Hakutulokset

  1. ToDieFor

    Joku hiton paha karma seuraa tätä perhettä..

    Mies lähti eilen isäsä luo ja takaisin ajaessa joku tuli kolmion takaa kylkeen sellasta vauhtia että auto lensi ympäri ja törmäsi valotolppaan. Auto on niin rutussa että menee lunastukseen. Mies oli yön kotona, en oo uskaltanu nukkua yhtään kun tarkkaillut sen vointia (löi päänsä). Nyt sain sen...
  2. ToDieFor

    Pistäkää parastanne ja keksikää mulle diagnoosi :)

    Oireet kestäneet pari kk: Väsyttää, vaikeuksia pysyä hereillä enää yhdeksän jälkeen. Nukahdan ihan väkisin ja mies ei meinaa saada mua hereille että menisin sohvalta sänkyyn. Väsymys ei ole masennus tyyppistä vaan fyysistä väsymystä ja nukahtelua. Menkat tulee miten sattuu vaikka syön...
  3. ToDieFor

    Taas meidän kohdalla mokataan..

    Lapsi sai joululahjaksi luistimet ja miehen kanssa lähtivät nyt niitä kokeilemaan niin pakkauksessa oli kaksi vasemman jalan hokkaria.. Kuittia ei ole tallessa, joten liekkö kauppa tekee asialle mitään.. Pitäskö laittaa s-postia suoraan valmistajalle mielummin? Miten musta tuntuu että meidän...
  4. ToDieFor

    Sain potkut..

    Perjantaina kerrottiin että kunta vaihtaa nyt perhetyöntekijän sosionomiin (itse olen lh). Mulla ois mahdollisuus kouluttautua työn ohella itsekkin ja saisin pitää työpaikkani, mutta kieltäydyin.. Lähen sitten osastoille keikkailemaan.. Melkonen muutos kun saanut tehdä ma-pe 8-17 töitä ja nyt...
  5. ToDieFor

    Valokuvat seinällä..

    Meille on kertynyt lasten ja muita perheen kuvia vähän joka huoneeseen ja erilaisiin mustiin, valkoisiin, hopeisiin ja puisiin kehyksiin. Minusta meidän kotiin ei sovi valokuvat hyllyille tai lipastojen päälle. Näyttää niin mummomaiselta jotenkin..Ajattelin laittaa ne kaikki samalle seinälle...
  6. ToDieFor

    Ei mee putkeen..

    Mulla on maailman typerin kämppä, ihan paska ostos, kadun koko ikäni tätä typerää asuntoa. Mies ei ala myymään ja sekin on ihan tyhymä ku ei tajua miten typerä tämä idiootti asunto on.. Vaihdoin kaikki huoneet ja järjestykset (keittiö on paikoillaan) ja voi vidu tästä tuli entistä huonompi enkä...
  7. ToDieFor

    Anna mielipiteesi huone järjestelystä!!

    Meillä on kaks makkaria ja hillittömän suuri olohuone jossa vain toisessa päädyssä ikkuna. Vanhemmilla yks makuuhuone ja muksuilla toinen. Tyttö täyttää kohta 8-vuotta ja pyysi lahjaksi omaa huonetta.. Jakaa huoneen 4v pikkuveljen kanssa. Nuorempi kömpii meidän väliin nukkumaan joka yö ja mies...
  8. ToDieFor

    Vielä yks kysymys pannacottasta

    Tai miten se kirjoitetaan. Jos teen sen jo nyt ja se on jääkaapissa tarjoiluastioissa huomiseen iltapäivään ni jähmeettyykö se liikaa tai voi muuten mennä huonoksi?? Alla maidoton maustekerma ja päällä mansikka jäädyke. Pistin jo kinkun väärin uuniin ja poltin piirakat ni tämä sais jo onnistua..:p
  9. ToDieFor

    kananmunalle allergiset!

    Miten on oireillut? Lapsellani on maitoallergia, suklaa-kaakao-pähkinä-tomaatti-ja porkkana-allergiat. Nyt on syönyt piirakoita ja munavoita ja silmät on punaiset, vetiset ja kutiaa, hieroo ja räpyttelee silmiään jatkuvasti?? (muna-voi sis.kasvismargariinia ja kananmunaa ja piirakat on kaupan...
  10. ToDieFor

    Lapsi olisi voinut kuolla tänään. Tekisitkö valituksen lääkäristä..

    Menimme neli- vuotiaan kanssa neuvolan lääkärin lähetteellä tänään lasten polille maitoallergia tutkimuksiin. Kotona olen pitänyt syksyn ajan ruokapäiväkirjaa oireineen. Itse allergiaoireet alkoivat 7kk iässä, mutta tässä on paikkakunta ja lääkärit monesti vaihtuneet ja diagnoosi on jäänyt...

Yhteistyössä