Hakutulokset

  1. Esko

    Voiko parisuhde kaatua

    \ Sitä kun on pari kuukautta tullut esileikittyä, niin koska sitä tavaraa sitten saa.
  2. Esko

    Jos vaimosi/tyttöystäväsi ei ota sinulta suihin

    Se olikin täysi provo, perusteluna tuolle voisin pitää täysin typerää kysymystä. Eli kunnioitan vaimoani, hän kun ei pidä elimeni imeskelystä, hänelle se vapaus suotakoon. Jää sitä elämässä muutakin "saamatta ja tekemättä", rakkaus on silti tärkeintä. ;)
  3. Esko

    Jos vaimosi/tyttöystäväsi ei ota sinulta suihin

    Itse tulee käytettyä munat nuoltavana 2krt/kk muualla vähintään, vaimo kun ei suostu. Eipä kai siinä mitään väärää ole, minä vaan tykkään siitä puuhasta =) , kun vaimokaan ei siitä ole tietoinen.
  4. Esko

    mies laukeaa liian nopeasti

    En tiedä olenko ihan pihalla, mutta jos itsellä käy vahinko, "tulee heti", niin kyllä samaan vetoon voi jatkaa 2-5 satsia. Ja ei, ei veltostu välillä. Eikö tämä sitten onnistu kaikilta?? Muuten kunto loppuu ennen kuin seisokki.
  5. Esko

    mies vaihtaa tamponin

    No, olen ainakin itse laittanut vaimolle pari kertaa tampoonin... eipä siitä tosin kummempia kiksejä saanut =)
  6. Esko

    Onko tämä normaalia!?

    \ Jep jep, umpi hetero olen, vaimo ja pari lasta. On silti tullut maistissa paria kaveria "pussattua" suulle ja muutama on tullut otettua vastaankin, kaikkea älykästä oikein hyvät kaverit/ystävät aina päissään keksii... ei mitään homppeli hommaa vaan välittämisen osoitusta :laugh:
  7. Esko

    heitänpä haasteen

    Mutta minullapa saa! Ja kiitos tämän palstan, oma vaimo halusi ryhtyä kokeilemaan sitä kädenvääntöä (sen kaverit oli kuulemma kaikki jo kokekillut kotonaan!!!) ja kyllä se mua todella tuntui kiihoittavan. No voitin sentään (vai antoiko vaimo voittaa???) mutta tosi luille se otti!!!! Vaimo oli...

Yhteistyössä