Hakutulokset

  1. M

    *** puolivuotiaiden lasten vanhemmat ***

    Tämä on erityisesti puolivuotiaiden lasten vanhemmille, mutta myös muillekkin. Kiinnostaisiko sinua testata tuotteita ennenkuin ne menevät markkinoille? Testaaminen on ilmaista ja tuotteet saat postitse kotiin. Ainoa asia mitä sinun tulee tehdä on kertoa lähipiirissäsi tuotteesta eteenpäin...
  2. M

    ****1.1.2010 syntyneiden ja sitä pienempien lasten vanhemmat ja MYÖS MUUTKIN!****

    Olisitko kiinnostunut ryhtymään testaajaksi? Testissä tuttuja ja turvallisia tuotteita pikkulapsille ja muitakin tuotteita. Kun ryhdyt "buzzadoriksi" saat kotiisi postitse testattavat tuotteet TÄYSIN ILMAISEKSI, testaat tuotteet ja mainostat niitä ystävillesi ja tuttavillesi, kerrot siitä...
  3. M

    ~~~ 1.1.2010 ja sitä pienempien lasten vanhemmat ~~~~

    Olisitko kiinnostunut ryhtymään testaajaksi? Testissä tuttuja ja turvallisia tuotteita pikkulapsille ja muitakin tuotteita. Kun ryhdyt "buzzadoriksi" saat kotiisi postitse testattavat tuotteet TÄYSIN ILMAISEKSI, testaat tuotteet ja mainostat niitä ystävillesi ja tuttavillesi, kerrot siitä...
  4. M

    1.1.2010 ja sitä PIENEMPIEN lasten vanhemmat :)

    Olisitko kiinnostunut ryhtymään testaajaksi? Testissä tuttuja ja turvallisia tuotteita pikkulapsille ja muitakin tuotteita. Kun ryhdyt "buzzadoriksi" saat kotiisi postitse testattavat tuotteet TÄYSIN ILMAISEKSI, testaat tuotteet ja mainostat niitä ystävillesi ja tuttavillesi, kerrot siitä...
  5. M

    1.1.2010 ja myös sitä PIENEMPIEN lasten vanhemmat :)

    Olisitko kiinnostunut ryhtymään testaajaksi? Testissä tuttuja ja turvallisia tuotteita pikkulapsille ja muitakin tuotteita. Kun ryhdyt "buzzadoriksi" saat kotiisi postitse testattavat tuotteet TÄYSIN ILMAISEKSI, testaat tuotteet ja mainostat niitä ystävillesi ja tuttavillesi, kerrot siitä...
  6. M

    ***** 5-7 kk:n ikäisten lasten vanhemmat ****

    TEITÄ KAIVATAAN NYT BUZZADOREIKSI. SE ON MUKAVAA JA ILMAISTA. SAAT ERILAISIA TUOTTEITA POSTITSE KOTIISI, JOISTA KERROT KOKEMUKSESI ETEENPÄIN, YSTÄVILLE, SUKULAISILLE, TUTTAVILLESI... LÄHDE MUKAAN KOKEILEMAAN! TÄSSÄ LINKKI JOSTA PÄÄSET REKISTERÖITYMÄÄN...
  7. M

    Ketju jälleenmyyjille!

    VOIT TILATA LAADUKKAITA AVON-TUOTTEITA KAUTTANI. ALUEENA VIHTI. stun30@hotmail.com pyydä uusin kuvasto!!
  8. M

    kaukomatkalle raskaana

    Kiitos kannanotoista! Helpotti panikointia ja ettei matkaa välttämättä tarvitsekaan siirtää ja vaikeampaahan se olisi järjestää kai sitten kun nyytti on jo sylissä... ;)
  9. M

    kaukomatkalle raskaana

    Olen rv:lla 5 ja viikon päästä odottaa kolmen viikon lomamatka Kuubassa, uskallanko nauttia lomasta täysillä jos jotain meneekin siellä ollessa pieleen? :heart: Kumpaakin olen odottanut jo pitkään, plussaa ja matkaa...
  10. M

    seksikysymys

    Kuivalla kakkoseen.
  11. M

    Mitä kaikkea varotte?

    vältelkää myös sitten niitä inhottavia kevyt tuotteita ja rasvoja mitä kaappinne pursuaa nehän ne myrkkyjä on ja kaikkea muuta kuin terveellisiä :kieh: :kieh: itse kyllä käytän light limuja mutta en hermesetaksella makeutettuja. diebeetikkona on näet pakko :ashamed:
  12. M

    GALLUP: erikoisin nimi jonka olet kuullut!!!

    En tiedä onko nää jo sanottu aik. mut mieleen tulee nimet Laija, Inari ja Tiuku
  13. M

    Lähes kolmekymppiset ekakertalaiset

    Odottajien puolelta kävin täällä vierailemassa ja ajattelin kertoa että itse olen 30v ja söin pillereitä 12 vuotta, minulla on 5 vuotta ollut endometrioosi ja tulin raskaaksi HETI pillereiden lopettamisen jälkeen. Hauskinta vielä se että oltiin yhdynnässä 2 kertaa kuukautisten loppumisen...
  14. M

    Kilpailutitteko keittiö-firmoja?

    \ Ootko sattunut näkemään kyseistä Ikean keittiöö oikeesti? :\|
  15. M

    Raskaaksi KU:n jälkeen?

    Eli te joilla kokemusta, niin kauanko kesti että tärppäsi seuraavan kerran, kohdunulkoisen jälkeen? Onko raskaaksi tuleminen vaikeampaa KU:n jälkeen vai helpompaa kuten esim.keskenmenon jälkeen? Kiitos teille jos viitsitte vastata. Itsellä alkoi nyt ekat oikeet menkat KU:n jälkeen, joka oli...
  16. M

    Alaselän tatuointi ja puudutukset

    Eihän sitä puudutetta niiden "hymykuoppien" korkeudelle laiteta...
  17. M

    Pitkät tytöt

    Heippa ! Meillä myös pitkä tyttö. Pituutta oli synytessä 54cm ja nyt tyttö 2,6kk ja pituutta 104.. Tytön isä pitkä, itse ihan norm.
  18. M

    Iskeekö tautikierre päikkärissä?

    Mulla on 1v 5kk ikäinen lapsi. Hän oli kotihoidoss 11kk saakka. Sairastelu kierre oli 6-9kk iässä eli koko tuo kolme kk sairastettiin jollain tapaa. Nyt poika on siis ollut hoidossa puolisen vuotta eikä yhtään sairastelua ole tullut. Poika on ollut päiväkodissa 5kk ja pph:lla 1kk.
  19. M

    Paljonko ovat liikuntapisteet?

    Tokihan liikkua saa enemmänkin ja pitääkin!!! Mutta noista kerätyistä pisteistä saa käyttää syömiseen vain 12p/viikko. Itselläni liikuntapisteitä kertyy 10-12/päivä!
  20. M

    miehen jatkuva halu

    Olipas lohduttava ketju.: siis että en ole yksin tässä samaisessa tilanteessa. Juuri kirjoittelin tuonne seksi puolelle samaisesta ongelmasta, ennen kuin löysin tämän...

Yhteistyössä