Hakutulokset

  1. mmily-

    Tammikuun tuikkeet 2016 ¤¤ toukokuussa ¤¤

    Huomasinkin jo vastauksen tuota facebookkia koskien :)
  2. mmily-

    Tammikuun tuikkeet 2016 ¤¤ toukokuussa ¤¤

    Heipparallaa! Minäkin aattelin tulla tänne huutelemaan viimein! Tosiaan mmily, 21vuotias ja toista lasta nyt odottelen. Laskurin mukaan laskettuaika olis 18.1.2016 ja viikkoja löytyis nytten 5+6 :) TAYS olisi meikäläisen synnytyssairaala. Pidetään peukkuja että meillä kaikilla pysyy pienet...
  3. mmily-

    ~~ Elokuun 2013 Ihmeet elokuussa ~~ MEIDÄN KUU!

    Täälläkin ollaan mammauduttu :) Tyttö syntyi 2.8 klo 21.54 :) Painoa 3210g ja pituutta 50cm. Joutui tosin osastolle, veren happiarvot oli hieman liian matalat ja tulehdusarvot nousi.. Nyt antibiooteilla, toivotaan että pieni pääsis keskiviikkona kotiin :) Synnytys meni hirveen hyvin...
  4. mmily-

    ~~ Elokuun 2013 Ihmeet elokuussa ~~ MEIDÄN KUU!

    Täällä kellotellaan kanssa. Eilen meinattiin jo lähteä, mutta kun synnärille soitin siellä vaan käskettiin kuivasti vielä odottelemaan. Nukkuminen oli yöllä lähinnä haave ja neuvolaankin soitin, etten tuu tänään kun väsyttää niin hirveästi. En vaan millään viitsis liian pitkälle lähtöä...
  5. mmily-

    ~~ Elokuun 2013 Ihmeet heinäkuussa ~~

    Täällä on (ihme ja kumma) supistellut kipeästi koko aamun! Nyt hirveä tutina, että joskos kohta tapahtuu :) Täytyy varmaan vähän siivoilla ja laittaa äkkiä paikkoja järjestykseen!
  6. mmily-

    Loppupuoliskon masukuvat2. rv.21 eteenpäin

    38+5! Alma vois tulla jo pihalle! :heart:
  7. mmily-

    ~~ Elokuun 2013 Ihmeet heinäkuussa ~~

    Äippäpolilla tuli käytyä tänään. Paikat auki lähes 3cm, mutta kanava ei oo siitä viimekertaisesta 2sentistä lyhentynyt juurikaan. Painoa arviolta 3 kiloa tytöllä :) Asento vähän kyseenalainen kun välillä tarjoaa jalkoja ensin, välillä pyllyä. Täytyy vaan toivoa että tositoimien alkaessa olis...
  8. mmily-

    ~~ Elokuun 2013 Ihmeet heinäkuussa ~~

    PikkuNeloselle isot onnet ! Ja Jaaninolle jaksamisia, tietysti :/ Täälläkin ollaan yhä ja odotellaan. Kamala väsymys vaivaa ja kivuttomia supistuksia tulee joka päivä enemmän.. Silti oon kyllä jaksanut viikonloppuna kökkiä vattupusikoissa, että sais vähän ees marjoja pakkaseen talveks :)...
  9. mmily-

    ~~ Elokuun 2013 Ihmeet heinäkuussa ~~

    Jooh, olipas suihkureissu. Se tunne kun sheivailet kaikessa rauhassa alapäätä ja sieltä tuleekin golfpallonkokoinen limaklöntti. Limatulppahan se tais irrota. Nyt vaan vähän hämärää että meinaako se nyt sitten jotain, vaiko ei? Oon kyllä jo ihan päättänyt, että meen ensviikolla...
  10. mmily-

    ~~ Elokuun 2013 Ihmeet heinäkuussa ~~

    Mussukalle hirmuisesti onnea! Just sain puhelun taysista, ja alatiesynnytystä suositellaan! Jotenkin tosi helpottunut olo, ei tarvii jännittää enää yhtään niin paljoa jos synnytys käynnistyykin. Muuttujiahan saattaa aina tulla, mutta pyrin saamaan vauvan luonnollista reittiä pihalle ;D
  11. mmily-

