Hakutulokset

  1. J

    Mitä tautia liikkeellä: oireena kuume + mahassa kiertää?

    ootteko olleet uimassa? ;)
  2. J

    Oletteko ostaneet noita halppisvaippoja? Xtra, Pirkka ym.

    lidin vaippoja meilläkin!harmi vaan kun ei saa isommissa paketeissa
  3. J

    Tamperelaisäiti syynä epidemiaan

    mutta mutta,eikös tossa lukenut että sairastui sen ekan uimareissun takia????eli on voinut sairastua siitä vedestä?????? Tyhmää silti mennä uimaan oksentamisen jälkeen heti ja levittää lisää.
  4. J

    Mkähän tuo Tampereen uimaranta vatsatauti juttu oikein on

    Onhan noita ollut muuallakin kuin vaan Tampereella..
  5. J

    Mies säästelee lomiaan ja rahojaan poikien reissuihin

    Tais mennä nyt aika kauaksi aiheesta :D Mä vastaan aloittajan aiheeseen: Riipuu aika paljon millaisia ne kaverit on ?Tunnetko miehesi kavereita?Onko he sinkkuja,varattuja,minkäoloisia näissä pettämisjutuissa? Voihan se olla jos kaikki miehet on tavallisia kilttejä perheen isejä että...
  6. J

    Kuumuus ja vatsatauti

    meidän perheessä nuorimmalla oli vatsatauti,tuli molemmista päistä.Noh siitä selvittiin ihan hyvin... Tapasin naapurin vanhemman rouvan ,jonka kanssa juttelin asiasta ja hän meinasi että ihan tämä kuumuuskin voi aiheuttaa vatsatautia.Kun mietin taudin aiheuttajaa että olisiko lapsi juonut...
  7. J

    Missä ukkostaa nyt??

    forssa
  8. J

    Missä ukkostaa nyt??

    kokeiles tota sivustoa niin oot viisaampi ;) http://ukkostutkat.com/
  9. J

    Kuinka monta kirjaa olet tämän vuoden puolella lukenut?

    toinen menossa vasta ...pitäis lukea vaa enemmän mutta menee kausittain :(
  10. J

    Miten mä oppisin hankkimaan ystäviä aikuisena

    Sitä pitää vissiin vaan jutella kovasti ja yrittää löytää samanhenkistä seuraa.helppoa se ei aina ole-tiedän kokemuksesta ;)
  11. J

    V*tuttaa kun lasten käytös pilaa koko päivän

    missä isä on ?
  12. J

    Mistä uusia ystäviä yli kolmekymppisenä?

    Mulla vähän samanlainen tilanne ollut tässä jo muutaman vuoden..Uusia kavereita olen saanut täältä(2kpl) ,toisesta hyvän ystävän jopa.Vanhat ystävät ovat jääneet toisille paikkakunnille ja uudesta paikasta on ollut hankalaa saada uusia ystäviä.Muutaman tutun olen saanut myös perhekerhosta missä...
  13. J

    Nyt tarttis kaveria siiderille/kaljalle Tammela-Loimaa väliltä!

    Nyt eiole piparia tarjolla valitettavasti :)
  14. J

    Nyt tarttis kaveria siiderille/kaljalle Tammela-Loimaa väliltä!

    Hitaasti lämpenevät hämäläiset...tarttis tutustua johonkin savolaiseen ni johan alkais juttu luistamaan :D
  15. J

    Nyt tarttis kaveria siiderille/kaljalle Tammela-Loimaa väliltä!

    niijoo ja ikä haarukka vois olla 30+
  16. J

    Nyt tarttis kaveria siiderille/kaljalle Tammela-Loimaa väliltä!

    Jep olishan se kiva :) jos vaikka uuden kaverinkin sais!
  17. J

    Nyt tarttis kaveria siiderille/kaljalle Tammela-Loimaa väliltä!

    Viikonloppu edessä,siivoukset tehtynä ja ois niin kiva lähteä illalla tai vaikka huomenna siiderille jonkun toisen äidin kanssa höpöttämään kaikkea maan ja taivaan väliltä.. Mutta kun nyt ei ole sellaista kaveria joka vois lähteä....Yksi on raskaana,toinen toisessa kaupungissa,yhellä muutto...
  18. J

    Forssa,Loimaa,Somero,Jokioinen,Tammela,Y päjä,Humppila-akselilta ystävää

    eipä olla mitään järjestämässä kun täällä on aika hiljasta...|O kukaan ei tartte uusi kavereita ;)

Yhteistyössä