Hakutulokset

  1. aroon

    Syyskuun söpöläiset <3 - Syyskuussa ** MEIDÄN KUU**

    Mulle voi päivittää iäksi 22. :) Huomenna 38+0 ! Oon jo nyt ihan sairaan kärsimätön en tiiä miks :D kaikkia ässiä on tullu tehtyä tasasesti koko raskausajan joten niille nyt ihan sama, nännejä hieromalla saa supistuksia mut ei ne synnytyssuppareiksi muutu x) no nukkuminen on nyt vaikeutunu ja...
  2. aroon

    Syyskuun söpöläiset <3 - Kesäkuussa

    Mistäs kaikesta sitä kirjottas.. Hiustenvärjäys: oon kerran värjännyt juurikasvun piiloon (musta väri) ja ehkä vielä toisen kerran jos pahaksi pääsee.. latvoille ois kiva tehä jotain, ne on vähän vaaleemmat kun muut hiukset ja ei varmaan oo niin paha ku ei päänahkaan joudu väri. Töistä...
  3. aroon

    Syyskuun söpöläiset <3 - Toukokuussa

    Tähän asti saanu olla kotona, mut nyt meen työkokeiluun kesä-heinäkuuksi päiväkotiin ja esikoinen 1v8kk menee pph:lle siksi aikaa :) Innolla odotan, raskaus ollut pääosin ongelmaton ja päivät on vaan 6h ja täysin yksin ei vastuuta lapsista minulle jätetä. Menen tutustumaan alaan kun sosionomin...
  4. aroon

    Syyskuun söpöläiset <3 - Toukokuussa

    Saa päivittää poikalupauksen :heart: Melkonen shokki oli ku jalkovälissä näkyki jotain ylimäärästä.. :D Olin ihan varma tytöstä. Äiteellä 4 tyttöö, mulla ja siskolla tytöt ja nyt pitäs osata tommosta hoitaa ;D Mieshän tietenki tykkää :) 20+0 ja 309g paino. Näytti siskoltansa mut ei saanu...
  5. aroon

    Syyskuun söpöläiset 2014 <3 *huhtikuussa*

    Joo dementiaa on.. nimittäin unohdin tällä viikolla nimittäin kahtena peräkkäisenä yönä avaimen oveen roikkumaan !! Onneksi kerrostalon alaovi menee yöksi lukkoon ja naapurit on kaikki melkein mummeleita mutta silti hei.. :D Tasan viikko rakenneultraan uuuuugh. Ja maanantaina neuvola...
  6. aroon

    Syyskuun söpöläiset 2014 <3 *huhtikuussa*

    Mitä sitä sepustais.. Kaikki tulee kertoiltua fasen puolella. No ainaki Rakenneultra 9.5. Ja sukupuoli kysytään jos näkyy :) Mies sanoo että poika se on, esikoinen tyttö.. nii varmaan ;D Mahaa ei näy vielä yhtään ja paino ei oo noussu enkä liikkeistä oo varma.. ehkä muutaman hipasun tuntenu...
  7. aroon

    Syyskuun söpöläiset 2014 <3 *helmikuussa*

    Mut vois sittenki siirtää päivällä taaksepäin eli 26.9. Se lukee neuvolakortissa ja lääkärineuvolassa ultrassa tuli sama päivä joten sillä mennään<3 Ja sen poikaolon vois ottaa pois :D Sitä pahoinvointia kesti niin vähän aikaa ja muutenki.. eiköhän sieltä toinen tyttö tuu :D meijjä äiteellä 4...
  8. aroon

    Syyskuun söpöläiset 2014 <3 *helmikuussa*

    Mä taidan päästä koko raskauden ilman oireita niinku esikoisestaki.. ei kerrassaan mitään ! paitsi se viikon kestävä öklötys joka oli muutama viikko sit. Ylihuomenna lääkärinla ja mies ei luultavasti pääse (armeijan takia) mut toooivottavasti tulis hyviä uutisia. Kissojen laatikot putsaan...
  9. aroon