    Loppupuoliskon masukuvat2. rv.21 eteenpäin

    Tuossa olis meikäläisen 35+5 masu. Uus kuva pitäis ottaa, on sen verran valahtanut nyt!
  12. mmily-

    ~~ Elokuun 2013 Ihmeet heinäkuussa ~~

    Catida, Ei se mun mielestä niinkään paljoa sattunut, mitä mulle oltiin puhuttu etukäteen. Jännitin sitä aika paljon just sen takia kun mua oltiin sitten ehkä jopa ''peloteltu'' sillä miten kipeää tekee. Epämiellyttäväähän se kyllä oli, mutta ei ne kuitenkaan vauvaa väkisellä yrittäneet kääntää...
  13. mmily-

    ~~ Elokuun 2013 Ihmeet heinäkuussa ~~

    Tulipas käytyä TAYSissa ulkokäännätysyrityksessä. Eipähän tuo kyllä onnistunut, mutta samaan syssyyn päästiin magneettikuvaukseen kuvaamaan onko lantio riittävän tilava perätilasynnytykseen. Kuitenkin mieluiten alateitse punnaisin vauvan pihalle, jos suosittelevat sitä meikäläiselle...
  14. mmily-

    ~~ Elokuun 2013 Ihmeet heinäkuussa ~~

    Pippurihäntä, Eipä tuohon protskuun oikein mitään sanottu.. Kerran oon käynyt jo verikokeissa, muttakun niissä ei oo kuitenkaan ollut mitään, niin ovat vaan antaneet olla..
  15. mmily-

    ~~ Elokuun 2013 Ihmeet heinäkuussa ~~

    36+0 neuvolakuulumiset: pissa: proteiinia edelleen +/- Hb: 102 (siitä huolimatta, että oon ottanut rautaa 2x päivässä, pöh) RR: 137/77 Vauva: pt, perjantaina TAYSissa käännätysyritys, jännittää kyllä aika paljon ja ajattelin pakata sairaalakassinkin mukaan varuksi.. Mulla masu huutaa...
  16. mmily-

    ~~ Elokuun 2013 Ihmeet heinäkuussa ~~

    Nyt kaduttaa eilinen laiskuus. Koko aamu mennyt siivotessa, tänään neukusta tullaan kotikäynnille. Onneks on pullaa tätille :---D
  17. mmily-

    ~~ Elokuun 2013 Ihmeet heinäkuussa ~~

    Mepäs käytiin tänään neuvolalääkärissä :) Alma se vaan tykkää olla pää ylöspäin, joten TAYSista tulee kutsua käännätykseen. Tosi ikävää :c Pissassa oli taas vähän proteiinia, saapas nähä lykkäävätkö ne antibiootit.. Muuten kaikki hyvin, masu kasvaa ja vaivat vaan pahenee :D Mily & Alma 35+0
  18. mmily-

    Facebook.. kuvat

    Jooh. Ehkä niistä ei vaan pidetä?
  19. mmily-

    ~~ Elokuun 2013 Ihmeet kesäkuussa ~~

    Silläpä oon itsekin yrittänyt listailla nuita kassin sisältöjä, kun sairaalaan on matkaa päälle tunti, eikä meillä ole omaa autoa joten kaiken ''elintärkeän'' pitäis lähteä matkaan aika lailla heti. :D Nyt eteisen seinällä roikkuu iso ''MUISTA''-lappu, tosin huomasin etten edes omista...
  20. mmily-

    ~~ Elokuun 2013 Ihmeet kesäkuussa ~~

    Kauhistus! Oon ihan unohtanut tänne hehkuttaa, että meille on tulossa tyttö! Tässä olis jo aivan kypsä synnyttämään, mutta parempi olis jos vaavi vielä muutaman viikon olis masussa ;) Viikkoja nyt siis 34+3 Viimeviikolta hirveät neuvolatraumat, siellä kun oli neukkutädin sijaisena eräs...

Yhteistyössä