Hakutulokset

  1. maximillianna

    Blogin välityksellä kommunikointi.

  2. maximillianna

    Miksei taksikuskeja koske samat säännöt ja lait kuin muita autoilijoita? (koulukyydistä napinaa)

    Korpeaa niin maan pirusti. Kuskeille, jos asiasta huomauttaa, niin selityksiä on moneen matkaan. Koulutoimistoon soittaessa sanovat hoitavansa asian. :headwall: 2vuotta jo "hoitaneet" asiaa ilman, että olisi vaikuttanut vielä kuskien toimintaan. Jos ammatti ihmisten välinpitämättömyys...
  3. maximillianna

    Kuinka kauan olit lastesi kanssa kotona? MIkä on mielestäsi liian lyhyt kotona oloaika ja mikä liian pitkä?

    ^ Itse ollut jo 8-9v. Ja koen etten ole mikään määrittelemään toisten kotona oloaikoja omien mielipiteitteni mukaan. Jos vain perhe pärjää taloudellisesti ja se on perheen yhteinen ratkaisu.
  4. maximillianna

    Erityislapsi?

    Mikä tekee erityislapsen? Diagnoosi? Vammaistuen saaminen? Äidin jaksaminen? Täh?
  5. maximillianna

    Tuleva äitiysloma esteenä työmarkkinatuelle?

    Siis ymmärsinkö oikein, jos jään äitiyslomalle helmikuussa, niin en ole oikeutettu mihinkään, kosko joutuisin jäämään äitiyslomalle helmikuussa. Vaikka olen valmis ottamaan tälle 3kuukauden ajalle vastaan työharjoittelu jaksoja tms.? Monimutkaista.
  6. maximillianna

    Raskausaikana virtsa ongelmia?

    Ongelmani on etten saa virtsaa tulemaan. Joudun käymään satunnaisesti katetroitavana. Kenelläkään samaa ongelmaa? Neuvolassa ja lääkärissä eivät olleet moisesta kuulleetkaan. HUomenna pääsen toiselle lääkärille, joka laittaa lähetteen eteen päin. Tuskallinen ja kiusallinen vaiva. :(
  7. maximillianna

    Voiko koulu pimittää huoltajalta arvioita lapsesta?

    Tälläistä vain kyselen, koska en saa koulusta paperia, jonka olivat lähettäneet eteen päin arviota pyytäneelle taholle. Ja ko taho (sairaala) oli vastahakoinen myös antamaan kopioo ko arviosta. Kuinka he voi pimittää tietoa vanhemmilta?
  8. maximillianna

    Miksi alkoholiton kalja maksaa enemmän kuin tavallinen?

    Ylipäänsä, miksi alkoholiton on kalliimpaa? Sitä vaan toivois, et asia olis toisin. Alkoholittomat puoli ilmaisia ja alkoholillinen tavattoman kallista.
  9. maximillianna

    Vääntäisikö joku minulle rautalangasta (kela-asiaa?)

    Jos lapset saisivat jäädä kotihoitoon jollekin sukulaiselle, minun mentäessä työmarkkinatuella harjoitteluun, niin 1. Kuinka helposti vuorotteluvapaalle voi jäädä vakipaikasta? 2. Mitä se käytännössä tarkoittaa (jäädä vuorotteluvapaalle)? 3. Maksaako kela kotiin jäävälle hoitajalle kht vai...
  10. maximillianna

    G: Paras laminaatin pesuaine?

    Inhoan ja ärsyynnyn, kun laminaatti ei ole kuin asennus päivänä. Vaan siihen jää pyyhinnän jälkeenkin rasvaisen tms näköisiä jälkiä. Millä te pesette laminaattinne? Laminaatin pesuaineita ja yleispesuaineita kokeilleena kokeilin tänään pientä määrää VIMiä ja ihastuin. (Laitoin VIMiä pesuveteen...
  11. maximillianna

    Onko olemassa mitään helpotusta ekaluokkalaiselle?

    Kuten että ekaluokan käymistä 2vuodessa? Tai jotain? Tuntuu, että koulun käynti tyssää jo nyt. Me hukutaan läksyjen paljouteen! Kuukausi koulua käyty ja jo A I O U E M N L R P ainakin jo käyty. Tässä tuntee ittensä niin voimattomaks, kun laps ei pysty vastaamaan opettajan toiveisiin.
  12. maximillianna

    Viking Line Bonuskortti.

    Kysymys kuuluu, tarvitseeko tukholmaan passia? Kyseessä vain vuorokauden mittainen risteily.
  13. maximillianna

    Lapsen eläinallergia?!?

    Mille eläimelle ja millasia oireita, niillä joilla todettu tai epäily? Lapset olleet flussassa ja astmaatikon flunssa ei ota loppuakseen. Talossa pupu, niin mietin onkohan allergiaa tuolle pupulle? Ennen astmalääkkeen käyttöä tyttö oli limaisen oloinen ja tukkoinen, nyt sama ei ota...
  14. maximillianna

    Koulu kyytien ylinopeudet!

    Eskari vuoden katsoin hurjistuneena välinpitämätöntä toimintaa, kun poikani kaverit olivat kyydityksessä. Ylinopeutta, ylinopeutta ja ylinopeutta. Silloin asiaan jo hain apua muiden tienkäyttäjien turvallisuuden puolesta. Nyt jututuin poikaani tuonutta kuskia, joka ei mielestään ajanut...
  15. maximillianna

    Kaneista tietäviä paikalla?

    Oon yrittänyt etsiä tietoa, mutten ole löytänyt.. Saako kaneille antaa bataattia?
  16. maximillianna

    Kuinka rentoudut parhaiten lasten kanssa ja/tai ilman lapsia?

    Tultiin hetki sitten mökiltä, vuorokauden lomalta ilman pieniä lapsia. Aah, niin ihanaa, kiireetöntä aikaa. Kotona rentoutuu parhaiten, kun lapset nukkuu ja koti on siisti. Tällöin on aikaa turista ja olla miehen kanssa. :heart:
  17. maximillianna

    Tämä saa niskakarvani pystyyn!

    http://kaksplus.fi/keskustelu/t1749333,225 Oon kummajainen lasten nimien tähden? Ihan, jees. Mut suurin huoli nousee, kuka "läheinen" uikkaa täällä mun kärkkäistä mielipiteistä.. Hmm. :kieh: :kieh:
  18. maximillianna

    Kuinka suojella lasta tälläiselta?

    http://www.iltalehti.fi/uutiset/2010070912015032_uu.shtml
  19. maximillianna

    Kostoksi(?) fb tunnuksillani mentiin sisään ja säädettiin, mitä tehdä?

    Eli todennäköisesti kostoksi henkilö, joka tiesi tunnukseni meni ja sulki tilini, sen jälkeen muuttiparisuhde tilannettani, (olis siis avannut sen uudelleen), kirjoitteli viestejä (inbox) ja muutti lopulta salasanan takaisin. Mitä teen? Soitin ja kysyin poliisilta apua, niin sanoi että tuskin...
  20. maximillianna

    Mistä hyvä ja edullinen liukumäki?

    Itse kyhättyyn viritykseen hakusessa! Mistäköhän löytäis parhaan? Mistä muut ootte löytäny?

Yhteistyössä