Hakutulokset

  1. N

    Raskauden suunnittelu ja mielialalääkkeestä luopuminen

    Hieno kuulla, että Mimmero pääset eteenpäin raskausasiassa, toivottavasti lääkkeen alasajo onnistuu ja homma etenee hyvin! Mä olen nimenomaan käynyt yksityisellä psykiatrilla ja hänen mukaansa voisin alkaa ajaa lääkettä alas ja mahdollisen raskauden myötä lopettaa / vaihtaa johonkin sellaiseen...
  2. N

    Umpikujassa, mies ohjailee elämää..

    Hei! Sinulla on oikeus tunteisiisi. Se, että kertoisit näistä ajatuksistasi neuvolassa tai lääkärissä, ei meinaa sitä että lapsesi viedään pois. Kerro rohekasti tuntemuksistasi, silloin voit saada apua! Jos et kerro, kukaan ei voi tietää. Sinulla on vastoinkäymisiä sattunut peräjälkeen, mutta...
  3. N

    Käyttääkö kukaan muu Bentsodiatsepiineja?

    En ole pitkäaikaiskäyttäjä, mutta jaksottain mulla ollut käytössä. Voithan kokeilla esim pienentää hieman aamuannosta, useiden päivien ajan. Vaikka olo olisi vähän ahdistuneempi, jatka kuitenkin, näät että selviät siitä. Sitten vähennät taas pikkuisen. Huom. en ole lääketieteen amaattilainen...
  4. N

    Raskauden suunnittelu ja mielialalääkkeestä luopuminen

    Hei! Onkohan täällä ketään vastaavassa tilanteessa olevaa? Haaveilen tässä raskaaksi tulemisesta ja vauvan saamisesta mutta edessä on suuri ongelma. Olen syönyt viimeiset 5 vuotta Cymlbaltaa 30-60mg. Olen lääkityksen aikana ollut ihan ok, ja olen elämäni asioita käsitellyt pitkässä...
  5. N

    ahdistuneisuuden fyysiset oireet

    Mulla on ollut todella voimakas ahdistuneisuus, mihin ei cipralex ja bentsot auttaneet. Lääkkeeksi aloitettiin cymbalta 60mg ja poisti ongelman 90%:sti. Tämähän on kaikki yksilöllistä, mikä lääke kellekin sopii. Cymbaltaa ei vaan saa syödä raskauden aikana, joten itse joudun siitä kohta...
  6. N

    Käyttääkö kukaan muu Bentsodiatsepiineja?

    Vähennä pikkuhiljaa. Vieroitusoireet aiheuttavat sitä ahdistusta myös, kun olet koukussa lääkkeeseen.
  7. N

    Uusperheiden äidit, missä ootte?

    Meillä tuore uusperhe, minä 30v, mies 38v. ja hänen kaksi poikaansa 8v ja 5v. Toivottavasti meillä joskus myös yhteinen lapsi, itsellä ei ole vielä omia lapsia. Lapset pääosin isällään joten olen saanut pikaisen johdatuksen perhe-elämän saloihin ;)
  8. N

    Olen huolissani kaverini lapsista:(

    Jokainen valitkoon elämäntapansa itse, maalla asuessa voi käydä niin ettei kaverieta ole yhtä hyvin saatavilla. Tuskin vähäinen kaverimäärä nyt traumatisoi ketään jos sisaruksia kuitenkin on :) Ja halutessaan varmaan pääsee liikkeelle.

Yhteistyössä