Hakutulokset

  1. J

    The Esikoisesta Haaveilevat VOL 14

    moikka kaikille! hirveä plussapuhuri taas täälläkin käyny :) kohtahan täällä ei enää ole ketään... :) olkoon se 2014 meijän vuosi <3 hyvää syksyä :) ps. meille tulee tyttö :) jjennaa- ja mötö 23+3
  2. J

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

    riiliina musta toi on selkee haamu.. viivanpaikat ei mun muistaakseni näy kunnolla kuin itselle jos oikein tarkkaan tuijottaa.. ja ton nyt näkeekin jo näytön takaakin ja kuvalla otettuna joten luonnossa avrmasti paljon tummempi :) <3 voithan kokeilla jollain muulla testillä vielä?
  3. J

    The Esikoisesta Haaveilevat VOL 14

    moikka kaikki pitkästä aikaa... Nanna-87 mä sain oman positiivisen r-testini viikko ennen oletettuja menkkoja eikä oireita ollu.. aluksi viiva oli todellakin sellainen että itse vain näin sen ja luulinkin viivan olevan vaan viivanpaikka (tein mammaksi.fi-sivuilta tekemälläni testillä) laitoin...
  4. J

    ****Plussanneiden raskausoireketju****

    oireet ennen testiä: ei oikein muuta kuin jonkun verran ilmavaivoja.. (testasin noin viikko ennen oletettuja menkkoja plussan) plussan jälkeen: -aivastelu - HIRVEÄ pahoinvointi ekat 3kk - vessassa ramppaaminen - navan alapuolelle on ilmennyt tummia karvoja -rintojen kasvu -...
  5. J

    Helmikuun Helmet 2014 *Elokuussa*

    meillä siis vaihtui viimisen kerran tuo LA ja nyt se palaa takaisin eli LA 2.2.14 jos joku viitsii vaihtaa niin kiitos paljon :) jjennaa- ja mötö 14+1
  6. J

    Helmikuun helmet 2014 *heinäkuussa*

    katrinainen joo on mulla ollu veritulppa.. :) vauvahaave ei ole keskenmenoa ollu, mutta raskautta yritetty vuosi, ja pari kemiallista siinä sivussa, tälläkin hetkellä kuulun riskiryhmään reuman ja veritulpan takia.. joten ei tää helppoa mullakaan ole... mutta mä ennemmin asennoidun elämään...
  7. J

    Helmikuun helmet 2014 *heinäkuussa*

    täällä käyty eilen taas kättärillä ja määräsivät noita klexane ruiskuja veritulpan ehkäisemiseks... otettiin ultra ja sain hetken kuunnella sydänääniä... tosin meijän asukki oli pienempi mitä neuvolasta sanottiin ja 10+3 sijaan meillä onkin tänään vasta 9+6 ja laskettu aika muuttui näin ollen LA...
  8. J

    Helmikuun helmet 2014 *heinäkuussa*

    miss_piggy mä pyydän anteeksi jo etukäteen tätä mun tekstiä... mä oon nyt jo pidemmän aikaa seurannu mitä sulle kuuluu ja miten sulla menee mut mua ottaa älyttömästi hermoon se että sun jokaisessa viestissäs anant ilmi sun keskeytyneen keskenmenon,.... eiköhän jokainen meistä jo tiedä että sulla...
  9. J

    Helmikuun helmet 2014 *heinäkuussa*

    mulle voi vaihtaa LA 2.2.14
  10. J

    Ekat raskaus oireet??

    plussasin noin kuukausi sitten eikä oireita ollut yhtäkään niinkuin muissa "kuvitelluissa" kierroissa :D päätimme lopettaa yrittämisen ja kaapissa oli yksi testi jäljellä ja plussahan sieltä pärähti :D tosin ennen plussaa olin sanonut että otan oireet kun oireet jos vain tulen raskaaksi, ja nyt...
  11. J

    The Esikoisesta Haaveilevat VOL 14

    tänne ei mitään ihmeellistä.. eka neuvola käyty, samoin ku kättärillä varhaisultra... kaikki hyvin ja painoa tullu +3kg.... mitenkäs tänne? ainakin paöjon plussanneita ja lista senkuin pienenee :) toivotaan että kaikki saisi nyt sen oman plussan siihen tikkuun ja sen myötä sen pienen käärön...
  12. J

    Helmikuun helmet 2014 *kesäkuussa*

    mulla alkoi pahoinvointi pari viikkoa sitten eli viikkoja tais olla kasassa 6+jotain ja jatkuu edelleen...
  13. J

    Helmikuun helmet 2014 *kesäkuussa*

    apr17 mulla aivan sama tilanne.. meillä ei makkarissa peittoja ole heiluteltu mun ovulaation jälkeen kuin kaksi kertaa ja kohta poksahtaa rv8... sama että mun mielestä ukko haisee tosi pahalle.. ja sen hengitys... hyi kamala... saas nähä kumpi tulee...
  14. J

    The Esikoisesta Haaveilevat VOL 14

    musta toi taulukko on kiva :)
  15. J

    Helmikuun helmet 2014 *kesäkuussa*

    täällä alkanu KAMALA pahoinvointi.. yäk...
  16. J

    The Esikoisesta Haaveilevat VOL 14

    mayinka no vuoden verran me yritettii melkee päivälleen tasan ni eiks se sillon oo yk12?
  17. J

    The Esikoisesta Haaveilevat VOL 14

    aihh :D
  18. J

    The Esikoisesta Haaveilevat VOL 14

    mayinka siis mun tarkotuksena oli pyytää anteeks sitä että ITSE kirjoitin väärin tonne.. oon pahoillani jos otit ton jotenkin niin että syyllistin sua tässä....
  19. J

    The Esikoisesta Haaveilevat VOL 14

    siis anteeks plussasin 24.5 enkä neljättä :D
  20. J

    Helmikuun helmet 2014 *kesäkuussa*

    meillä työnimi on Mötö :) hihh

Yhteistyössä