Hakutulokset

  1. ToDieFor

    "Osta oma kämppä, osta, osta" - en halua *avautuminen*

    Jokainen miettii tapauskohtaisesti mikä on kannattavaa. Ap:nä jättäisin oman oston muuhun ajankohtaan koska työt voi siirtyä ulkomaillekkin. Säästäisin rahaa erilliselle tilille joko asuntoa varten tai sitten muuten vaan (aina sitä jotain ostettavaa keksii elämänsä varrella..). Minä olen...
  2. ToDieFor

    Mitä me tehdään??

    Kierrelkää kirpparit ja ulkoilkaa. ;) Käytte sitten jossain juomassa kahvit ja kaakaot
  3. ToDieFor

    siis onko Kin Kardashanilla unelma-vartalo?

    Hyvä vartalo, eikä ole läski. Tuo on juuri se että on muotoja mutta ei ylipainoa..
  4. ToDieFor

    Alakerran isäntä joi varmaane ilen rähinävinaa =/

    Kait soitit poliisit sinne?
  5. ToDieFor

    Ukko antoi sitten kirjallisen ilmoituksen tulevista "pakollisista" menoista.

    Metallimusiikki on saanut vaikutteita klassisesta musiikista ja se on melodisinta musiikkia mitä minä tiedän.. Ette osaa kuunnella..:p Sitäpaitsi kauneimmat ballaadit on hevareiden kirjoittamia..
  6. ToDieFor

    Säilytysideoita kun kaappitilaa ei ole?

    Kirpputorilta saa kirjahyllyjä halvalla ja lipastoja. Kirjahyllyn eteen voi laittaa siistin kankaan. Ainakin lastenhuoneisiin sopii ihan vaan kirjahylly ja siihen joku kivan värinen verho eteen. Muihin tiloihin lipastoja, arkkuja.
  7. ToDieFor

    Opetan tokaluokkalaisen tyttöni lyömään!

    Viime syksynä 7v tyttöäni kiusasi kaksi isompaa poikaa. Tönimistä, päälle sylkemistä. Lapsi kertoi minulle ja minä olin yhteydessä opettajaan. Pojat oli puhuttelussa. Siitähän pojat vasta innostui ja seurravana koulupäivänä kotimatkalla repivät tytön vaatteita ihan rikki ja hakkasivat jalat ja...
  8. ToDieFor

    Mun mies on kyl maailman sexyin

    Tää on yöt täällä ja päivät poissa!!!!
  9. ToDieFor

    Mun mies on kyl maailman sexyin

    Mun mies asuu myös teillä??? :O
  10. ToDieFor

    Köyhien lapset pois päivähoidosta!

    Tämän takia lapsella on hoitovaatteina jotain kirpparilöytöjä tai h&m laatua. Ei harmita mustikka tahrat eikä kadonneet vaatteet. Ehdotappas pk:lle että löytövaatteet on hoitajien takana ja jokainen voi kysellä kadonneita tuntomerkkejä vastaan. Vaatteet joita ei ole esim.kuukauteen kyselty voi...
  11. ToDieFor

    Tulipa paha mieli aamupalapöydässä! :( Mies syyttää minua maailman itsekkäimmäksi olioksi

    Ensimmäiseksi tuskin maidolla on mitään tekemistä asian kanssa, vaan teillä on niin tulehtuneet välit että kuittaillaan kaikesta mistä vaan aihetta keksii?? Jos ero tulossa, todella surullista että sisarukset erotetaan toisistaan..
  12. ToDieFor

    HuOmenta !!!

    Good morning palsta! Huomenna varmaan töihin sitte ku poika ei oo enää kuumeinen. Plaah..Väsyttää valmiiksi.. Alkas olla kesäloman paikka..Onneks on hiihtoloma aika kohta =)
  13. ToDieFor

    mitä ruuaksi

    Mutta aloittaja ei taida pystyä EILISTÄ keittoa tekemään niin jos hernari maistuu ni voit tehdä tämän päiväistäkin..
  14. ToDieFor

    mitä ruuaksi

    Eilistä hernekeittoa ja ehkä pannaria jos jaksan hakee munia kaupasta.
  15. ToDieFor

    Tatuoinnit eivät ole enää trendikkäitä!

    Kyllä mua kaduttaa. Varsinkin töissä ku muilla ei ole ja eräs on kukittanut itsensä kaikin sateenkaaren värein olkapäistä rinnuksiin..Onneks jalat ei näy..:snotty:
  16. ToDieFor

    no saako miestä lyödä synnytyksessä

    Kaveri tirpaisi miestään kun se kysyi että "sattuuko tuo muka nuin paljon"...
  17. ToDieFor

    Nyt tuota pirun kierukkaa ei edes oteta pois :(

    Mulla kierukka alkoi pistämään ja oma tk jossa kierukka laitettiin alkoi inttää että se on normaalia ja oisin saanut tarkastusajan melkein kk päähän. Kävin yksityisellä jonne pääsin samalla viikolla soitosta ja kierukka olikin jo vaikea ottaa pois kun oli likunut melkein kokonaan...
  18. ToDieFor

    ihanaa kun alkaa hiukset kasvaa taas tervettä

    Enpä uskaltas! =)
  19. ToDieFor

    Pari kysymystä lapsiperheille ruokailusta.

    Meillä on aika helpot lapset, syövät melkein kaikkea. Jos ei tykkää, ei ole pakko syödä mutta maistellaan. Sitten odotetaan seuraavaa ruokaa. Leipää saa vaikka ei syö kaikkea, mitään ei ole pakko syödä loppuun jos ei jaksa tai halua. Välipaloja ei ole joten siksikin varmaan maistuu hyvin.
  20. ToDieFor

    Mielipiteesi keittiön hinnasta?

    Kannattaa kilpailuttaa!! Me rempattiin kylpyhuone ja samanlaisilla kalusteilla ja laatoilla kolmen eri liikkeen hintaerot oli melkein tuhat euroa! Joskus myös kannattaa ostaa kalusteet (jääkaappi,liesi) muualta mistä ottaa kaapit. Pakettitarjoukset on monesti kalliimpia kuin erikseen ostettuna.

Yhteistyössä