Hakutulokset

  1. H

    ~~ Elokuun 2013 Ihmeet elokuussa ~~ MEIDÄN KUU!

    Heipparallaa! Täällä on ollut niin sutinaa, että en oo linjoilla käyny edes pyörimässä. Meidän pieni Prinsessa Tilli syntyi 20.8 iltapäivällä super helpon synnytyksen jälkeen. Kokoa neidillä oli 49cm ja 3445g. Tänään kuukauden ikäisenä neuvolassa tosin jo melkein kilo tullut lisää ja...
  2. H

    ~~ Elokuun 2013 Ihmeet elokuussa ~~ MEIDÄN KUU!

    Heipsis kaikille ikuisuuden kestäneen hiljaiselon jälkeen. Nyt oli kerta kaikkiaan pakko tulla purkamaan. Tänään olis jo viikkoja 40+3 kasassa eikä pirpanaa kuulu ei näy. Oon niin paskana henkisesti, eri ei mitään rajaa. Kroppa kyllä kestää ihmeenkin hyvin. Mä niin jaan teidän tuskan!!! Argh!
  3. H

    ~~ Elokuun 2013 Ihmeet toukokuussa ~~

    Vempuli onnea pikkuisesta poijjaasta. Toivottavasti kaikki menee parhain päin :) Täällä on käyty tänään sekä lääkärillä että terkalla.. Kaikki oli mallikkaasti viikon huilin jälkeen. Oon siis ollu saikulla supisteluiden takia. Liikkeet: ++ syke: +150 RR: 144/80 (kotona 118/56) Paino...
  4. H

    ~~ Elokuun 2013 Ihmeet huhtikuussa ~~

    Hei kaikki! Nyt kyllä kirjoittelen, kun koneelle kerrankin pääsin. Mun Lumia ei jostain syystä anna kirjoittaa tänne, pystyn siis vaan lukemaan kännykällä kuulumisia. Eilen juuri mietin, että miten olenkin voinut niin hyvin koko raskauden ajan.. (okei, oksensin 11 viikkoa :P) siis ei...
  5. H

    ~~ Elokuun 2013 Ihmeet huhtikuussa ~~

    Täältä myös kovat tsempit vempulille. Neuvolassa kävin tänään pyörähtämässä ja kaikki tuntui olevan kondiksessa. Liikkeet: ++ syke: 160 Hb: 130 paino: +2,5KG viime käynnistä, mutta vielä -2KG alkuraskaudesta. RR: 134/60 SF-mitta: 22 pissa: puhdas passitus sokerirasitukseen.. TAAS...
  6. H

    raskausajan diabetes-diagnoosin saaneet

    Mulla on kanssa toi aamu se ongelma.. siis se ihan eka arvo. Nousee herkästi, jos illalla on vetäny paljon hiilareita. Oikeestaan vois sanoo että mitä pidemmälle päivä etenee, sitä paremmin mä kestän hiilareita. Aamusin on vaan vaikee miettiä, että mitä söis. Kananmunaa, lihaa, kasviksia? Mikään...
  7. H

    ~~ Elokuun 2013 Ihmeet huhtikuussa ~~

    Surukseni huomasin, että minutkin oli potkittu pois kerhosta :( Noh, nyt on joka päivä yksi asia vähemmän tehtävää.. Kirjoittelen sitten tänne, jos mua ei kerhoon huolita. Täällä on taas viikot poksunu ja nyt jo 22+2.. ajan meno on hurjaa.. Hanskibanski ja RaKKain
  8. H

    ** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vol.11 **

    Kannattaa se neuvola tilata, ovat neuvolassakin tyytyväisiä kun sinne ottaa hyvissä ajoin yhteyttä. Itsekin varailin ajan heti, kun terkkarissa varmistui raskaus. Varhaisultrassa tosin kävin ennen neuvolaa ja luulin että joudun sen perumaan. Eivät löytäneet kuin sikiöpussin ja tiivistymän VU:ssa...
  9. H

    ** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vol.11 **

    Heipähei! Täällä on rakenneultrasta selvitty ja kaikki näytti hyvältä. "Tytönoloinen" sanoi kätilö. Ei nähty pojalle ominaisia ulokkeita, mutta ei voinut varmuudella sanoa tyttöäkään. Oli sen verran siveässä asennossa, ettei päästy oikein tirkistelemään. Mutta ei se sukupuolen selvittäminen...
  10. H

    20-30v. odottajia Hämeenlinnassa?

