Hakutulokset

  1. Galinga

    Voiko lapsen syntymän aavistaa?

    Onko teillä ollut aavisteluja siitä, millon lapsi syntyy ja jos on, niin onko aavistus pitänyt paikkaansa? :) Itsellä nyt rv33+ menossa ja minulla on ollut jo jonkin aikaa tunne siitä, että vauva syntyy "ihan kohta", eli noin 3 viikon päästä. Vauva on laskeutunut tosi alas, supistelee paljon...
  2. Galinga

    Äidit ja odottajat jyväskylä

    HYVÄ IDEA! Osaako joku tehdä facessa noita ryhmiä?? Itse olen ainakin ihan tonttu noissa sovelluksissa ym, joten minulta se ei luonnistu, mutta jos jollakin (tai jonkun puolisolla :D ) on osaamista, niin hei tehdään ihmeessä ryhmä! Postaa sitten linkin vaan tänne, jotta ihmiset löytää ryhmän...
  3. Galinga

    Milloin tunsit vauvan ensiliikkeet?

    Hentoisia muljahduksia joskus rv 17-18, mutta eilen illalla rv 20+2 tunsin ekaa kertaa oikein kunnon potkut :))) ihanalta tuntui <3
  4. Galinga

    Ketokaa raskautenne hyvät uutiset

    Minä tunsin eilen ekaa kertaa vauvan potkut kunnolla! AIVAN IHANAA! Olen nyt rv20+3 ja mietin jo eilen päivällä, että onkohan siellä enää kukaan kotona, kun ei mitään kuulu, mutta sitten illalla nukkumaan mennessä oli oikein kunnon bailut pienellä masussa - potkuja tuli ihan ropisemalla :D Olen...
  5. Galinga

    Raskauskysely :) Okei, oli tylsää niin tein moisen.

    1. Missä kuussa on laskettu aikasi? - Elokuussa. 18.8.13 :) 2. Pelottaako synnytys miten kovin asteikolla 1-10 ? - Asteikolla ehkä 2 - ei siis paljoa pelota. Menee omalla painollaan. 3. Oletko voinut pahoin? -KYLLÄ. Luojan kiitos ne pahoinvoinnit on nyt ohi... hrrr! 4. Haluatko saada...
  6. Galinga

    Alkoholi ja hedelmöittyminen/alkuraskaus

    Ymmärrän huolesi täysin, mutta todellakin olla huoleti: et ole pienellesi mitään pahaa aiheuttanut :) Hedelmöittymisen aikaan alkio ei ole vielä edes kiinnittynyt kohdun seinämään, mikä tarkoittaa sitä, että sinulla ei ole ollut yhteistä verenkiertoa alkion kanssa: alkio ei ole saanut alkoholia...
  7. Galinga

    ? ELOKUUN 2013 odottajat ?

    Heips heips kaikki odottajat! :) 1. Koska arvelette lasketun ajan olevan? Uä:n mukaan olisi 18.8 - viikko ennen omia synttäreitä :D Vähän veikkaan, että menee yli tuon LA:n, kun ekasta on kysymys ja suvussa taipumusta siihen, että pienet siellä masussa pitkään viihtyisivät :) 2. Onko...
  8. Galinga

    Äidit ja odottajat jyväskylä

    Täällä yksi 22v odottaja myös, LA 18.8 :) Kaveriporukassa ei juurikaan muita odottavia, saati lapsen jo saaneita, niin juttukaveria välillä kyllä tässä jo kaipailee... Viestiä saa laittaa :)
  9. Galinga

    todellinen yllätys vauva

    Olen aivan hädissäni. Tein juuri vartti sitten positiivisen raskaustestin. Olen nuori, 22-vuotias ja asunut mieheni kanssa saman katon alla vasta viime syyskuusta asti. Yhdessä olemme olleet kuitenkin "jo" n. kaksi vuotta. Ammatti minulla on ja itseasiassa valmistun nyt neljänteen ammattiini...

Yhteistyössä