peräkkäin kun testin tein. Kohti uutta kiertoa :)
  14. L

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat SYKSY 2015

    Mulla on ihan älytön ahdistus. Menkat piti alkaa keskiviikkona, ei näy ei kuulu vieläkään. Testit näyttäneet negaa, tänään sitte tällainen http://aijaa.com/oEvZoy Sikälimikäli tämä tästä vahvistuu niin 99 prosentin todennäköisyydellä toinen km tulossa. Mulla on ollut yksi onnistunut raskaus ja...
  15. L

    Clomittaret 2015

    Ihaa82 joo tuo eka tärpi tuli niin et 1 letro päisävvä kp 3-7 ajan. Nyt otin samaisella annoksella ja ovistestit näyttää ihan puutaheinää, eilen taas näytti ovisplussaa. Plussa on nyt tähän kiertoon tullut kp10, kp16 ja kp20. Sikälimikäli letrot olisi toimineet niin tuskin lh nousee noin...
  16. L

    Clomittaret 2015

    Täällä on nyt kierrossa taas häikkää. Letrot otin ko 3-7ja kp 10 tein ekan ovistestin, lähestulkoon plussa. Siitä on sit haalistunut kunnes tänään kp 16 tuli taas plussa. Ei tainnu letrot kyllä vaikuttaa tässä kierrossa mitään... Painoakin on kesän aikana kertynyt 6 kiloa lisää, pari tuli...
  17. L

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat SYKSY 2015

    Omanapailua. Viime pe oli kp 10 ja silloin tuli ovistestiin lähestulkoon plussa, en aiemmin tähän kiertoon testannut. Sen jälkeen on ollut haaleampaa ja nyt tuli plussa kp 16. Mä en enää tajua mitä mun kroppa tekee, letroja söin alkukierrosta joten ovis pitäisi tulla ja mennä. Ens kiertoon...
  18. L

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat SYKSY 2015

    Mä olen nyt ihan pihalla itseni kanssa, ovis on totaalisen hukassa. Perjantaina oli kp 11 ja silloin tein ekan ovistestin tähän kiertoon, unohdin sen ja parin tunnni jälkeen siinä oli vshva testiviiva. Sen jälkeen ei olekkaan viivat olleet yhtä vahvoja eikä mitään ovisoireita missään vaiheessa...
  19. L

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat SYKSY 2015

    Kärhö kyllä vaikka ovistesti näyttää ovisplussaa niin se ei tarkoita että munasolu irtoaa. Mullahan oli juurikin niin että ovis oli myöhäinen ja munasolu ei irronnut kaikista ovisoireita ja ovisplussasta huolimatta. Taisi olla ekan raskauden jälkeen tuo km kierto ainoa missä on munasolu...
  20. L

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat SYKSY 2015

    AaVee letrot eli letrozol, lääke follikkelin kasvuun, toimii samoin kun clomeja mut letrot pitäisi oll tehokkaampia kaiketi. Mullahan oli takana ööööh muistaakseni 11 kiertoa luomuna ja sit kierto numero 12 letroilla joista plussa tuli mut meni kesken. Nyt siis menossa yk 13 ja letrot tokaa...

Yhteistyössä