Hakutulokset

  1. T

    Olisko kuvia tatuoinneista?

    mie olen itte suunntellu tatuointini, tekijän on tehny liljat yms vapaalla käellä :) ja jatkuu kuhan pääseen masusta eroon :)
  2. T

    Mitä poni vaatii? Seura, talli, liikunta yms..?

    ratsastuskoulut sillä muuta opi ku ratsastaan. ravitalleilla sentän oppii perushevosmies taijot ja sen mitä homma oikeasti on :)
  3. T

    Mitä poni vaatii? Seura, talli, liikunta yms..?

    eläin ei ole lelu, varsinkaan hevonen/ poni. perushevosmies taijot puuttuu voit unohtaa koko homman. mene tallille opetteleen tallille, haavanhoito,, ähkyn tunnistus yms perus haavanpuhistus yms asiat pitää olla hallussa.
  4. T

    Yllätysvieraalle tarjoilut

    porkkanapiirakkaa,mustikkapiirakkaa,leetapullaa,kanelipullaa,mettäkakkoja,voinisuja :D
  5. T

    Naapurin kissa tunkee sisälle ja käy oman kissan päälle.

    lintumetillä tullu kissoja vastaan koira tuonu saaliinsa, kissan :/ muutaman tappanu oman pihaan. naapurille vein kissan taksi kyllä vaan eipä se perustannu. mettästyksessä on tarkotus saaha saalista yleensä jollon lähtee henki. yllätys kenties?
  6. T

    Koiraharrastajat! Kertokaa kokemuksianne kultaisista noutajista!

    sairas rotu :/ en ottais liian epäluotettava. puruherkkiä, jalostettu "pilalle"
  7. T

    Naapurin kissa tunkee sisälle ja käy oman kissan päälle.

    meilä mettästysrotunen kora joka otti kerralla isoltaki kissalta hengen pois. keskeltä kinni ja puihautti. ikinä ei tullu narmuakaan koiralle.
  8. T

    Naapurin kissa tunkee sisälle ja käy oman kissan päälle.

    ei ole tarvinu ainakaan viellä yhtään kissaa maksaa...
  9. T

    Lähestyvän synnytyksen merkkejä, millaisia teillä on ollut?

    aivan kauhea tarve siivota ja pistää paikkoja kuntoon ....
  10. T

    Ompelijat hox!

    no ei vuorta. kannattaa vaan kattoa ja pestä kangas ja mitata tarkasti että olet saanu tilatun määrän ja ettei mene ekassa pesusssa pilalle...
  11. T

    Koira joka ei voi sietää naapurin koiraa, sai vaan lisää tuulta purjeisiinsa.

    asiasta olen kysyny ja en ole vastuussa muitten kissoista/koirista jos ne on meän pihalla. oma koira sa olla pihallaan irti. ei naapurin kissa tahi koira. yhelle naapurille vein kissan muovipussissa.
  12. T

    Koira joka ei voi sietää naapurin koiraa, sai vaan lisää tuulta purjeisiinsa.

    huh heijaa ja vihellyskäy. koiran oma reviri ja sine ntukkiin jonku irtokoira... mietippä uusiksi
  13. T

    Koira joka ei voi sietää naapurin koiraa, sai vaan lisää tuulta purjeisiinsa.

    Älä puhu P tä. omalla pihalla koira saa olla irti, aijattu tai ei. silti valvottunna. ja jos pihaan eksyy jonku urpon kissa tai koira voi olla hengetön. sehän ei valvonu maansa. AP lle vie koira löytöeläin taloon. alkaa ehkä pysyä kiinni?
  14. T

    Täytyy myöntää, että pettyisin jos lapseni olisivat pelkkiä tyttöjä

    2 poikaa on ja kolmas tulossa ... toivoin tyytöä ja olin pettyny ku tulee taas poika. silti se on minun lapsi jota rakastan. toivohan saa vaikka kuuta taivaalta.
  15. T

    Raskaushepatoosi/hepatogestoosi-epäily, oireiden lievitys?

    juu, hepatoosi nostaa arvot. mie kokeilin aijmmassa raskaudessa sitä kutinan esto lääkettä joka meni hattuun. huippas ja tärisytti olo ihan ku pahimmassa krapulassa. en ottanu toiste....
  16. T

    Miten voi olla et on elämäni kunnossa vaikka rv 39 :0 Ei tää synny!

    ekassa ollu mitään rv 39 ei mitään tuntemuksia... kunnes.. 39+2 poika synty :D nuorempi poika meinas syntyä jo rv 29 ja onneksi pysy kyytissä 39+2 asti nyt jännityksellä 35+6 menossa....ja tuntemuksia vähäsjoka suuntaan, kolotuksia ja yms
  17. T

    Raskaus ja mahan kasvu...

    kolmas tosiaan alko näkyä heti.. paino noussu tähän mennesä 5.5kg ja 35+5 menossa ja lähtöpaino normaali
  18. T

    Raskaushepatoosi/hepatogestoosi-epäily, oireiden lievitys?

    mulla on hepatoosiin adursal läkitys. maksa -arvo (alat) oli yli 100 vaikutusta en tiä sanoa viellä, tiistaina taas kokeisiin. otettiinhan kokeet paastona? muuten voi tulla virheellinen tulos ainaki sappikokeesta. mulla on käynnsitys sovittu tasan (viimestään) rv 38
  19. T

    G: Iltapalasi?

    3 lättyä+ tuoreita mansikoita

Yhteistyössä