Hakutulokset

  1. Heiduliini

    Lastenne nimet?

    Ida-Maria Aleksandra ja Aleksi Iikka Hermanni <3 Kolmatta odotellessa :)
  2. Heiduliini

    Uskovainen ja avioero -) mahdotonta??

    Täytyy kuitenkin muistaa, että rakkaudessa pitäisi olla myös molemminpuolista kunnioitusta. En usko, että Jumala tahtoo kenenkään olevan onneton suhteessaan. Tiedän muutaman uskovan, joka on eronnut. Itse oon käynyt paljon kokouksissa aikoinaan ja uskon Jumalaan, vaikka en siitä niin kamalaa...
  3. Heiduliini

    paljon teillä on ikäeroa sun ja puolisosi välillä

    Mies on vuoden mua nuorempi :)
  4. Heiduliini

    Milloin raskauspahoinvointi loppuu?

    Mulla menossa 12 viikko ja edelleen ällöttää, vaikkakin parempaan suuntaan onneksi menossa :) Viimeiset kolme viikkoa ollut kyllä lähinnä sänkypotilas. Eikä mikään auttanut, ei syöminen, ei mehun/veden juominen...Aikaisemmissa raskauksissa ainoastaan esikoisen aikana oli pahoinvointia, sekin...
  5. Heiduliini

    Onko täällä vanhempia, joilla kaksi lasta pienellä ikäerolla?

    Meillä esikoisen ja seuraavan lapsen ikäero 11 kuukautta. Alkuun oli aika rankkaa, kun tosiaan oli kaksi vaippaikäistä, mutta nyt kun ovat kohta 4-ja 5 vuoden ikäisiä, niin alkaa ne hyvät puolet tulla paremmin esiin. Ovat toisilleen todella tärkeitä ja aina on se leikkikaveri lähellä :)
  6. Heiduliini

    Kyläpaikassa törkyinen koti..

    Pieni sotku ja kaaos nyt on tietty ihan normaalia lapsiperheissä. Mutta lika on sitten taas jo ihan eri asia, kuin sekasotku. Jos sitä alkaa löytyä joka ikiseltä pinnalta kerroksittain, niin kyllä siitä helposti saa kuvan, että rättiin ei juuri kosketa.
  7. Heiduliini

    Minkä ikäisinä olet saanut lapsesi?

    23, 24 ja tulevan vauvan synnyttyä olen kerinnyt täyttää 28. Luultavasti enempää lapsia emme aio yrittää..Mutta eipä sitä koskaan voi varmaksi sanoa ;)
  8. Heiduliini

    Olenko kauhea vaimo jos kiellän miestä lähtemästä bileisiin

    Et todellakaan ole kauhea vaimo! Lapset on yhteisiä, miksi siis miehellä olisi ainoastaan oikeus päästä välillä bilettämään, jos sä et koskaan pääse? Ja vielä jos käy noin usein. Ei mukavaa ollenkaan sua kohtaan :( Kyllä suhteessa pitäisi molemmilla olla samat oikeudet, koska muuten tulee...
  9. Heiduliini

    Mikä sointuisi Inkerin kanssa?

    Oon huomannut saman nyt, kun olen noita nimiä päässäni pyöritellyt :) Alkuun tuntui Irene ja Inkeri liian samanlaisilta, mutta eihän ne ookkaan!
  10. Heiduliini

    Mikä sointuisi Inkerin kanssa?

    Tosi kauniit nimet molemmilla!
  11. Heiduliini

    Mikä sointuisi Inkerin kanssa?

    Jeesikää mua vähän pliiis? :) Vauvan nimeä ollaan kovasti mietitty ja pojalle nimi on jo keksitty, mutta yllättäen tytön nimen keksiminen osoittautuikin vaikeammaksi. Asiaa vaikeutti se, että mieheni haluaa, että nimessä olisi Inkeri, koska hänen molemmat mummonsa on Inkereitä ja sattumalta myös...

Yhteistyössä