    Syyskuun söpöläiset 2014 <3 *helmikuussa*

    Huomenna eka neuvola ja perjantaina lääkärinla.. niin epäuskoinen olo koko raskaudesta että murr ! Viikon verran oli etomista pari viikkoa sitten ja nyt vaivaa vaan nälkä useammin.. no sitä perjantaita odotellessa.. ja mies ei pääse mukaan armeijan takia.. jos siellä huonoja uutisia kuuleekin...
  10. aroon

    Syyskuun söpöläiset 2014 <3 *helmikuussa*

    NYT alko sit kunnon pahoinvointi ! Tänään oksensin ekaa kertaa ja olo on nyt jäätävä.. Joo ja esikoisen aikaan ei ollut pahoinvointia ollenkaan missään vaiheessa. Joten poikaolo.Väsymystä täällä on ollut viikon pari ja seurana touhukas 1v4kk taapero ja mies armeijassa joten todella väsyttävää on...
  11. aroon

    Syyskuun söpöläiset 2014 <3 *helmikuussa*

    Esikoinen tärppäs ekasta kierrosta kun pillerit jätin pois. Olin kyllä aloittamassa pillereitä kk-parin päästä uudestaan ja tein varmuuden vuoksi testin.. noh.. 3+ näytti digi :D Hämmentyneitä mutta iloisia oltiin. Tää tärppäs ekasta yrityskierrosta kans kun oli vaan kumi käytössä esikon...
  12. aroon

    Syyskuun Söpöläiset 2014 -tammikuussa-

    Ole hyvä vaan Aniko ;D
  13. aroon

    Syyskuun Söpöläiset 2014 -tammikuussa-

    Kauhee flunssa iski ja en yhtään ajatellu ku IBUMAXIN nappasin! Saiko niitä alussa syyä ja onko vaarallista? Mullaku ei panadol mihinkään auta ja muutenkaan en helposti lääkkeitä syö.. Nyt oli pakko ku joka paikkaan koskee.. Ollu tosi voimaton olo jo ainaki viikon ja ruoka ei maistu ei...
  14. aroon

    Syyskuun Söpöläiset 2014 -tammikuussa-

    Hävettää nämä mielialanvaihtelut.. Kauheeta murjotusta ja aggressioita pienistäkin asioista ja sit alkaakin samassa nauramaan.. Ei ymmärrä ei x) Eilen jomotti alavatsaa ja tottakai piti pelätä pahinta.. Mutta ei ainakaan verta näy. Päälle 3 viikkoa pitäisi vielä jaksaa ensimmäiseen neuvolaan...
  15. aroon

    Syyskuun Söpöläiset 2014 -tammikuussa-

    Mut voi kans lisätä aroon/21/2./KAKS ja laskettu voi olla alustavasti 27.9 mutta saattaa muuttua. Laskettu sama päivä kuin esikoisen syntymäpäivä :D Ruoka ei maistu kyllä yhtään.. muutama suupala ja sit alkaa tökkii vaikkei varsinaista pahoinvointia ookkaan.. painokin jo vähän tippunu...
  16. aroon

    Syyskuun Söpöläiset 2014 -tammikuussa-

    Huaaah.. muutaman päivän sivusta seuranneena.. liitytään nyt alustavasti joukkoon ! :) laskujen mukaan 4+4/4+6 menossa eli syyskuun loppuun menee laskettu. Viikonloppuna tuli jo 2-3 viikkoa digiin ja sitä ennen pari normiplussatestia ja tosi vaikee tätä on uskoo ! :D ekasta yrityskierrosta...
  17. aroon

    Herääkö kaikki taaperot kello 06:00?

    Ahh päälle 1 vee nukku viime yönä 21-10.30<3 yleensä herää 7 aikaan mikälie neitillä ollunna :D
  18. aroon

    Paljonko teidän 1-vuotiaat nukkuvat yö- ja päiväunia?

    Yöunia nukkuu n.10 h ja joskus nukkuu tunnin päikkärit ja joskus ei ollenkaan. Tuntuu aika vähältä mut ilonen kyllä on eikä kärttysä..
  19. aroon

    Onko liukuvärjäys nyt muotia?

    Mulla on mustat hiukset ja latvat kirkkaan violetit ;) ei kyllä voi vahingossakaan juurikasvulta näyttää ;D en välitä onko muotia mut antaa nyt olla niin pitkään kuhan kyllästyn ;)

Yhteistyössä