Hakutulokset

  1. Chanel

    vauva vuodelle 2013?

    Mua alkaa turhauttaa. En tiedä yhtään koska ovis on viimeks edes tapahtunut. Kierron pituus vaihdellut siitä asti kun ne pillerit lopetin. Kuukautisten pitäis alkaa kaiken järjen mukaan 25. päivä mutta tiedä sitten.. Oon niin kyllästynyt kun oon semmonenkin hätähousu ettei ikinä, en tahdo...
  2. Chanel

    vauva vuodelle 2013?

    Ja mä kun niin toivoin että ois tärpänny. Mut ei. Tyylipuhdas nega.. :ashamed:
  3. Chanel

    vauva vuodelle 2013?

    Mua ärsyttää kun ei yhtään tiiä koska pitäis edes alkaa kuukautiset.. Edelliset tosiaan alko 1. päivä niinkun aiemmin kirjoittelinkin ja sitä edelliset 17.11. Että koskahan ne seuraavat sitten tulee.. Ei jaksais miettiä koko ajan tätä muttaa.. |O
  4. Chanel

    vauva vuodelle 2013?

    Tänään pitäis olla ovispäivä JOS kierto olis 28 päivää.. Muttakun kierrosta ei oo tosiaan tietoa, kuukautiset alkoi viimeks siis 1. joulukuuta ja sitä edelliset kuukautiset alkoi kaks viikkoa tuota ennen. Eli oli yks kierto vain n. 14-15 päivää. Tänään on toiset kaks viikkoa siis nyt...
  5. Chanel

    vauva vuodelle 2013?

    Hei Llinndda. :) Ja paljon onnea, tosiaan mitä ikinä päätätkään! Sanoisin tässä et kuuntele nyt vaan omaa sydäntäs ja tottakai myös sitä järkeä. Älä anna muiden painostuksen johtaa sua tekemään keskeytystä jos et ite tunne 100% samoin. Voin kertoa, että kun itse plussasin kesällä, menin...
  6. Chanel

    vauva vuodelle 2013?

    Heippa tänne. :) Viimein uskalsin rekisteröityä tänne. Vauvakuumetta täälä on podettu jo kauan, ainakin mun osalta. Avomieheen oon tässä myös nyt hiljattain tartuttanut tämän kuumeen, ja asiasta ollaan keskusteltukkin. Eilen ilmoitti sitten pariinkin otteeseen että olis valmis yrittämään. :D...

Yhteistyössä