Hakutulokset

  1. Glenn.

    Keskustelua: Semper gluteenittomat murot

    mie olin katsovinani, että siinä luki gluteeniton mallasuute ohrasta. Eikö se sitten käy taviskeliaakikolle?
  2. Glenn.

    Hei te, joilla on ollut raskausajan diabetes!

    Mulla on ollut RD kummassakin raskaudessa. Ensimmäinen käynnistettiin 39+ viikolla. Toinen synnytys lähti käyntiin itsekseen ja lapsi syntyi 40+0. Kummatkin lapset on syntyessään olleet alle kolmekilosia. Se että on RD ei automaattisesti tarkoita sitä, että synnytys käynistettäisiin viikkoa...
  3. Glenn.

    Minkälaista säätöä teillä on ekaluokkalaisen kanssa?

    Meillä on lapsi vasta muutamana aamuna lähtenyt "yksin" kouluun. Eli silleen, että olen lähtenyt jo töihin, ennen kuin ekaluokkalainen herää ja vienyt nuoremman mennessäni päiväkotiin. Toinen vanhemmista on ollut yövuoron jäljiltä nukkumassa. Meillä vanhemmilla ei ole sattunut vielä yhtäaikaisia...
  4. Glenn.

    Minkälaiset verhot olohuoneseen?

    Joko en laittais verhoja ollenkaan. Tai sitten lamellit. Sulla on niin paljon ikkunaa tuossa, että en oikein tiedä, että miten verhot sais asettumaan nätisti.
  5. Glenn.

    Häätilassa vain yksi wc, monelleko riittää?

    Aikalailla alimitoittettua on kyllä, jos yhdellä vessalla mennään. En millään usko, että monikaan miehistä lähtee kuseksiin ulos puku päällä. Mites ne asuntoautot, kenen ne on? Ei kai häävieraiden? Ette mitenkään vois harkita jotain muuta häätilaa?
  6. Glenn.

    EpiPen lapselle? Kokemuksia?

    Niin. Epipen annetaan kun on hätä.
  7. Glenn.

    EpiPen lapselle? Kokemuksia?

    Saako udella miksi sinua pohdituttaa tällainen asia?
  8. Glenn.

    EpiPen lapselle? Kokemuksia?

    Se ei ole mikään ennaltaehkäisevä tai seku vain annettava pistos. Epipen annetaan vain, kun on hätä. Silloin, jos huomaat lapsen saaneen (??!) allergisoivaa ainetta ei pistosta automaattisesti anneta. Vain jos on hätä. Epipen on kuitenkin adrenaliini, joka vaikuttaa keuhkojen, sydämen ja...
  9. Glenn.

    Mitä ruokaa tekisin huomenna?

    Tee lindströmminpihvejä:p
  10. Glenn.

    Mitäs teillä on syöty tällä viikolla?

    Lindströmminpihvejä ja muusia makkarakeittoa paistettuja maivoja ja muusin jämät jotaki makaroonihässäkkää on ilmeisesti mies ja lapset syöneet tänään
  11. Glenn.

    Esikoulusta kysymyksiä

    Hitsi joo, eskari muuttu pakolliseksi. Olis kyllä aika raakaa lapselle, mennä ensin aamuksi eskariin ja siitä illaksi hoitoon:|
  12. Glenn.

    Esikoulusta kysymyksiä

    Täällä on sellainen toive, että niinä päivinä, jolloin lapsi hoidossa iltavuorossa hän pitäisi eskarista vapaapäivän juurikin ylipitkien päivien vuoksi.
  13. Glenn.

    Esikoulusta kysymyksiä

    Mulla on lapsi nyt eskarissa joka järjestetään koululla. Myös aamu-ja iltapäivähoito tapahtuu koululla. Lasten ei siis tarvitse vaihtaa paikkaa päivän aikana. Mitä tehtäviin tulee, niin suoranaisia tehtäviä kirjasta tehdään ilmeisesti aika vähän. Pääpaino on sosiaalisten taitojen ja ryhmässä...
  14. Glenn.

    EpiPen lapselle? Kokemuksia?

    Mitä tarkoitat lapsen reakoinnilla? Jos tulee tilanne, että pitää käyttää epipen, silloin pitää mennä myös heti lääkäriin tai lähimpään sairaalaan tarkistuttamaan tilanne. Minun lapselle on kerran annettu adrenaliinipiikki ensihoitohenkilökunnan toimesta. Nykyisin hänellä kulkee sellainen...
  15. Glenn.

    Olen lopettamassa imetystä kokonaan 7kk ikäiseltä vauvalta, tarviiko tuon ikäienn kuitenkin vielä pullon yöllä?

    Jos vauva itkee yöllä nälkäänsä, niin sitten annat sille maitoa yölläkin. Kyllä sitä huomaa, milloin itkee nälkää ja milloin läheisyyttä.
  16. Glenn.

    Miten työpaikka suhtautuu jos paljon pois lapsen flunssan takia?

    Kyllähän siihen nyt kaikki vähän nihkeästi suhtautuu. Ainakin omissa ajatuksissaan.
  17. Glenn.

    Mikä on sopiva rangaistus jatkuvasta myöhästelystä?

    Laita lapsen puhelimeen hälytys, milloin pitää lähteä kotiin. Voi tosiaan olla, että kaverin kanssa touhutessa unohtaa ajankulun. Joku 10 minuutin myöhästyminen vois tosiaan vaikuttaa tältä.
  18. Glenn.

    Auttakaas ny valitsemaan puhelin.

    Mie oon kyllä ihan suosiolla laittanu puhelimen aina yöksi laturiin. siinähän se latailee samalla ku nukun. En ole nähny tuossa ongelmaa. Tarkistimpa juuri, että akkua on 62% jäljellä. Aamulla olen sen noustessani laturista ottanu.
  19. Glenn.

    Auttakaas ny valitsemaan puhelin.

    Mulla on samsungin trend + Ei se nyt mikään kauheen "hieno" ole. Mutta oon saanu puheluni sillä soitettua ja viestit lähettyä. Lisäksi nettiä voi selailla. Niin, ja tällaisen saa satasella.

Yhteistyössä