    Mä en tiiä.. oon niin huono näissä jutuissa :( En ossoo auttaa..
  11. H

    ~~ Elokuun 2013 Ihmeet maaliskuussa ~~

    Täällä poksutaan kanssa 20+0!! Ja myös 6 päivää ultraan :) Hanskibanski ja RaKKaiN
  12. H

    20-30v. odottajia Hämeenlinnassa?

    Mä en ainakaan löydä edelleenkään sitä ryhmää Facesta.. Ehkä en vaan osaa :( Täällä poksahti tänään 20+0 Hanskibanski ja RaKKaiN
  13. H

    20-30v. odottajia Hämeenlinnassa?

    Ihanaa kun täällä alkaa jo muutamia ilmoittelijoita olla. Mua ainakin kiinnostas uudet kaverti Hämeenlinnasta, lapsiasioista kiinnostunut ja kaveriksi muutenkin esim. jumppaan.. Livenäkin olis kivaa tavata :) Itse asustelen Käikälän ja Katuman välimaastossa, kun täällä sitä joku kyseli...
  14. H

    20-30v. odottajia Hämeenlinnassa?

    Heissulivei! Täällä myös yksi Hämisläinen. Ikää 29 vuotta ja ensimmäistä odotellaan. Laskettuaika elokuussa. Hanskibanski ja RaKKaiN 15+1
  15. H

    ** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vol.11 **

    Hei kaikille! Täällä olisi uusi höpöttelijä linjoilla. Ensi vuonna pärähtää lasiin se karme kolmekymmentä ja samaan syssyyn ihanainen esikoinen. Ylipainon kanssa kamppaillaan ja heittelevien sokereiden seurannassa ollaan. KHKS olis elokuun tapahtumapaikkana ja LA siis 14.8. . Eilen poksui...
  16. H

    ~~ Elokuun 2013 Ihmeet HELMIKUUSSA ~~

    Hellurei pitkästä aikaa! Täällä poksutaan tänään 15+0. Hurja on vauhti ja kohta jo puoliväli häämöttää. Reilu viikko sitten sain rd-diagnoosin ja niin täällä ollaan urakalla mittailtu verensokereita. Yksi pompsaus on ollut, mutta muuten kaikki arvot olleet hyviä. Herkut on jäänyt nyt ihan...
  17. H

    raskausajan diabetes-diagnoosin saaneet

    Täällä tuore raskausdiabeetikko huutelee.. Narahdin paastoarvosta (5.4) raskausviikolla 13+4 ja nyt oon mittaillu viikon verran kotosalla. Yksi ainoo ylitys ja se oli taas tuo aamuarvo. Vetäsin iltapalaksi kymmenen paikkeilla aivan himomakeen Lidlin myslipatukan valkosuklaisen sellaisen ja...
  18. H

    varhais-ultra, ei sykettä

    Ei kannata huolestua Itse tein sen että huolestuin ja surin viikon. Menin siis varhaisultraan 7+0 viikoilla ja mitään muuta ei näkynyt kuin sumea tiivistymä. Lääkäri oli lähes varma tuulimunasta, mutta kaavintaa ei ruveta hätiköidysti tekemään vaan viikon päästä vielä varmisteltaisiin. Noh...
  19. H

    ~~ Elokuun Ihmeet Tammikuussa ~~

    Täällä tuleva vauva kruunaa kymmenvuotisen yhteisen taipaleen ensi elokuussa, mikäli kaikki menee suunnitellusti. Eli 2003 elokuussa ollaan alettu seurustelemaan, tammikuussa 2004 mentiin kihloihin ja muutettiin yhteen. 2008 joulukuussa astelimme avioon, ei pidetty häitä vaan kahden todistajan...
  20. H

    ~~ Elokuun Ihmeet Tammikuussa ~~

    Täällä ollaan tehty jo lähes viikko surutyötä.. käytiin siis 27.12 varhaisultrassa ja sikiötä eikä sykettä löytyny. Tuulimunaa epäili lääkäri ja käski odotella viikon verran. Makasin viime viikon siis sängynpohjalla ja itkin. Tänään oli sitten kontrolli ja ihme tapahtui!! Kaikki olikin juuri...

Yhteistyössä