Hakutulokset

  1. K

    fjonga?paikalla,enään?

    palstaileeko enää?jos oot kuulolla ni vastaappa ;)
  2. K

    siis mitä v*ttua

    kertokaa ny viisaammat hei että mitä ex pirinisti voi vetää että mä en tänä päivänä "muka" huomaa mitään?? ja siis mä tosiaan tiiän mitä ex pirinisti tekee tai käyttäytyy mutta nyt oon jo avuton,miten se uus muotihuume vaikuttaa ja mite sitä otetaa??mä siis epäilen mun miestä jonku aineen...
  3. K

    tänne jää melkein yhtä hyvin koukkuun ku fB:hen..

    Fb:stälähin nykiin ja nyt oon täällä ku ei oo muutakaan,apua,menny monta vuotta pois täältä mutta jotenki taas eksyin tänne.. hih.. .D
  4. K

    mikä musa uppoaa teille?

    mulle,janne tulkki,jari sillanpää,janne hurme,arttu wiskari..jne jne..kotimainen yleensäkin,saa linkitää jota lempparia :)
  5. K

    miks juustoraaste säilyy avattuna vain muutaman päivän?

    eihän juustoviipaleetkaan mene pilalle muutamassa päivässä? =) mulla on ollu avattu juustoraaste jääkaapissa jo kohta 2 viikkoa niin vieläköhä sitä voi käyttää? :ashamed: epähuomiossa jääny sinne piiloon :|
  6. K

    leipurit,jelppiä!!

    oon tekemässä sellasta juustopiirakkaa/torttua sellasella keksipohjalla niin sen ohjeen mukaan marjat tulis vasta viimesenä sen juustosysteemin päälle mut onnistuuko se jos laitan ne marjat sen keksipohjan päälle ja sit viimesenä sen juustojutun? :D olikoha kauhee epäselvä kyssäri :D
  7. K

    missä kirppari on??

    mitä täällä on tapahtunut? mistä sinne kirpparille pääsee?
  8. K

    millasia tatskoja teillä on?

    mä haluaisin uuden tatskan mut en oikee tiiä millasen :/ tuoho sääreen ajattelin laittaa,mietin et oisko tyhmä jos siinä ois kiinalaisilla kirjaimilla se usko,toivo,rakkaus..tai onko se ny logo vai mite se sanotaan :ashamed: :D
  9. K

    G: ostatko ALE ruokaa?

    siis juuri näitä esim. Prisman -30% ruokia? itsellä tulee ostettua paljonkin jos on jotain sellasta mitä meillä syödään =) ku mä en vaan ymmärrä et joitakin hävettää ostaa noita :o :/ miksi ihmeessä? kyllä kai mä ostan mielummin edullisesti jos sitä vain on tarjolla,samaa...
  10. K

    onko kukaan koskaan ollut seurakunnan perheleirillä?

    missä olette olleet ja mitä siellä tehdään? =) kalevassa oli vaan pikku juttu yks päivä et sellasia järjestetään niin heräs mielenkiinto :)
  11. K

    vieläkö teillä lapset käyttää kalsareita/sukkahousuja?

    siis tollaset leikki-ikäset lähinnä? on se vaa kumma et vaikka lapsia on useampi niin silti tuntuu et niitä ei osaa koskaa pukea oikeen :ashamed: aika lämmintähän tuolla ulkona kuitenkin jo on.. :/
  12. K

    millo mennää ulos,saako mennä ulos,mä haluan ulos...

    klo: 07.00 alotti lapset tän jankkaamisen,poika lähinnä. no puin ulos ne ja meni 10min. ku ne prkl märisee tuolla oven takana et he haluaa sisälle |O :kieh: saatana,nyt ollaanki sitte sisällä loppu päivä,eihän siellä ulkona herttinen voi olla,siellähä saa vielä happimyrkytyksen |O joha...
  13. K

    lapset ei pelkää tahroja/likaantumista...

    sanottiin eräässä pesuaine mainoksessa,meidän lasten kohdalla tää ei ainakaan pidä paikkaasa :whistle: miten nuista onkin tullut nuin tarkkoja?? :o vaikka mä olen pikkutarkka mut siis mieletöntä ku lapset syö ja sormen päässä on ruokaa niin heti ollaa iha kauhuissaan :whistle: :D ja...
  14. K

    OULU: Ritaharjun koulu,onko kenenkään lapsi alottamassa siellä ensi syksynä?

    ja erityisluokalla? pojalle tässä kavereita metsästän :)
  15. K

    G: ite tehty sima vai kaupan valmis?

    tuli tuosta päättömä alotuksesta tämä mieleen :) mä taian turvautua kaupan valmiiseen,kerran oon ite tehny simaa ja sillo rusinat jäi puoleen väliin pulloa :whistle: :D
  16. K

    G: lapsenne dg?

    en mä ny tiiä muotoilinko kysymyksen oikein :ashamed: mut jospa tällä tavalla löydettäs paremmin saman dg:n omaavia ja vertaistukea :) meillä 11v. pojalla lievä älyllinen kehitysvammaisuus ja autistiset piirteet,löytyskö muita joiden lapsella/lapsilla samaa "ongelmaa" :)
  17. K

    Huutiksesta,miksikähän mulle ei oo tullu meklarista viestiä vaikka kohteeseen tehty huuto?

    ja se on siis nyt aamulla sulkeutunut? :/ enhän mä voi ottaa ostajaan yhteyttä ku en tiiä sen yht.tietoja. ku klikkasin sitä kohdetta niin siinä näkyy se tehty huuto mut eikö siinä yleesä ole myös kauppakumppanin tiedot? :/
  18. K

    mitä toppaliivin alle ruukataan laittaa?

    siis mä ostin eilen meiä pojalle sellasen toppaliivin ni mitä sinne alle yleesä laitetaan? :whistle: :ashamed: :D siis takki vai collegehuppari vai mitä? ulkona on nyt ehkä jotai +3 lämmintä kertokaa viisaammat tyhmälle :) ( 11v poika)
  19. K

    ihan pakko esitellä teillekkin :)

    meiän lasten uudet takit jotka mun ystävä ompeli niille :) tytön takki ja pojan takki:
  20. K

    ICE koodi,kuinka monella se on puhelimen muistissa tallennettu?

    ja kenen kohdalla se on? :) kunhan tässä kyselen ku ite pitäs laittaa se miehen kohdalle mut oon jo vissii vuoden aikonu laittaa enkä oo vieläkään saanut aikaseksi :whistle: :D

Yhteistyössä